SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 12-09-2013 14:52:15 ]
Over een paar maanden weken wel weer een epische run naar topic #1000.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
Gast, neeeeeeeeeeDaar gaat ons record
Lijkt me welquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand of er nog een losse kaarten verkoop voor Ajax - Barca komt ?
Ik heb het al 3x gezegd en telkens zei men dat ik dan maar de lapo moest pakken, bij deze.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
Fijn ook dat je dat even in je eentje beslist voor ons allemaal
Hoop hetquote:
Ben ooit naar Barca Sociedad geweest maar het valt echt ontzettend tegen stadion zit voor 85% vol met toeristenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoop het
Er is wel al een losse kaarten verkoop voor Barca - Ajax, maar dan ga ik liever naar een andere wedstrijd van Barca waar ik dan wel een goed plekje kan krijgen
Wat een prutsers.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Eventjes die link naar wefut er uit halen, die hebben niks over FUT 14 op hun site...![]()
Rond welke tijd was je der ?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ooit naar Barca Sociedad geweest maar het valt echt ontzettend tegen stadion zit voor 85% vol met toeristen
Wil je echt wat met de site gaan doen of is het meer voor de lol ?quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Als Catalunya onafhankelijk wordt dan speelt Barca in een flutcompetitie en is het in no-time topclub afsoort Celtic wordt het dan.
1 | Random r = new Random(); |
2012 toen scoorde Telloquote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rond welke tijd was je der ?
Heel veel toeristen zitten er ja dat is wel zonde
Ik denk dat Barca gewoon bij de La Liga dan blijft hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Als Catalunya onafhankelijk wordt dan speelt Barca in een flutcompetitie en is het in no-time topclub afsoort Celtic wordt het dan.
Het ging over Barca fanboys/toeristen.quote:
Nee, als ze niet Spaans willen zijn rotten ze maar op. Kunnen ze op Espanyol haten ipv Real.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca gewoon bij de La Liga dan blijft hoor.
Het voordeel is wel dat ze heel rijk worden met toerisme, maar hoe ze dat dan gaan doen met het voetbal etc vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over Barca fanboys/toeristen.
En vandaag in het nieuws dat ze daar met 1.5 miljoen mensen voor onafhankelijkheid aan het demonstreren waren.
Maarja, nieuws
[..]
Nee, als ze niet Spaans willen zijn rotten ze maar op. Kunnen ze op Espanyol haten ipv Real.
ik doe ook nog FIFA 13 hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Spelen jullie allemaal al FUT14.... Zit ik hier in m'n eentje nog met Fifa 13 ofzo?
Telloquote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2012 toen scoorde Tello! nog
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Puike foto van Toefjes
Hoe ging het clubben gisteren?quote:
Dat heeft DutchSL dit topic besloten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
Huh sinds wanneer is de telling topics gereset ?
Aardig tot mijn stroom uitviel, middag ging kutquote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe ging het clubben gisteren?
rare kerelquote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe ging het clubben gisteren?
[..]
Dat heeft DutchSL dit topic besloten.
Kingdom moet je kijken man, dikke animequote:
Help vast ff met bedenken van een naam voor onze GTA crewquote:Op donderdag 12 september 2013 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kingdom moet je kijken man, dikke anime
Sarcasme, of niet? Anders ga ik die vandaag ook nog even downloaden. Misschien is het wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
PES 14 DemoDit spel met nieuwe engine is zo fucking ziek. Vloeiende gameplay, mooie animaties ,realistische loopjes, schieten en pace etc is gewoon goed. Realistische kopduels itt FIFA, ik zie zeker een reden om deze spel aan te schaffen
![]()
Dat zeik dus ook al maar kevin moest weer gay doen en de rest negeerde me.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
PES 14 DemoDit spel met nieuwe engine is zo fucking ziek. Vloeiende gameplay, mooie animaties ,realistische loopjes, schieten en pace etc is gewoon goed. Realistische kopduels itt FIFA, ik zie zeker een reden om deze spel aan te schaffen
![]()
Serieus man, als je vorige PES maar een keer hebt gespeeld merk je nu echt een verschil. Het spel is misschien niet kompleet qua tricks en gezichten etc maar het speelt wel goed. Ik speel het wel met FIFA controlls overigens.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sarcasme, of niet? Anders ga ik die vandaag ook nog even downloaden. Misschien is het wat.
See if I care..quote:Op donderdag 12 september 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik nu ook even GTA V bestellen ?
Als een ex-Pesfan maar weer eens een kans geven ja. Laatste jaren was het redelijk kut, maar wie weet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Serieus man, als je vorige PES maar een keer hebt gespeeld merk je nu echt een verschil. Het spel is misschien niet kompleet qua tricks en gezichten etc maar het speelt wel goed. Ik speel het wel met FIFA controlls overigens.
Ik heb ook PES gespeeld tot aan 2008/2009 ofzo, toen werd het steeds kutter en op een gegeven moment kwam er een versie 2010 denk ik, die was echt niet te doen. Toen maar Fifa gaan spelen. Dus zal de demo ook maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als een ex-Pesfan maar weer eens een kans geven ja. Laatste jaren was het redelijk kut, maar wie weet.
Penalty systeem is ook wat beter, je hebt geen magneet om spelers heen als de bal tegen een speler aankomt dat de rebound altijd in je voeten beland etc. Vermakelijk spel dat best realistisch lijkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als een ex-Pesfan maar weer eens een kans geven ja. Laatste jaren was het redelijk kut, maar wie weet.
deze spelquote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb ook PES gespeeld tot aan 2008/2009 ofzo, toen werd het steeds kutter en op een gegeven moment kwam er een versie 2010 denk ik, die was echt niet te doen. Toen maar Fifa gaan spelen. Dus zal de demo ook maar eens proberen dan.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adriano was toen echt tering goed met de trick Zidane speelde je ook iedereen uit.
ik heb tot Pes 2008 gespeeld.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Inter was je onverslaanbaar! Adriano + Martins voorin was zo OP enige PES die ik heb gespeeld overigens.
Gelijk de best pes. Oline 2vs2 was echt goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Inter was je onverslaanbaar! Adriano + Martins voorin was zo OP enige PES die ik heb gespeeld overigens.
Waar hebben ze dat schoolmeisje vandaan gehaald?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schijnt Rafael van ManU er uit te zien in de nieuwe PES.
Ben nu de demo aan het downloaden.
Je ne sais pas !quote:Op donderdag 12 september 2013 15:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat schoolmeisje vandaan gehaald?
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schijnt Rafael van ManU er uit te zien in de nieuwe PES.
Ben nu de demo aan het downloaden.
Dat zullen we voorlopig nog niet te weten krijgen..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Is Bale nou wel of niet de duurste speler ter wereld
Joah vast wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Is Bale nou wel of niet de duurste speler ter wereld
Dat was echt zo vet inderdaad!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Beste voetbalspel ooit:
[ afbeelding ]
Vond het redelijk triest zelf eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano koning.Gewoon in slaap vallen.
Ik vroeg me al af tot hoe laat je nog zou kijken als je om 3:30 begint.
![]()
Ik moet teveel wennen aan de controls, geen zin in en dus geef ik het geen kansquote:
je wilt me gewoon weg hebbenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook niet meer posten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
ik ben ook tof.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar die had speciale toestemming omdat hij tof is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Had je geen auto buyer in FUT 13 dan ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Misschien zit de daily-gift glitch er wel weer in.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
Rijst kan dat niet manquote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
TV / Orange is the new blackquote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
Bale is er wel fucking slecht op geshopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |