Ok, het was wel een troll. Maar waarom wordt er dan bij mij wel wat van gezegd en bij anderen niet? Ik word helemaal gek van die gozer johquote:
Gewoon negeren ze proberen alleen maar #goedkoop te #scorenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, het was wel een troll. Maar waarom wordt er dan bij mij wel wat van gezegd en bij anderen niet? Ik word helemaal gek van die gozer joh
Oh ok. Ik moet die laatste achievements halenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
Dit is mijn eindstatus:
[ afbeelding ]
jij hebt een hoge irritatiefactorquote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus.
[..]
Waarom zeg je dit bij mij wel maar bij die anderen nietEn ik heb hele goeie humor. Kut vent.
Ik ben gehecht aan plaatjes van Russische importbruiden.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ok. Ik moet die laatste achievements halen
Waarom heb je eigenlijk geen adblocker?
nicequote:
Marc Verlinde zit geregeld naast 'm jaquote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er zit toch ook altijd zo'n dikke in RTL Boulevard.
Matige kloonquote:
Reeeemmmiiiiquote:
quote:
sowiesoquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ReeeemmmiiiiHoe is de uni jonge?
En hoe is het hier verder? En hoe is de demo? Hoor dat ie tegenvalt?
?quote:
quote:
Goed hoor, bevalt tot nu toe prima.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Demo is prima behalve dat finesse shots er allemaal in gaan. Verder zijn het een beetje mensen met autistische trekjes hier.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee is nog niks op komst.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Heb je kleine Trapz al Rick genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |