SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Hier? Hoezoquote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Demo is prima behalve dat finesse shots er allemaal in gaan. Verder zijn het een beetje mensen met autistische trekjes hier.
Alleen jammer dat landenlinks nog maar 1 chem geven.
Rickelientje vind ik mooier, maar it's your callquote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee is nog niks op komst.
Ik wou haar als eerbetoon Timmina noemen.
De moeder van Rijst doet ook mee?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
Shirley is misschien nog wel iets voor Toefjes qua leeftijd enzo. Ik vind het wel een milf namelijk.
Pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben niet terug trouwens (a) kom alleen soms even checken hoe het hier is verder.
Het leven buiten FOK! is erg mooi op het moment
Ben ik ooit niet eerlijk tegen je geweestquote:
Dat zelfs dat nu kanquote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kijk hoe konkeu vet dit cabriodak omhoog gaat in GTA V.![]()
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben niet terug trouwens (a) kom alleen soms even checken hoe het hier is verder.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kijk hoe konkeu vet dit cabriodak omhoog gaat in GTA V.![]()
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
Hoop ook dat auto's niet eeuwig links blijven rijden op de snelwegquote:Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat zelfs dat nu kanHoop dat knipperlichten er ook in zitten dan.
Alsof er niet genoeg tijd is om dagelijks hier een post te droppenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de fuck!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
iemand deze al gezien?![]()
![]()
heeft gewoon ruim 20 miljoen views
Iedereen is al op Skype aan het lull0n.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Clubben?
Mo? Bakker? Weetikveelwie?
quote:
Ik kan niet, want mijn PS is in gebruik door mijn broer(verslaaf aan AC).quote:Op donderdag 12 september 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen is al op Skype aan het lull0n.
over de demoquote:
Djeetje?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, want mijn PS is in gebruik door mijn broer(verslaaf aan AC).
Ik kom wel even voor de leuk op skype.
TBakkert, aangenaam.quote:
Stiekem is dreetje een kloon van bakkert en heeft hij al die discussies met zichzelf gehouden om aandacht te krijgenquote:
Niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet...quote:Op donderdag 12 september 2013 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Stiekem is dreetje een kloon van bakkert en heeft hij al die discussies met zichzelf gehouden om aandacht te krijgen
Dat komt doordat jij irritante opmerkingen maakt. En ik heb de hele dag op school gezetenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij hebt een hoge irritatiefactor
Owquote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet...
Die gozer heeft echt zieke pranks, die gaat nog een keer de verkeerde tegen komen en 'm overhoop schiet.quote:
Ik moet altijd lachen als ik jou ''chick'' zie typenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij irritante opmerkingen maakt. En ik heb de hele dag op school gezetenMisschien moet ik zo maar even naar de winkel en hopen dat die ene chick er zit.
Alvast eten in slaan voor de tijd dat de webapp up and running is.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij irritante opmerkingen maakt. En ik heb de hele dag op school gezetenMisschien moet ik zo maar even naar de winkel en hopen dat die ene chick er zit.
Wat is daar grappig aan dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik jou ''chick'' zie typen![]()
Nee, nou ja misschien wel maar dat was ik nu niet van plan.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alvast eten in slaan voor de tijd dat de webapp up and running is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft er al FUT afkick verschijnselen?
Al meer dan een maand geen FUT meer gespeeld, dus nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef zerokil het volgende:
Same. FUT 13quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al meer dan een maand geen FUT meer gespeeld, dus nee.Wel zin in FUT14.
Ben volgens mij al maanden cleanquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef zerokil het volgende:
Ik ga zo nog even checken of ik iets heb verkocht op FUT13. Ik heb gisteren nog net een paar spelers opgepikt. Daarna kom ik wellicht ooit nog terug op FUT13 als we allemaal klagen over hoe slecht FUT14 is en dat we terug willen naar FUT13.quote:
quote:
Gaat inderdaad een dure worden in het begin.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog beter dan in FUT 13.
Eninho zit er niet meer in?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog beter dan in FUT 13.
Taison van Lokomotivquote:
Ja diequote:Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bedoelt
[ afbeelding ]
?
Taison van Shakhtar zit er niet in.
Zat voornamelijk bij het jeugdteam.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maicon zat wel in FUT11 en terwijl hij de hele tijd bij Lokomotiv speelde zat hij niet in FUT12 en 13.. geen idee waarom hij er niet in zat.
seropositief?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
Gesolliciteerd bij een comitéHopelijk komt daar positief resultaat uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
seropositief?CommercieelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
clubs na expR?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:13 schreef jepperdeprep het volgende:
De FIFA14 Demo voelt een beetje als PES van de afgelopen jaren. Dikke trage stront.
Ik hoop dat dat nog gaat veranderen.
Misschien dat je geen Gold nodig heb voor xbox?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet wat ze met free multiplayer bedoelen
Is op steam...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Misschien dat je geen Gold nodig heb voor xbox?
Misschien dat iedereen die het niet heeft het kan downloaden en spelen tussen de 12e en 15equote:Op donderdag 12 september 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet wat ze met free multiplayer bedoelen
Jij ging toch ler0n?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
Ziek spel gevonden.
Chivalry: Medieval Warfare. Het is een 1st person hack-and-slash game.
Werd gemaakt na een kickstarter project.![]()
Nu jij het ook speelt ga ik het verwijderen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
Ziek spel gevonden.
echt zo'n slecht spelquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
Ziek spel gevonden.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
dit zou een stuk grappiger zijn.
[ afbeelding ]
Haha je bent zelden leuk maar die vond ik wel om te lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
dit zou een stuk grappiger zijn.
[ afbeelding ]
Die man is gewoon grappigquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij er nog even in ja
Haha ja daaromquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die man is gewoon grappig![]()
Ook in dat programma met die rappers in de sneeuw.
Haha Zirmaquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha ja daaromzimra en anna alicia voor de looks en bij voor de grappen
Dat programma was ook geniaal ja
Geraldine en die veronica zijn ook niet verkeerd trouwensquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha Zirma![]()
Damn wat een bom
Nee daar zou ik geen problemen mee hebben om op dat eiland bij te zittenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geraldine en die veronica zijn ook niet verkeerd trouwens
google.nlquote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef superky het volgende:
Hey een vraagje kan je bij fifa demo 14 ook online spelen?
doe niet zo flauw joh, geef die jongen gewoon het antwoordquote:
Het is niet moeilijk om zoiets op te zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
doe niet zo flauw joh, geef die jongen gewoon het antwoord
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef superky het volgende:
Hey een vraagje kan je bij fifa demo 14 ook online spelen?
En nu loopt 'ie over naar het mannenteam en doet ie dat gekke topje uitquote:Op donderdag 12 september 2013 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Valentijn flikkert tegen een rots aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |