ik zocht homeland, kwam als eerste naar bovenquote:
"oh pal" is een uitspraak van die George ofzo geloof ik, die gaylord waar een paar mensen hier fan van zijn. (Fifa Youtuber)quote:
jaaa die shit met die text-to-speach onzinquote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
"oh pal" is een uitspraak van die George ofzo geloof ik, die gaylord waar een paar mensen hier fan van zijn. (Fifa Youtuber)
Hooft nog welquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk naar de bovenste, poephooft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk naar de bovenste, poephooft.
Moet ik je even een kopstoot geven ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, haal weg. Zo ziet hij er beter uit dan in het origineel
de*quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet ik je even een kopstoot geven ?
Dan zit je lekker onder het schijt.
echt nietquote:Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef zerokil het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon door met de vorige reeks?
Sinds Fifa 11 zitten we al op deze.
beter 1678 ofzo waar het was gebleven. 10000 moet een mijlpaal zijn over 6 jaarquote:Op donderdag 12 september 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
Beter gaan we stemmen voor het topicnummerKunnen het zo weer herstellen toch?
We? Jij bent nog steeds een groentje...quote:Op donderdag 12 september 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil het oude weer terug nu lijken we groentjes
is wel een half verneukte versie he die uit is van homeland(de normale serie)quote:
Dit is this ain't homelandquote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is wel een half verneukte versie he die uit is van homeland(de normale serie)
cgi was volgens mij nog kut, gewoon nog niet het eindproduct zeg maar
Hee ik kan er niks aan doen dat mijn ouders later een fout maakte dan jouw oudersquote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
We? Jij bent nog steeds een groentje...
Mijn ouders hebben geen fout gemaakt. Jij in tegenstelling bent wel een neukfout.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee ik kan er niks aan doen dat mijn ouders later een fout maakte dan jouw ouders
Hou je bek kut ventquote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen fout gemaakt. Jij in tegenstelling bent wel een neukfout.
Iemand die 8 maanden weg is en denkt God te spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef zerokil het volgende:
Duidelijk.
Wie de fack bedenkt het ook om opnieuw te beginnen met onze reeks
Eentje van de oude gardequote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef zerokil het volgende:
Duidelijk.
Wie de fack bedenkt het ook om opnieuw te beginnen met onze reeks
Is niet erg, je ouders waren niet nuchter toen ze de keus maaktequote:
Ik ben een weeskindquote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet erg, je ouders waren niet nuchter toen ze de keus maakte
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Even weer iets voor 9gag gemaakt. Dit gaat toch niet te ver?
[ link | afbeelding ]
nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[ link | afbeelding ]
bedelen om 20.000 coins en dan djeetje een groentje noemenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij bent vergeleken met ons wel echt een groentje
Of ik snap hem niet of hij is niet grappig... Sorry.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Graag een post van mij laten zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
bedelen om 20.000 coins en dan djeetje een groentje noemen
Ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij bent vergeleken met ons wel echt een groentje
Ninjaaaaaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
* Lindgren. topic weer eens binnenvalt.
'Sup broeders.
Met genoegen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Graag een post van mij laten zien.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |