SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 12-09-2013 14:52:15 ]
Over een paar maanden weken wel weer een epische run naar topic #1000.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
Gast, neeeeeeeeeeDaar gaat ons record
Lijkt me welquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand of er nog een losse kaarten verkoop voor Ajax - Barca komt ?
Ik heb het al 3x gezegd en telkens zei men dat ik dan maar de lapo moest pakken, bij deze.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
Fijn ook dat je dat even in je eentje beslist voor ons allemaal
Hoop hetquote:
Ben ooit naar Barca Sociedad geweest maar het valt echt ontzettend tegen stadion zit voor 85% vol met toeristenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoop het
Er is wel al een losse kaarten verkoop voor Barca - Ajax, maar dan ga ik liever naar een andere wedstrijd van Barca waar ik dan wel een goed plekje kan krijgen
Wat een prutsers.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Eventjes die link naar wefut er uit halen, die hebben niks over FUT 14 op hun site...![]()
Rond welke tijd was je der ?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ooit naar Barca Sociedad geweest maar het valt echt ontzettend tegen stadion zit voor 85% vol met toeristen
Wil je echt wat met de site gaan doen of is het meer voor de lol ?quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Als Catalunya onafhankelijk wordt dan speelt Barca in een flutcompetitie en is het in no-time topclub afsoort Celtic wordt het dan.
1 | Random r = new Random(); |
2012 toen scoorde Telloquote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rond welke tijd was je der ?
Heel veel toeristen zitten er ja dat is wel zonde
Ik denk dat Barca gewoon bij de La Liga dan blijft hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Als Catalunya onafhankelijk wordt dan speelt Barca in een flutcompetitie en is het in no-time topclub afsoort Celtic wordt het dan.
Het ging over Barca fanboys/toeristen.quote:
Nee, als ze niet Spaans willen zijn rotten ze maar op. Kunnen ze op Espanyol haten ipv Real.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca gewoon bij de La Liga dan blijft hoor.
Het voordeel is wel dat ze heel rijk worden met toerisme, maar hoe ze dat dan gaan doen met het voetbal etc vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over Barca fanboys/toeristen.
En vandaag in het nieuws dat ze daar met 1.5 miljoen mensen voor onafhankelijkheid aan het demonstreren waren.
Maarja, nieuws
[..]
Nee, als ze niet Spaans willen zijn rotten ze maar op. Kunnen ze op Espanyol haten ipv Real.
ik doe ook nog FIFA 13 hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Spelen jullie allemaal al FUT14.... Zit ik hier in m'n eentje nog met Fifa 13 ofzo?
Telloquote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2012 toen scoorde Tello! nog
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Puike foto van Toefjes
Hoe ging het clubben gisteren?quote:
Dat heeft DutchSL dit topic besloten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
Huh sinds wanneer is de telling topics gereset ?
Aardig tot mijn stroom uitviel, middag ging kutquote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe ging het clubben gisteren?
rare kerelquote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe ging het clubben gisteren?
[..]
Dat heeft DutchSL dit topic besloten.
Kingdom moet je kijken man, dikke animequote:
Help vast ff met bedenken van een naam voor onze GTA crewquote:Op donderdag 12 september 2013 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kingdom moet je kijken man, dikke anime
Sarcasme, of niet? Anders ga ik die vandaag ook nog even downloaden. Misschien is het wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
PES 14 DemoDit spel met nieuwe engine is zo fucking ziek. Vloeiende gameplay, mooie animaties ,realistische loopjes, schieten en pace etc is gewoon goed. Realistische kopduels itt FIFA, ik zie zeker een reden om deze spel aan te schaffen
![]()
Dat zeik dus ook al maar kevin moest weer gay doen en de rest negeerde me.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
PES 14 DemoDit spel met nieuwe engine is zo fucking ziek. Vloeiende gameplay, mooie animaties ,realistische loopjes, schieten en pace etc is gewoon goed. Realistische kopduels itt FIFA, ik zie zeker een reden om deze spel aan te schaffen
![]()
Serieus man, als je vorige PES maar een keer hebt gespeeld merk je nu echt een verschil. Het spel is misschien niet kompleet qua tricks en gezichten etc maar het speelt wel goed. Ik speel het wel met FIFA controlls overigens.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sarcasme, of niet? Anders ga ik die vandaag ook nog even downloaden. Misschien is het wat.
See if I care..quote:Op donderdag 12 september 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik nu ook even GTA V bestellen ?
Als een ex-Pesfan maar weer eens een kans geven ja. Laatste jaren was het redelijk kut, maar wie weet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Serieus man, als je vorige PES maar een keer hebt gespeeld merk je nu echt een verschil. Het spel is misschien niet kompleet qua tricks en gezichten etc maar het speelt wel goed. Ik speel het wel met FIFA controlls overigens.
Ik heb ook PES gespeeld tot aan 2008/2009 ofzo, toen werd het steeds kutter en op een gegeven moment kwam er een versie 2010 denk ik, die was echt niet te doen. Toen maar Fifa gaan spelen. Dus zal de demo ook maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als een ex-Pesfan maar weer eens een kans geven ja. Laatste jaren was het redelijk kut, maar wie weet.
Penalty systeem is ook wat beter, je hebt geen magneet om spelers heen als de bal tegen een speler aankomt dat de rebound altijd in je voeten beland etc. Vermakelijk spel dat best realistisch lijkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als een ex-Pesfan maar weer eens een kans geven ja. Laatste jaren was het redelijk kut, maar wie weet.
deze spelquote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb ook PES gespeeld tot aan 2008/2009 ofzo, toen werd het steeds kutter en op een gegeven moment kwam er een versie 2010 denk ik, die was echt niet te doen. Toen maar Fifa gaan spelen. Dus zal de demo ook maar eens proberen dan.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adriano was toen echt tering goed met de trick Zidane speelde je ook iedereen uit.
ik heb tot Pes 2008 gespeeld.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Inter was je onverslaanbaar! Adriano + Martins voorin was zo OP enige PES die ik heb gespeeld overigens.
Gelijk de best pes. Oline 2vs2 was echt goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Inter was je onverslaanbaar! Adriano + Martins voorin was zo OP enige PES die ik heb gespeeld overigens.
Waar hebben ze dat schoolmeisje vandaan gehaald?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schijnt Rafael van ManU er uit te zien in de nieuwe PES.
Ben nu de demo aan het downloaden.
Je ne sais pas !quote:Op donderdag 12 september 2013 15:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat schoolmeisje vandaan gehaald?
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schijnt Rafael van ManU er uit te zien in de nieuwe PES.
Ben nu de demo aan het downloaden.
Dat zullen we voorlopig nog niet te weten krijgen..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Is Bale nou wel of niet de duurste speler ter wereld
Joah vast wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Is Bale nou wel of niet de duurste speler ter wereld
Dat was echt zo vet inderdaad!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Beste voetbalspel ooit:
[ afbeelding ]
Vond het redelijk triest zelf eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano koning.Gewoon in slaap vallen.
Ik vroeg me al af tot hoe laat je nog zou kijken als je om 3:30 begint.
![]()
Ik moet teveel wennen aan de controls, geen zin in en dus geef ik het geen kansquote:
je wilt me gewoon weg hebbenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook niet meer posten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
ik ben ook tof.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar die had speciale toestemming omdat hij tof is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Had je geen auto buyer in FUT 13 dan ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Misschien zit de daily-gift glitch er wel weer in.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
Rijst kan dat niet manquote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
TV / Orange is the new blackquote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
Bale is er wel fucking slecht op geshopt.quote:
ik zocht homeland, kwam als eerste naar bovenquote:
"oh pal" is een uitspraak van die George ofzo geloof ik, die gaylord waar een paar mensen hier fan van zijn. (Fifa Youtuber)quote:
jaaa die shit met die text-to-speach onzinquote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
"oh pal" is een uitspraak van die George ofzo geloof ik, die gaylord waar een paar mensen hier fan van zijn. (Fifa Youtuber)
Hooft nog welquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk naar de bovenste, poephooft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk naar de bovenste, poephooft.
Moet ik je even een kopstoot geven ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, haal weg. Zo ziet hij er beter uit dan in het origineel
de*quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet ik je even een kopstoot geven ?
Dan zit je lekker onder het schijt.
echt nietquote:Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef zerokil het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon door met de vorige reeks?
Sinds Fifa 11 zitten we al op deze.
beter 1678 ofzo waar het was gebleven. 10000 moet een mijlpaal zijn over 6 jaarquote:Op donderdag 12 september 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
Beter gaan we stemmen voor het topicnummerKunnen het zo weer herstellen toch?
We? Jij bent nog steeds een groentje...quote:Op donderdag 12 september 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil het oude weer terug nu lijken we groentjes
is wel een half verneukte versie he die uit is van homeland(de normale serie)quote:
Dit is this ain't homelandquote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is wel een half verneukte versie he die uit is van homeland(de normale serie)
cgi was volgens mij nog kut, gewoon nog niet het eindproduct zeg maar
Hee ik kan er niks aan doen dat mijn ouders later een fout maakte dan jouw oudersquote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
We? Jij bent nog steeds een groentje...
Mijn ouders hebben geen fout gemaakt. Jij in tegenstelling bent wel een neukfout.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee ik kan er niks aan doen dat mijn ouders later een fout maakte dan jouw ouders
Hou je bek kut ventquote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen fout gemaakt. Jij in tegenstelling bent wel een neukfout.
Iemand die 8 maanden weg is en denkt God te spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef zerokil het volgende:
Duidelijk.
Wie de fack bedenkt het ook om opnieuw te beginnen met onze reeks
Eentje van de oude gardequote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef zerokil het volgende:
Duidelijk.
Wie de fack bedenkt het ook om opnieuw te beginnen met onze reeks
Is niet erg, je ouders waren niet nuchter toen ze de keus maaktequote:
Ik ben een weeskindquote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet erg, je ouders waren niet nuchter toen ze de keus maakte
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Even weer iets voor 9gag gemaakt. Dit gaat toch niet te ver?
[ link | afbeelding ]
nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[ link | afbeelding ]
bedelen om 20.000 coins en dan djeetje een groentje noemenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij bent vergeleken met ons wel echt een groentje
Of ik snap hem niet of hij is niet grappig... Sorry.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Graag een post van mij laten zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
bedelen om 20.000 coins en dan djeetje een groentje noemen
Ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij bent vergeleken met ons wel echt een groentje
Ninjaaaaaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
* Lindgren. topic weer eens binnenvalt.
'Sup broeders.
Met genoegen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Graag een post van mij laten zien.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
Het is ook geen lachen gieren brullen post. Maar je hoeft geen excuses aan te bieden als je geen gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of ik snap hem niet of hij is niet grappig... Sorry.
We hebben je hulp nodig.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
* Lindgren. topic weer eens binnenvalt.
'Sup broeders.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook geen lachen gieren brullen post. Maar je hoeft geen excuses aan te bieden als je geen gevoel voor humor hebt.
Probeer ik nu ook te doen. Je ziet hoe goed het luktquote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag en morgen hard met school bezig zodat ik volgende week kan GTA'en
Jep, Turkse infiltranten hebben gekloot aan de nummering. Operatie tititi gaat van start.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Licht me in. Gaat het over de topicnummering?
En dat serieus nemenquote:
Ik stem ook voor doortellen. Heb ik nog iets van een veto?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, Turkse infiltranten hebben gekloot aan de nummering. Operatie tititi gaat van start.
Nopequote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stem ook voor doortellen. Heb ik nog iets van een veto?
Denk het wel. De G10 members moeten zich melden voor een speciale conferentie. Aangezien Toefjes niet aanwezig kan zijn stel ik voor dat een ander zijn plek inneemt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stem ook voor doortellen. Heb ik nog iets van een veto?
Het ging over het weggeven van coins aan medefokkers. Jij begon erover dat Fuszy ook wel eens met coins heeft gestrooid en vroeg daarna of iemand zich 'geroepen' voelde.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
En dat serieus nemen![]()
![]()
![]()
Had paar Elkesons gekocht in die hype, ze waren toen 20k waard.
Maar was niet zo actief en na een week waren ze weer normaal kwa prijs.
Maar ik zette hem er gelijk opnieuw op en toen kwam ik erachter dat hij extreem gedaald was.
Wanneer komt ie ook alweer uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag en morgen hard met school bezig zodat ik volgende week kan GTA'en
http://marketplace.xbox.c(...)2454189cd?noSplash=1quote:Op donderdag 12 september 2013 17:02 schreef Jongentje. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de demo kan downloaden op de xbox?
hacksquote:Op donderdag 12 september 2013 17:02 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kunnen jullie al FIFA 14 FUT doen?
Merendeel van dit topic heeft leaks in het systeem aangekaart en in ruil daarvoor hebben we alvast exclusieve toegang gekregen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Serieus, komt pas over 2 weken ofzo uit?
gozer dat mag je helemaal niet vertellen johquote:Op donderdag 12 september 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Merendeel van dit topic heeft leaks in het systeem aangekaart en in ruil daarvoor hebben we alvast exclusieve toegang gekregen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Jobson voor 4,5k.Beste deal tot nu toe.
Serieus?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozer dat mag je helemaal niet vertellen joh
jaquote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef Jongentje. het volgende:
Is een 2 dagen live pas niet genoeg om de demo te downloaden?
Jobson gaat voor 76K had ik gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nice. Wow.
Ik had zelf een Fidel Martinez voor 3k. Lijkt me ook wel een goede deal.
Jij hebt niet eens toegang.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jobson gaat voor 76K had ik gezien
Ik heb net even een paar dealtjes opgepikt, maar niet echt wat.
Ik heb alleen een confirmatie per mail gehad. Ik heb niets getekend..quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat denk je anders dat een Non-Disclosure Agreement inhoud?
Lol, ik moest een foto sturen van mijn pen0r met het EA logo opgeschoren in mn schaamhaar en een contract tekenenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een confirmatie per mail gehad. Ik heb niets getekend..
Klopt ik heb het spel al.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens toegang.Jobson is trouwens nog lang geen 70k waard. Zoveel geld zit er nog niet eens in de hele app.
hahaah wat mensen al niet doen voor early acces xdquote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lol, ik moest een foto sturen van mijn pen0r met het EA logo opgeschoren in mn schaamhaar en een contract tekenen
Serieus ?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:23 schreef Zhano het volgende:
GTA topic maar weggeklikt, teveel spoilers nu
waarschijnlijk niet, die kerel is zo achterlijk rarequote:Op donderdag 12 september 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand op PS3 hier die Fredheim Holm in zijn club heeft?
Ja.. Jammer.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, die kerel is zo achterlijk rare
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb hem serieus voor de mensen die me niet geloven
[ afbeelding ]
Ik had hem bestelt en ik kreeg hem vandaag al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hoop![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Vorig jaar begon het ook zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hoop
--
Dagelijkse rondje langs recepten sites![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Vorig jaar begon het ook zo:Harder werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hoop
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Maak foto met je haar erbij!quote:Op donderdag 12 september 2013 17:29 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt altijd een nieuwe manierquote:Op donderdag 12 september 2013 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een herhaling van vorig jaar zou mooi zijn. Elke manier om EA te fucken is mooi meegenomen.
Verdomme.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
ben ik weer
inb4 yesssssss eindelijk issie er weer
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
yesssssss eindelijk issie er weer
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maak foto met je haar erbij!
Jullie denken dat ik even vrijwillig een foto laat maken van mijn haar samen met zon konko spel op een fotoquote:
jupquote:Op donderdag 12 september 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik even vrijwillig een foto laat maken van mijn haar samen met zon konko spel op een foto
Heb je hem weerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
ben ik weer
inb4 yesssssss eindelijk issie er weer
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh jij begint meteen weer irritant te doen kut vent
hou je fucking bek dichtquote:Op donderdag 12 september 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh jij begint meteen weer irritant te doen kut vent
#TeamDSLquote:Op donderdag 12 september 2013 17:44 schreef DutchSL het volgende:
Elk jaar beginnen we opnieuw en nu gaan jullie allemaal mij haten en doortellenja logisch, we zitten al 1600 topics over FUT 14 te lullen. Goed, jullie je zin.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Probeer je weer goedkoop te scoren?
ik probeer te plassen maar dan moet ik eerst ff gaan zittenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Probeer je weer goedkoop te scoren?
koko werd boos toen iemand een nummer oversloegquote:Op donderdag 12 september 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Zaten jullie nou serieus te huilen over de nummering van een topic?dat gezeik was er vorig jaar ook al
Nee top 7quote:Op donderdag 12 september 2013 17:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Probeer je de dag top 10 te bereiken ofzo?
Er is democratie gehanteerd en er is een duidelijke winnaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Zaten jullie nou serieus te huilen over de nummering van een topic?dat gezeik was er vorig jaar ook al
Ja of laten we random 50.000 invullenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Als we nu eens de topicnummers van FUT 11, FUT 12 en FUT 13 bij elkaar optellen plus deze 6 dan hebben we helemaal een hoog nummer.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik probeer te plassen maar dan moet ik eerst ff gaan zitten
Hoax! Roodharigen bijten niet op nagels.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:29 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoax! Roodharigen bijten niet op nagels.
Ik vind dat we bij 1 moeten beginnen als webapp onlin komt.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is democratie gehanteerd en er is een duidelijke winnaar.
helemaal mooi maar mij boeit het niet hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is democratie gehanteerd en er is een duidelijke winnaar.
dus ?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helemaal mooi maar mij boeit het niet hoor
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:00 schreef Reemi het volgende:
Poll: Doortellen of opnieuw beginnen?
• Doortellen
• Opnieuw beginnen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef zerokil het volgende:
Poll: Wat doen we met de reeks?
• Verder gaan,
• Opnieuw beginnen.
Tussenstand:
[]
Dit is een set-up.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:00 schreef Reemi het volgende:
Poll: Doortellen of opnieuw beginnen?
• Doortellen
• Opnieuw beginnen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oke en nu opdonderen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oke deze man beslist.
FIFA fut 14 #1 moet pas komen wanneer de webapp online is.
Bedankt voor de aandacht
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oke deze man beslist.
FIFA fut 14 #1 moet pas komen wanneer de webapp online is.
Bedankt voor de aandacht
cheaterquote:Op donderdag 12 september 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn 4 accounts is op 15 augustus gemaakt dus houd ik er 3 over.
Aan de ene kant trouwens logisch dat ze zo'n soort deadline aanhouden (voor multiple accounts) maar voor nieuwkomers is het kut want die hebben meteen een achterstandquote:Op donderdag 12 september 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn 4 accounts is op 15 augustus gemaakt dus houd ik er 3 over.
Lekker jezus, ik had Vlaar als bestequote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit al in FUT14.. ik had IF Kroos in mijn starterpack. Not bad.
Inderdaad, ieder jaar hebben ze ook weer een andere datum. Vorig jaar was het volgens mij 16 augustus.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aan de ene kant trouwens logisch dat ze zo'n soort deadline aanhouden (voor multiple accounts) maar voor nieuwkomers is het kut want die hebben meteen een achterstand
Gelukkig is pace niet meer zo belangrijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker jezus, ik had Vlaar als beste
Is dit een matige troll?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit al in FUT14.. ik had IF Kroos in mijn starterpack. Not bad.
Nee, dit is serieus.quote:
Waarom zeg je dit bij mij wel maar bij die anderen nietquote:Op donderdag 12 september 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
wederom een mislukte poging tot humor ben ik bang
Ik ben er mee gestopt toen ik 100 time machines had.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef Zhano het volgende:
Yo DSL, hoever ben je met cookieclicker? (Ja ik heb het nog steeds aan staan)
Had je wel 200 cursors dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt toen ik 100 time machines had.
foto danquote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus.
[..]
Waarom zeg je dit bij mij wel maar bij die anderen nietEn ik heb hele goeie humor. Kut vent.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus.
[..]
En ik heb hele goeie humor. Kut vent.
Ok, het was wel een troll. Maar waarom wordt er dan bij mij wel wat van gezegd en bij anderen niet? Ik word helemaal gek van die gozer johquote:
Gewoon negeren ze proberen alleen maar #goedkoop te #scorenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, het was wel een troll. Maar waarom wordt er dan bij mij wel wat van gezegd en bij anderen niet? Ik word helemaal gek van die gozer joh
Oh ok. Ik moet die laatste achievements halenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
Dit is mijn eindstatus:
[ afbeelding ]
jij hebt een hoge irritatiefactorquote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus.
[..]
Waarom zeg je dit bij mij wel maar bij die anderen nietEn ik heb hele goeie humor. Kut vent.
Ik ben gehecht aan plaatjes van Russische importbruiden.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ok. Ik moet die laatste achievements halen
Waarom heb je eigenlijk geen adblocker?
nicequote:
Marc Verlinde zit geregeld naast 'm jaquote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er zit toch ook altijd zo'n dikke in RTL Boulevard.
Matige kloonquote:
Reeeemmmiiiiquote:
quote:
sowiesoquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ReeeemmmiiiiHoe is de uni jonge?
En hoe is het hier verder? En hoe is de demo? Hoor dat ie tegenvalt?
?quote:
quote:
Goed hoor, bevalt tot nu toe prima.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Demo is prima behalve dat finesse shots er allemaal in gaan. Verder zijn het een beetje mensen met autistische trekjes hier.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee is nog niks op komst.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Heb je kleine Trapz al Rick genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |