Zet z'n pruik afquote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En nu loopt 'ie over naar het mannenteam en doet ie dat gekke topje uit
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
Zolanf Anna Alicia er niet uit gaat vind ik het best
Ik was/ben aan het leren, maar ik raakte even afgeleid. Nu ben ik weer bezig en terwijl ik een pen kwam halen, zag ik dat dit scherm nog openstond en nu antwoord ik dus even.quote:
ok.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu jij het ook speelt ga ik het verwijderen.
Jij hebt wel wat met Napoleon.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was/ben aan het leren, maar ik raakte even afgeleid. Nu ben ik weer bezig en terwijl ik een pen kwam halen, zag ik dat dit scherm nog openstond en nu antwoord ik dus even.
[..]
ok.
M&B Warband is ook leuk trouwens.![]()
Net als de Napoleonic version.
en jij hebt wel wat met strontquote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Napoleon.
In de zee.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Waar moet je eignlijk kakken op zo'n eiland waar iedereen zo dicht op elkaar zit?
Waarom hebben ze gel in hun haar...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Waar moet je eignlijk kakken op zo'n eiland waar iedereen zo dicht op elkaar zit?
Dat is gewoon poep.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom hebben ze gel in hun haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze ook een zakdoekquote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Net even een geluksmomentje![]()
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
die een aantal bedscènes doet.
Wat wil een man nog meer op een donderdag avond?
Een Desperados met bitterballen? Ja die had ze ook
Nog geneukt?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Net even een geluksmomentje![]()
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
die een aantal bedscènes doet.
Wat wil een man nog meer op een donderdag avond?
Een Desperados met bitterballen? Ja die had ze ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had ze ook een zakdoek
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH
Vriend van een vriendquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij wilt het wel eens proberen he!
Is eens wat anders dan een vinger
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |