quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb ook PES gespeeld tot aan 2008/2009 ofzo, toen werd het steeds kutter en op een gegeven moment kwam er een versie 2010 denk ik, die was echt niet te doen. Toen maar Fifa gaan spelen. Dus zal de demo ook maar eens proberen dan.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adriano was toen echt tering goed met de trick Zidane speelde je ook iedereen uit.
ik heb tot Pes 2008 gespeeld.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Inter was je onverslaanbaar! Adriano + Martins voorin was zo OP enige PES die ik heb gespeeld overigens.
Gelijk de best pes. Oline 2vs2 was echt goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Inter was je onverslaanbaar! Adriano + Martins voorin was zo OP enige PES die ik heb gespeeld overigens.
Waar hebben ze dat schoolmeisje vandaan gehaald?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schijnt Rafael van ManU er uit te zien in de nieuwe PES.
Ben nu de demo aan het downloaden.
Je ne sais pas !quote:Op donderdag 12 september 2013 15:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat schoolmeisje vandaan gehaald?
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schijnt Rafael van ManU er uit te zien in de nieuwe PES.
Ben nu de demo aan het downloaden.
Dat zullen we voorlopig nog niet te weten krijgen..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Is Bale nou wel of niet de duurste speler ter wereld
Joah vast wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Is Bale nou wel of niet de duurste speler ter wereld
Dat was echt zo vet inderdaad!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Beste voetbalspel ooit:
[ afbeelding ]
Vond het redelijk triest zelf eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano koning.Gewoon in slaap vallen.
Ik vroeg me al af tot hoe laat je nog zou kijken als je om 3:30 begint.
![]()
Ik moet teveel wennen aan de controls, geen zin in en dus geef ik het geen kansquote:
je wilt me gewoon weg hebbenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook niet meer posten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
ik ben ook tof.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar die had speciale toestemming omdat hij tof is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Had je geen auto buyer in FUT 13 dan ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Misschien zit de daily-gift glitch er wel weer in.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
Rijst kan dat niet manquote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
TV / Orange is the new blackquote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
Bale is er wel fucking slecht op geshopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |