Snap sowieso niet waarom de release niet in het weekend isquote:
Inderdaad, gewoon releasen op een donderdag of vrijdag. Ik heb echt zoveel zin in die game, straks als we denken alles te hebben gezien krijgen we nog een toetje (online).quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom de release niet in het weekend is
Lijkt me wel vet online.. Elkaar afmakenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon releasen op een donderdag of vrijdag. Ik heb echt zoveel zin in die game, straks als we denken alles te hebben gezien krijgen we nog een toetje (online).
Hele wegdek vol gooien met C4tjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet online.. Elkaar afmaken![]()
Gewoon op een wolkenkrabber wachten met een bazooka tot je tegenstanders voorbij rijden
En dan wil je dat anderen spoilers gebruikenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat een kut hoer is de Edith
Jammer dat Nega er uit is bracht wel wat sfeer er in vond ik.
Mag die Edith blijven vind ze het niet cool wat een kut wijf
dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil je dat anderen spoilers gebruiken
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil je dat anderen spoilers gebruiken
Ik moest nog kijken kut!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?
En niet aangedacht
Eerst doen, dan denken. #Djeetjestylequote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?
En niet aangedacht
quote:
Grapje manquote:Op donderdag 12 september 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Ik maak zo een foto van mijn bazen setup.
Kut opstelling, kut verdediging en een kut spits je kan beter overnieuw beginnen en alles discardenquote:
gewoon de link plaatsen, helemaal kopiëren en dan op het afbeeldingsicoontje klikken.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
Nee ik weet nog steeds niet hoe ik gifs moet plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |