Het is ook geen lachen gieren brullen post. Maar je hoeft geen excuses aan te bieden als je geen gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of ik snap hem niet of hij is niet grappig... Sorry.
We hebben je hulp nodig.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
* Lindgren. topic weer eens binnenvalt.
'Sup broeders.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook geen lachen gieren brullen post. Maar je hoeft geen excuses aan te bieden als je geen gevoel voor humor hebt.
Probeer ik nu ook te doen. Je ziet hoe goed het luktquote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag en morgen hard met school bezig zodat ik volgende week kan GTA'en
Jep, Turkse infiltranten hebben gekloot aan de nummering. Operatie tititi gaat van start.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Licht me in. Gaat het over de topicnummering?
En dat serieus nemenquote:
Ik stem ook voor doortellen. Heb ik nog iets van een veto?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, Turkse infiltranten hebben gekloot aan de nummering. Operatie tititi gaat van start.
Nopequote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stem ook voor doortellen. Heb ik nog iets van een veto?
Denk het wel. De G10 members moeten zich melden voor een speciale conferentie. Aangezien Toefjes niet aanwezig kan zijn stel ik voor dat een ander zijn plek inneemt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stem ook voor doortellen. Heb ik nog iets van een veto?
Het ging over het weggeven van coins aan medefokkers. Jij begon erover dat Fuszy ook wel eens met coins heeft gestrooid en vroeg daarna of iemand zich 'geroepen' voelde.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
En dat serieus nemen![]()
![]()
![]()
Had paar Elkesons gekocht in die hype, ze waren toen 20k waard.
Maar was niet zo actief en na een week waren ze weer normaal kwa prijs.
Maar ik zette hem er gelijk opnieuw op en toen kwam ik erachter dat hij extreem gedaald was.
Wanneer komt ie ook alweer uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag en morgen hard met school bezig zodat ik volgende week kan GTA'en
http://marketplace.xbox.c(...)2454189cd?noSplash=1quote:Op donderdag 12 september 2013 17:02 schreef Jongentje. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de demo kan downloaden op de xbox?
hacksquote:Op donderdag 12 september 2013 17:02 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kunnen jullie al FIFA 14 FUT doen?
Merendeel van dit topic heeft leaks in het systeem aangekaart en in ruil daarvoor hebben we alvast exclusieve toegang gekregen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Serieus, komt pas over 2 weken ofzo uit?
gozer dat mag je helemaal niet vertellen johquote:Op donderdag 12 september 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Merendeel van dit topic heeft leaks in het systeem aangekaart en in ruil daarvoor hebben we alvast exclusieve toegang gekregen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Jobson voor 4,5k.Beste deal tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |