Had je geen auto buyer in FUT 13 dan ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Misschien zit de daily-gift glitch er wel weer in.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Kunnen we niet beter allemaal wat geld bijleggen om een Chinees in te huren voor een auto-buyer?
Mijn trukendoos is leeg.
Rijst kan dat niet manquote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Mijn trukendoos is leeg.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
TV / Orange is the new blackquote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor iedereen met NetFlix check Orange is the new Black![]()
Bale is er wel fucking slecht op geshopt.quote:
ik zocht homeland, kwam als eerste naar bovenquote:
"oh pal" is een uitspraak van die George ofzo geloof ik, die gaylord waar een paar mensen hier fan van zijn. (Fifa Youtuber)quote:
jaaa die shit met die text-to-speach onzinquote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
"oh pal" is een uitspraak van die George ofzo geloof ik, die gaylord waar een paar mensen hier fan van zijn. (Fifa Youtuber)
Hooft nog welquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk naar de bovenste, poephooft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk naar de bovenste, poephooft.
Moet ik je even een kopstoot geven ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, haal weg. Zo ziet hij er beter uit dan in het origineel
de*quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet ik je even een kopstoot geven ?
Dan zit je lekker onder het schijt.
echt nietquote:Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef zerokil het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon door met de vorige reeks?
Sinds Fifa 11 zitten we al op deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |