PES is altijd al beter geweest van dat.quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook aan het kijken naar het wilde oosten.
nee. Ik was aan mijn huiswerk en nu Medieval Warfare gofferdomme!!!11!!11!11!!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is het rustig hier..
Iedereen het GTA topic aan het volgen??
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Of 3 Dreetjes. Pfoe nee dat wens ik niemand toe.
Of gewoon een mattenklopper kopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.
Dat is Trapz ook, of ja dat kon hij zijn als hij geen pakjes had gekocht maar alle coins voor echt geld had vekrocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.
Weet je wat pas echt triest is.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al zo'n triest persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt triest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |