Zet z'n pruik afquote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En nu loopt 'ie over naar het mannenteam en doet ie dat gekke topje uit
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
Zolanf Anna Alicia er niet uit gaat vind ik het best
Ik was/ben aan het leren, maar ik raakte even afgeleid. Nu ben ik weer bezig en terwijl ik een pen kwam halen, zag ik dat dit scherm nog openstond en nu antwoord ik dus even.quote:
ok.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu jij het ook speelt ga ik het verwijderen.
Jij hebt wel wat met Napoleon.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was/ben aan het leren, maar ik raakte even afgeleid. Nu ben ik weer bezig en terwijl ik een pen kwam halen, zag ik dat dit scherm nog openstond en nu antwoord ik dus even.
[..]
ok.
M&B Warband is ook leuk trouwens.![]()
Net als de Napoleonic version.
en jij hebt wel wat met strontquote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Napoleon.
In de zee.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Waar moet je eignlijk kakken op zo'n eiland waar iedereen zo dicht op elkaar zit?
Waarom hebben ze gel in hun haar...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Waar moet je eignlijk kakken op zo'n eiland waar iedereen zo dicht op elkaar zit?
Dat is gewoon poep.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom hebben ze gel in hun haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze ook een zakdoekquote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Net even een geluksmomentje![]()
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
die een aantal bedscènes doet.
Wat wil een man nog meer op een donderdag avond?
Een Desperados met bitterballen? Ja die had ze ook
Nog geneukt?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had ze ook een zakdoek
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH
Vriend van een vriendquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij wilt het wel eens proberen he!
Is eens wat anders dan een vinger
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gepijpt wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
![]()
![]()
![]()
Napoleon = ultiemequote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Napoleon.
Ben je ook net zo groot als Napoleon?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Napoleon = ultieme
Tevens snap ik mijn M&O voor morgen.
Iets groter wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben je ook net zo groot als Napoleon?
Goedenavondquote:
Ja hoor, ben heel de dag van huis geweestquote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goedenavond
Gaat het al beter met de hormonen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja hoor, ben heel de dag van huis geweest
Toevallig een kloon van Vraagje100?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Hoezo is er nu al een topic over FUT 14, terwijl het spel nog uit moet komen?
Ga dat lekker in het GTA 5 topic vragen, die werd aangemaakt in 2009quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Wij zijn altijd vroeg met dat soort dingetjes...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het GTA 5 topic vragen, die werd aangemaakt in 2009
Wanneer het spel uit is gaan we weer gezellig terug naar FUT 13. Deal with itquote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Trapsjequote:
Jaquote:
Ach het ergste moet nog komen dus zo erg is het nu niet, houd je daar aan vastquote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jaen nog steeds supergezellig hier thuis
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ach het ergste moet nog komen dus zo erg is het nu niet, houd je daar aan vast
Nee, een babyquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dus er is een trein aan het einde van de tunnel?
PES is altijd al beter geweest van dat.quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook aan het kijken naar het wilde oosten.
nee. Ik was aan mijn huiswerk en nu Medieval Warfare gofferdomme!!!11!!11!11!!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is het rustig hier..
Iedereen het GTA topic aan het volgen??
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Of 3 Dreetjes. Pfoe nee dat wens ik niemand toe.
Of gewoon een mattenklopper kopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.
Dat is Trapz ook, of ja dat kon hij zijn als hij geen pakjes had gekocht maar alle coins voor echt geld had vekrocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.
Weet je wat pas echt triest is.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al zo'n triest persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt triest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap sowieso niet waarom de release niet in het weekend isquote:
Inderdaad, gewoon releasen op een donderdag of vrijdag. Ik heb echt zoveel zin in die game, straks als we denken alles te hebben gezien krijgen we nog een toetje (online).quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom de release niet in het weekend is
Lijkt me wel vet online.. Elkaar afmakenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon releasen op een donderdag of vrijdag. Ik heb echt zoveel zin in die game, straks als we denken alles te hebben gezien krijgen we nog een toetje (online).
Hele wegdek vol gooien met C4tjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet online.. Elkaar afmaken![]()
Gewoon op een wolkenkrabber wachten met een bazooka tot je tegenstanders voorbij rijden
En dan wil je dat anderen spoilers gebruikenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat een kut hoer is de Edith
Jammer dat Nega er uit is bracht wel wat sfeer er in vond ik.
Mag die Edith blijven vind ze het niet cool wat een kut wijf
dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil je dat anderen spoilers gebruiken
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil je dat anderen spoilers gebruiken
Ik moest nog kijken kut!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?
En niet aangedacht
Eerst doen, dan denken. #Djeetjestylequote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?
En niet aangedacht
quote:
Grapje manquote:Op donderdag 12 september 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Ik maak zo een foto van mijn bazen setup.
Kut opstelling, kut verdediging en een kut spits je kan beter overnieuw beginnen en alles discardenquote:
gewoon de link plaatsen, helemaal kopiëren en dan op het afbeeldingsicoontje klikken.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
Nee ik weet nog steeds niet hoe ik gifs moet plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |