Akkoord. Als Tsjok mee wil is het goed, maar ik wil niks van jullie gekrik horenquote:
Komt vanzelf wel goed, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammergenoeg trek je met aardig zijn geen meisjes aan
Ben nog nooit in Ierland geweest, maar lijkt me wel tofquote:
Okequote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Akkoord. Als Tsjok mee wil is het goed, maar ik wil niks van jullie gekrik horen
Eerst Taiwan hoop ikquote:
Ik nog niet, maar ben er ook nog niet super lang nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen meets van een zooi andere SC's gehad
Als je dat doet, laat het weten man!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leuk leukmisschien kom ik nog wel een keer naar London... lang geleden.
Zo dichtbij maar toch zo ver wegquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Ierland geweest, maar lijkt me wel tof
Komt goed, wil daar nog een keer winkelen namelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dat doet, laat het weten man!
Ja, het is helemaal niet duur om daar naartoe te vliegen maar ik weet niet zo snel met wie ik die kant op zou moeten eigenlijkquote:
Mijn vriendje is in Taiwanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja jij wel jaik ga naar Thailand hoor.
Nou, dat zal voorlopig niet zijn vermoed ikquote:
Dan zit je hier inderdaad wel goed jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Komt goed, wil daar nog een keer winkelen namelijk
dan kom ik sws want fokkie en ik zijn bloedbroeders.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Misschien wil fok-it ook wel meeeeee
Maar fok-it vindt mij toch maar een wanhopig mongoolquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Nou, dat hoeft niet hoor. Bovendien zit die als het goed is straks toch ergens far far awayquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Okquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zal hem de groeten doen vanuit Thailand in November
Ik ook niet, ik hou ook niet van het idee. Ik ontmoet liever een paar mensen eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit bij een meet geweest
Ik heb 6 FOK!kers gemeet, allemaal afzonderlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar fok-it vindt mij toch maar een wanhopig mongool
ik heb alleen toffe meets gehad eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Ik vind groepen niet zo erg hoor, maar ik ben gewoon een schijtluisquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hou ook niet van het idee. Ik ontmoet liever een paar mensen eigenlijk
Don't even..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denk![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Xeor het volgende:
Ik ga in bed relaxen en slapen ben super moe
XOXOXO![]()
Ik een stuk of 10-12 denk ik. En als het goed is over 2 weken hier Yvonnequote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 6 FOK!kers gemeet, allemaal afzonderlijk.
Behalve Arachide. en ValHallen.
Ze zijn zo schattig samen omg
hebben jullie t weer aan de stokquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
trustenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Xeor het volgende:
XOXOXO![]()
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij was toch ook niet bij een Radio meet?
Welterusten alvast Xeorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Xeor het volgende:
XOXOXO![]()
Huh, why?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus de koningin bezoekt JOU.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik een stuk of 10-12 denk ik. En als het goed is over 2 weken hier Yvonne
In alle eerlijkheid heb ik niet in alle mensen interesse om mee af te spreken zeg maar en ben ik grote groepen ook wel verlegen eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind groepen niet zo erg hoor, maar ik ben gewoon een schijtluis
Gewoon even oude FOK! vetes IRL uitvechten toch.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid heb ik niet in alle mensen interesse om mee af te spreken zeg maar en ben ik grote groepen ook wel verlegen eigenlijk
Iets teveel een mening over alles en iedereen zonder mensen te kennen of eigen ervaring te hebben met dingenquote:
Ik ben ook verlegenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid heb ik niet in alle mensen interesse om mee af te spreken zeg maar en ben ik grote groepen ook wel verlegen eigenlijk
Essiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook verlegen
Waarom denk je dat m'n vriend en ik eerst bijna een jaar om elkaar hebben heen gedraaid?
Maar goed, nu ik al een paar jaar in de horeca werkt wordt het steeds makkelijker![]()
![]()
![]()
quote:
Haar zoon woont in Engeland, tegenwoordig net buiten London geloof ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus de koningin bezoekt JOU.
Ik mag haar wel, geef het ff door
Hmm okee. Daar heb ik zelf nog niet veel van gemerktquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets teveel een mening over alles en iedereen zonder mensen te kennen of eigen ervaring te hebben met dingen
Nou, sommige mensen wil ik wel IRL ontmoeten om te zien of ze dan ook zo'n grote smoel hebben jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon even oude FOK! vetes IRL uitvechten toch.
Op m'n werk? Ennuh, bij mijn vriend? Ennuhh, niet hier?quote:
Jij hebt het sowieso makkelijker want je bent een vrouwquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook verlegen
Waarom denk je dat m'n vriend en ik eerst bijna een jaar om elkaar hebben heen gedraaid?
Maar goed, nu ik al een paar jaar in de horeca werkt wordt het steeds makkelijker![]()
![]()
![]()
ZOu dat het zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het sowieso makkelijker want je bent een vrouw
Ze woont ook in Nederland, mij bezoekt ze nietquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haar zoon woont in Engeland, tegenwoordig net buiten London geloof ik
Dat kan. Misschien liggen jullie wat meer op eenzelfde lijn, wie weetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm okee. Daar heb ik zelf nog niet veel van gemerkt
Ik denkz o ongeveer de enige keer deze zomer..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat was ook de laatste keer?
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregenquote:
Dat is gewoon anders. Ik spreek haar al veel langerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze woont ook in Nederland, mij bezoekt ze niet
Dat wou je ook niet deze keer.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben weg doei jongens fijne avond nog
Au revoir Insoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was meer niet mogelijk door werk eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat wou je ook niet deze keer.
Ik las het later idd, dat je toen aan het vliegen wasquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dat is voor iedereen (gelukkig) verschillendquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan. Misschien liggen jullie wat meer op eenzelfde lijn, wie weet
Precies en inderdaad, gelukkig wel. Wordt zo'n saaie bedoening andersquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is voor iedereen (gelukkig) verschillend
Dat is een goede vraag. Massaal gaan slapenquote:
Spontaan in slaap gevallen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Massaal gaan slapen
Omg, kun je 't je voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en inderdaad, gelukkig wel. Wordt zo'n saaie bedoening anders
Ja, van druk naar.. stilquote:
Ik heb er ook geen verklaring voor eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spontaan in slaap gevallen?Want ik heb maar een paar weltrusten's gezien
Ja is ook zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon anders. Ik spreek haar al veel langer
Dat is de laatste tijd wel vaker eigenlijk. Raar jaquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd wel vaker eigenlijk. Raar ja
quote:
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.
YEEAAAAHHH
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.
YEEAAAAHHH
WIL JE NOU NOG MEE NAAR LONDON?quote:
Is best lekkerquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..
Hier moet ik even over nadenken hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WIL JE NOU NOG MEE NAAR LONDON?
Hoiquote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Zo, is het allemaal even snel verwijderd?![]()
Stu als je me een wanhopige mongool vind zeg dat dan gewoon tegen me
quote:
Hoi Crackquote:
And.. here.. we... go...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..
Want? Ik ben niet boos hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And.. here.. we... go...
Er is niet weggehaald hoor, waar heb je het over? Ik heb een bericht van VA bevestigd en het staat toch openlijk op het forum? Weinig geheim aan lijkt mequote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Goed! Ik ben gisteren in die storm gewoon wezen hardlopen, tof hequote:
Why should I? Heb Stuart alleen na ons laatste akkefietje gedmt met excuses dus vind het een beetje jammer dat hij nu dit dan weer zegt, maargoedquote:
Snap dat ook niet zo goed. Blijf dan lekker weg denk ik danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And.. here.. we... go...
Hoezo? Wat is het probleem? Jij vind mij ook een debiel riep je tegen JR. Je blaast het nogal opquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why should I? Heb Stuart alleen na ons laatste akkefietje gedmt met excuses dus vind het een beetje jammer dat hij nu dit dan weer zegt, maargoed
Ok danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why should I? Heb Stuart alleen na ons laatste akkefietje gedmt met excuses dus vind het een beetje jammer dat hij nu dit dan weer zegt, maargoed
Dat zijn de echte cracksquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed! Ik ben gisteren in die storm gewoon wezen hardlopen, tof he.
En hoe is het daar? Druk met inpakken? Je ging de 18e toch?!
Dat heb ik helemaal niet gezegd?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is het probleem? Jij vind mij ook een debiel riep je tegen JR. Je blaast het nogal op
Ik jou ookquote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik vind fok-it wel lief dus mag wel blijven hoooooor. Vind jullie allemaal lief.
Wat bedoel je met niet kunnen vinden?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn de echte cracks![]()
Yes yes, nog niet alles hoor, vandaag begonnenKan alleen nog geen hotel vinden
Dus dat wordt nog wel even stressen
Als mensen uit JNG SC hier moeilijk komen doen laat het zich raden wie hier het eerste weggaan!quote:
Mooi, nu moet je het drama gehalte iets minderen dan ben je toppieeeeeeeeeeee. Nu ook toppie, maar soms wta minderquote:
Veel volquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet kunnen vinden?
Niet naar je wens of zijn veel vol?
Gezellig, orgiequote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel volEn eerste nachten wil ik gewoon een single room ipv met zijn 20-en op 1 kamer
en dat heb je dus niet meer
Insootjequote:
Ben ik het wel mee eens hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi, nu moet je het drama gehalte iets minderen dan ben je toppieeeeeeeeeeee. Nu ook toppie, maar soms wta minder.
Nou, dat is Nederland toch welquote:
No thanks.quote:
Heb je kritiek op mijn TT?quote:
Tesco komt hier binnenkort met iets nieuws wat een groter aanbod zou hebben dan Netflix. Ben daar eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Chicken Run kijken op Netflix
Koen jongen, dat brb bij jou duurt vaak nogal langquote:
Beetje bed & breakfast idee?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No thanks.Heb nu wel een site gevonden waar mensen kamers verhuren, maarja, moet je ook altijd maar kijken of dat beetje betrouwbaar is
Ik vind het wel tof dat je het gewoon zegt wanneer je iets zelf ook vindquote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens hoor
Maar dat is niet in NL dacht ikquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tesco komt hier binnenkort met iets nieuws wat een groter aanbod zou hebben dan Netflix. Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar
Zelfkennis heb ik wel, maar het toepassen is soms moeilijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje bed & breakfast idee?
[..]
Ik vind het wel tof dat je het gewoon zegt wanneer je iets zelf ook vind. Daar krijg je puntjes voor bij
dikke 20 minuten inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koen jongen, dat brb bij jou duurt vaak nogal lang
Ja helaas wel he. Ah, zelfkennis is eerste stapquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfkennis heb ik wel, maar het toepassen is soms moeilijk
Ja of echt in die huizen van die mensen slapenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje bed & breakfast idee?
[..]
Ik vind het wel tof dat je het gewoon zegt wanneer je iets zelf ook vind. Daar krijg je puntjes voor bij
Nee, maar daar heb ik niets mee te makenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is niet in NL dacht ik
Is dat niet gewoon een kwestie van wat reviews opzoeken of werkt het zo niet daar?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of echt in die huizen van die mensen slapen
Ja, vertel mij wat. Maar goed, je bent er weer, dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dikke 20 minuten inderdaad
Valt mee, ook wel eens een uur geweest
Prima,prima, met jou?quote:
Ja eentje heb ik wel gevonden met hele goeie reviews, dus die man ga ik even een mailtje sturen zoquote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van wat reviews opzoeken of werkt het zo niet daar?
Mailtje sturen, wat lieffffffquote:Op woensdag 11 september 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eentje heb ik wel gevonden met hele goeie reviews, dus die man ga ik even een mailtje sturen zo
Ja ze willen blijkbaar dat je eerst een mailtje stuurt voor je kamers boekt. Waarschijnlijk zodat niet elke lugubere gek daar kan slapenquote:
Het valt me hier ook op dat het best koud aan het worden is. Een graad of 16 denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Is het daar ook zo koud? Ik ben me hier aan 't stoken joh, tering.
Nou, dan kun je beter iets anders gaan zoeken. Hihahoquote:Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze willen blijkbaar dat je eerst een mailtje stuurt voor je kamers boekt. Waarschijnlijk zodat niet elke lugubere gek daar kan slapen
Ik kom er wel, ooitquote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja helaas wel he. Ah, zelfkennis is eerste stap
Maar het voelt ook zo koud.. Door die wind en regen. Brrrrrr brrr brr. Bedje ook zo kooooooudquote:Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het valt me hier ook op dat het best koud aan het worden is. Een graad of 16 denk ik
Is ook weer zoquote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik niets mee te maken
Durf je niet?quote:
Stuquote:Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het valt me hier ook op dat het best koud aan het worden is. Een graad of 16 denk ik
we zijn 2 maanden 20+ gewend, nu opeens 14 graden met zware wind en regen, logisch dat het brrrrrrr isquote:Op woensdag 11 september 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het voelt ook zo koud.. Door die wind en regen. Brrrrrr brrr brr. Bedje ook zo kooooooud
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dan kun je beter iets anders gaan zoeken. Hihaho
Ja, de regen helpt niet echt inderdaad. Sowieso HAAT ik regenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het voelt ook zo koud.. Door die wind en regen. Brrrrrr brrr brr. Bedje ook zo kooooooud
Try mequote:
vaag land dat Singaporequote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder de brug
Naja het zou kunnen, Singapore is 1 van de meest veilige en schone landen ter wereldDie boetes zijn echt absurd
Je kan honderden euros moeten krijgen voor kauwgum op de grond gooien
Ik vind het eigenlijk wel verfrissendquote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn 2 maanden 20+ gewend, nu opeens 14 graden met zware wind en regen, logisch dat het brrrrrrr is
Vaag? Hoezo vaag?quote:
ik ben het al zwaar beuquote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel verfrissend
I knowquote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder de brug
Naja het zou kunnen, Singapore is 1 van de meest veilige en schone landen ter wereldDie boetes zijn echt absurd
Je kan honderden euros boete krijgen voor kauwgum op de grond gooien
Is dat het?quote:
Noted.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Okay, mensen, voor de duidelijkheid, mijn opmerking over Fok-it moet niet te serieus genomen worden.
Ik bots vaak met hem en andersom en we maken elkaar wel vaker uit voor weet ik het wat. Ik haat hem niet hoor, denk dat het misschien iets te letterlijk soms wordt opgevat
Eçht?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder de brug
Je kan honderden euros boete krijgen voor kauwgum op de grond gooien
Ja, helaas wel he. Als het zonnetje zou schijnen zou het nog lekker zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn 2 maanden 20+ gewend, nu opeens 14 graden met zware wind en regen, logisch dat het brrrrrrr is
Goedzoquote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Okay, mensen, voor de duidelijkheid, mijn opmerking over Fok-it moet niet te serieus genomen worden.
Ik bots vaak met hem en andersom en we maken elkaar wel vaker uit voor weet ik het wat. Ik haat hem niet hoor, denk dat het misschien iets te letterlijk soms wordt opgevat
Gaat soms wel beetje ver inderdaad, maar voordeel ervan is wel dat je snachts gewoon in je eentje rustig over straat kan lopen en foto`s kan maken zonder bang te zijn dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knowDat wij daar waren durfden we niet eens een slokje water te drinken in de metro enzo
![]()
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Ah, dit vind ik nou tof en lief dat je dat nu zegt zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Kutwiefquote:Op woensdag 11 september 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eçht?![]()
Raar land hoor, beetje boetes geven in euro's. Spoor je ook niet zeg
[..]
Ja, helaas wel he. Als het zonnetje zou schijnen zou het nog lekker zijn
quote:
Ik was de warmte beuquote:
quote:
Met die regels wel, verder is het volgens mij wel echt een chill land/stad hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die regels enzo. ken het verder niet zo goed
Nee, dat is waar. Overigens mag ik jullie allebei graagquote:
Ze zijn daar flink rijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Maar hoe moet ik dat zien nu dan.. Is het echt honderden euro's omgerekend zge maar of voor die mensen daar veel geld en voor ons niet veel offf?
Kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GoedzoWeten we dat ook weer
[..]
Gaat soms wel beetje ver inderdaad, maar voordeel ervan is wel dat je snachts gewoon in je eentje rustig over straat kan lopen en foto`s kan maken zonder bang te zijn dat er iets gebeurt.
ik verre vanquote:
Het staat wel in de boekjes, ze zullen er in de praktijk minder op letten. Feit is wel dat je nergens maar dan ook nergens vuil op de straat zult zien en er dagelijks gewoon waarschijnlijk 0 arrestaties zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Maar hoe moet ik dat zien nu dan.. Is het echt honderden euro's omgerekend zge maar of voor die mensen daar veel geld en voor ons niet veel offf?
Nee echt omgerekend is het honderden euro's..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ben je daar ook geweest?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kloptwij sliepen in een hotel dat daar in een soort van 'achterbuurt' stond, maar het was daar zo superveilig dat ik als blond blank westers meisje nog in m'n eentje in m'n ondergoed 's nachts door kon lopen zonder dat er iets gebeurde..
![]()
Maleisië daarentegen..
quote:
20 - 22 graden kan ik prima mee leven, maar he twas vaak veel warmer..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verre van
Voor normaal leven (zonder strandbehoefte etc) vind ik graad of 24 heerlijk
ik zit al fout met het geloof lees ik, ik dacht altijd dat het een moslimland wasquote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met die regels wel, verder is het volgens mij wel echt een chill land/stad hoor.Fotos zien er goed uit in ieder geval
Hey bitch, wij moeten ook nog steeds iets afsprekenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit al fout met het geloof lees ik, ik dacht altijd dat het een moslimland was
Ja, in Kuala Lumpur en Georgetown..quote:
Kunnen ze ook flink streng zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit al fout met het geloof lees ik, ik dacht altijd dat het een moslimland was
Maleisië en Indonesië de omringende landen zijn wel echte moslimlandenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
extreem warme periode's met lange hittegolven hebben we niet gehad however, vaak tussen 20-25 gradenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
20 - 22 graden kan ik prima mee leven, maar he twas vaak veel warmer..
Ik kan niet zo goed tegen die bloedhitte eigenlijk. Dan kies ik toch voor dit weer ben ik bangquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
16 is koud ja ... hier t dubbele
Vooral met drugs doen ze echt niet moeilijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen ze ook flink streng zijn.
Jup, maar toch, ik vind het wel verfrissendquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
extreem warme periode's met lange hittegolven hebben we niet gehad however, vaak tussen 20-25 graden
meeste vage landen met rare regels zijn vaak moslimlanden, daar komt die gedachte vandaan I guessquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen ze ook flink streng zijn.
Vet, ik ga er ook beide heen. Was je er met school heen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Kuala Lumpur en Georgetown..Heel leuk allemaal, en onze docenten zeiden (ging over Kuala Lumpur) dat we 's nachts beter niet op stap konden gaan zonder de jongens van onze groep. Zodra het donker werd, werd duidelijk waarom
We moesten de mannen letterlijk van ons af slaan op straat..
wel leuk, maar lang en zwaar icm andere zakenquote:
Buiten het niet buiten kunnen lopen zonder mannelijke begeleiding 's nachts, vond ik Maleisië echt heel erg gastvrijquote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste vage landen met rare regels zijn vaak moslimlanden, daar komt die gedachte vandaan I guess
Lekker diiiiiiiiiiiiingggggquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Kuala Lumpur en Georgetown..Heel leuk allemaal, en onze docenten zeiden (ging over Kuala Lumpur) dat we 's nachts beter niet op stap konden gaan zonder de jongens van onze groep. Zodra het donker werd, werd duidelijk waarom
We moesten de mannen letterlijk van ons af slaan op straat..
Studiereisquote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet, ik ga er ook beide heen. Was je er met school heen?
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik Ess voortaan Dr Ess of Professor Ess ga noemen
Zou het daar aan liggen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker diiiiiiiiiiiiinggggg
Vetquote:
Nou, jij bent toch met een of andere superstudie bezig?quote:
Planologie aan de uvaquote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet
Wat studeer of studeerde je dan?
ik ben erg twijfelachtig altijd over moslimlanden, geef ze vaak geen eerlijke kans onbewustquote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten het niet buiten kunnen lopen zonder mannelijke begeleiding 's nachts, vond ik Maleisië echt heel erg gastvrijJE was overal welkom en je kon ook zonder problemen de meeste gebedshuizen in (ook de moskees) en dan werd je hartelijk ontvangen en rondgeleid enzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Collega; Maxima is toch portugees?
Iemand anders; Lissabon ligt toch in Spanje?
Ik ben wel erg wit jaquote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of je bent gewoon blank
Superstudie zou ik het niet willen noemen, maar waarom nu opeens dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij bent toch met een of andere superstudie bezig?
Wat?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Neem je een bak B&J chocolate chip cookie doughquote:
Interessantquote:
Hoe komt dat? je bericht komt een beetje over alsof je wat tegen buitenlanders hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg twijfelachtig altijd over moslimlanden, geef ze vaak geen eerlijke kans onbewust
wat dat betreft ben ik een vreemde, zelf een halve buitenlander, en een schoonvader die moslim is
het zijn geen Amerikanen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
heb ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem je een bak B&J chocolate chip cookie dough
Ja, dat heeft me altijd bezig gehouden en je mag best wat aanzien hebben hierquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel erg wit ja
[..]
Superstudie zou ik het niet willen noemen, maar waarom nu opeens dan?
Indonesië is ook een moslimland, en daar hoor ik ook goede verhalen over.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg twijfelachtig altijd over moslimlanden, geef ze vaak geen eerlijke kans onbewust
wat dat betreft ben ik een vreemde, zelf een halve buitenlander, en een schoonvader die moslim is
Ik HAAT mensen die menen te moeten koppelenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben paar dagen bij m'n zus en gelijk koppelt ze me aan iemand!
Geen ijs iigquote:
Nou enquote:
Heb GEEN hekel aan buitenlanders, heb hooguit wat moeite met clichezaken die te vaak bevestigd worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat? je bericht komt een beetje over alsof je wat tegen buitenlanders hebt
ik zal jou es koppelenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gewoon iets wat je in huis hebt, vreet het op en geniet ervanquote:
Is goedquote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem gewoon iets wat je in huis hebt, vreet het op en geniet ervan
I love you
Zoals wat?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb GEEN hekel aan buitenlanders, heb hooguit wat moeite met clichezaken die te vaak bevestigd worden.
Wil je iets kwijt ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen hier
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
Duh, dat je ook van mij houdt natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
Turkije prima land maar vreselijk opdringerige mensen, ik prefereer Griekenland in dat gevalquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Indonesië is ook een moslimland, en daar hoor ik ook goede verhalen over.
In Turkije heb ik ook een prima tijd gehad trouwens,die 'rare' dingen hebben vaak meer met cultuur te maken dat met de religie. Anders zou ieder land van die religie wel dezelfde cultuur hebben, en moet je eens naar Christelijke landen kijken, heul andere gebruiken en cultuur enzo..
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb GEEN hekel aan buitenlanders, heb hooguit wat moeite met clichezaken die te vaak bevestigd worden.
Nee manquote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt een hekel aan oostblokkers
Wat is dit?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, is dat het, oké, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 11 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, dat je ook van mij houdt natuurlijk
En ik heb juist weer heel vriendelijke mensen ontmoet, maar het zal ook erg liggen aan de regio denk ik..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Turkije prima land maar vreselijk opdringerige mensen, ik prefereer Griekenland in dat geval
Indonesie ken ik verder niet, ben in die regio niet verder gekomen dan Thailand
Kom matten danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik voel me gediscrimineerd door fok it ik ga klacht indienen bij anti discriminatie.
Ja tjaquote:
OMG OMG OMG thank youquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, is dat het, oké, bedankt voor de tip
"Maar ik hou ook van Stuwie natuurlijk"
Zoiets?
hoop niet iemand op de tenen te trappen, maar kijk maar welke bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in gevangenissen (Marokkanen en Antillianen). (en ja, ik ben een halve Antilliaanquote:
ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik voel me gediscrimineerd door fok it ik ga klacht indienen bij anti discriminatie.
En is het een goede koppel?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik praat liever over buitenlanders enzo dan over mijquote:
laten we ons verenigen in een vereniging.quote:
quote:
Ik heb je stiekem wel gemist hier hoorquote:
Nog een jaartje ouder worden, als je 12 bent mag je alles vragen hierquote:
Weet niet maar ik zal hem wel een keer zien denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En is het een goede koppel?
De enige die je daar op je tenen mee trapt zijn de Marokkanen en Antiliianen zelfquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop niet iemand op de tenen te trappen, maar kijk maar welke bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in gevangenissen (Marokkanen en Antillianen). (en ja, ik ben een halve Antilliaan)
Alleen maar stiekem?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb je stiekem wel gemist hier hoor
Laat je niet koppelen ouwequote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet maar ik zal hem wel een keer zien denk ik.
Ach, ze bedoelt het goedquote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet maar ik zal hem wel een keer zien denk ik.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
ik ga ook weer zonder hoofdletters praten
fuck it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |