Hoe dan? Nooit uitgeweest, nooit vriendin gehad, toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht ik ga even The Burn kijken maar deze aflevering heb ik laatst ook al gezien.
Dan kan hij toch wel ontgroent zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe dan? Nooit uitgeweest, nooit vriendin gehad, toch?
Hij heeft zo'n flashlight.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
klopt geen zak van. Doordat je grote hoeveelheden vocht binnenkrijgt, krijgt de hypofyse terugkoppeling van de nieren om de productie van het antidiuretisch hormoon stop te zetten, waardoor je vaker moet plassen. #bioskillsquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag zei iemand in mijn klas dat je voor je ga drinken naar de wc moet, want als je dat doe nadat je bier etc hebt gedronken blijf je maar lopen iemand hier vaker van gehoord ?
Ik vind bier niet te drinken. Ik drink verder ook geen alcohol.quote:
Ik had 10 jaar geleden toen ik in de brugklas zat een vriendin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik geloofde het al niet echt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt geen zak van. Doordat je grote hoeveelheden vocht binnenkrijgt, krijgt de hypofyse terugkoppeling van de nieren om de productie van het antidiuretisch hormoon stop te zetten, waardoor je vaker moet plassen. #bioskills
Jij moet sowieso een keer aangeschoten of dronken zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind bier niet te drinken. Ik drink verder ook geen alcohol.
[..]
Ik had 10 jaar geleden toen ik in de brugklas zat een vriendin.
Dat ga ik toch niet doen. Maar het is wel jammer dat ik niet zo goed met mensen kan praten als ik over FUT kan praten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij moet sowieso een keer aangeschoten of dronken zijn
Zal wat remmingen van je afhalen.
Misschien is het probleem wel dat je alles in je leven met FUT vergelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet doen. Maar het is wel jammer dat ik niet zo goed met mensen kan praten als ik over FUT kan praten.
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien is het probleem wel dat je alles in je leven met FUT vergelijk
Dat van SMLENO'en in de supermarkt is als grap bedoeld. Voor de rest vergelijk ik niks met FUT.quote:
In het Engels?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Zo heb ik een keer in een aangeschoten bui naar marokanen geroepen "Kom dan"
Dat was een slechte ervaring.
Ik haat deze mensen die op het laatste moment bieden posten...quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van SMLENO'en in de supermarkt is als grap bedoeld. Voor de rest vergelijk ik niks met FUT.
Dit gaat morgen vast wel verder
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
Hoi
Nieuwe Scoutnation zie ik, weet niet of hij al gepost was
Do-able.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:52 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)-baby-is-opgegroeid/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |