Het is al goedquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Grapje man![]()
Ben wel benieuwd naar je setup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een Barca vlag alleen had hem er afgehaald toen mijn kamer opnieuw werd geverfd moet ik ook weer ophangen
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Niet spoilen cuntquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg zelf binnenkort ook verbouwing, heb alleen geen plek meer voor die vlag dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Barca vlag alleen had hem er afgehaald toen mijn kamer opnieuw werd geverfd moet ik ook weer ophangen
Ik ben te lui om hem op te hangenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krijg zelf binnenkort ook verbouwing, heb alleen geen plek meer voor die vlag dan.Krijg over enkele weken aan beide kanten een dakkapel.
Ik heb nog een muur met ingelijste voetbalshirts van Fener. Met als pareltje het 100-jarig jubileum shirt.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben te lui om hem op te hangen![]()
Heb ook nog een Barca poster die een paar jaar terug in het stadion hing altijd leuk om zulke dingetjes te hebben
Ik heb ook nog al mijn Barca shirts 1 met Ibra en een met Villaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb nog een muur met ingelijste voetbalshirts van Fener. Met als pareltje het 100-jarig jubileum shirt.
Thanksquote:
Ik heb die nog nooit uitgespeeldquote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Wie heeft zin om ff online te knallen in GTA IV?
Op de middelbare school is er volgens mij een regel dat je niet hoeft te komen als je langer onderweg bent dan dat je les hebt. Maar die geldt volgens mij alleen bij zware weersomstandigheden.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb morgen 45 minuten school terwijl ik meer tijd ben om heen en terug te reizen (ongeveer een half uur heen en ook een half uur terug) Zouden jullie gaan? Graag de positieve en negatieve punten benoemen. gr gr
Vorige week ben ik wel voor 45 minuten naar school gegaan. Er zijn wel wat positieve dingen: ik kan dan naar de AH en misschien kom ik wel een chick tegen (haha, ik zei weer chick) Wat negatief is is dat ik wel die tijd kwijt ben, maar ik heb verder toch niks te doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op de middelbare school is er volgens mij een regel dat je niet hoeft te komen als je langer onderweg bent dan dat je les hebt. Maar die geldt volgens mij alleen bij zware weersomstandigheden.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week ben ik wel voor 45 minuten naar school gegaan. Er zijn wel wat positieve dingen: ik kan dan naar de AH en misschien kom ik wel een chick tegen (haha, ik zei weer chick) Wat negatief is is dat ik wel die tijd kwijt ben, maar ik heb verder toch niks te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn meer positieve dan negatieve punten dus ik ga denk ik gewoon.
[..]
Ja
Dat heb ik nu ook wel eens. Maar ik durf nog niet uit te gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
DS2 ooit zal je een meisje zo hard naaien dat je je afvraag wat je daarvoor met je leven hebt gedaan
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook wel eens. Maar ik durf nog niet uit te gaan.
De kans dat ik dan moet plassen is niet zo groot, ik moet bijna alleen maar naar de WC als ik thuis benquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon doen
Kom je vanzelf ook over je zittend plassen heen niet lullig bedoeld.
Meer drinken dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De kans dat ik dan moet plassen is niet zo groot, ik moet bijna alleen maar naar de WC als ik thuis ben
wacht maar tot je flink bier gaat drinkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De kans dat ik dan moet plassen is niet zo groot, ik moet bijna alleen maar naar de WC als ik thuis ben
Dit dan blijf je lopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wacht maar tot je flink bier gaat drinken
Geen commentaar.quote:
Bierquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wacht maar tot je flink bier gaat drinken
Hoe dan? Nooit uitgeweest, nooit vriendin gehad, toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht ik ga even The Burn kijken maar deze aflevering heb ik laatst ook al gezien.
Dan kan hij toch wel ontgroent zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe dan? Nooit uitgeweest, nooit vriendin gehad, toch?
Hij heeft zo'n flashlight.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
klopt geen zak van. Doordat je grote hoeveelheden vocht binnenkrijgt, krijgt de hypofyse terugkoppeling van de nieren om de productie van het antidiuretisch hormoon stop te zetten, waardoor je vaker moet plassen. #bioskillsquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag zei iemand in mijn klas dat je voor je ga drinken naar de wc moet, want als je dat doe nadat je bier etc hebt gedronken blijf je maar lopen iemand hier vaker van gehoord ?
Ik vind bier niet te drinken. Ik drink verder ook geen alcohol.quote:
Ik had 10 jaar geleden toen ik in de brugklas zat een vriendin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik geloofde het al niet echt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt geen zak van. Doordat je grote hoeveelheden vocht binnenkrijgt, krijgt de hypofyse terugkoppeling van de nieren om de productie van het antidiuretisch hormoon stop te zetten, waardoor je vaker moet plassen. #bioskills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |