Dat is gewoon anders. Ik spreek haar al veel langerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze woont ook in Nederland, mij bezoekt ze niet
Dat wou je ook niet deze keer.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben weg doei jongens fijne avond nog
Au revoir Insoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was meer niet mogelijk door werk eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat wou je ook niet deze keer.
Ik las het later idd, dat je toen aan het vliegen wasquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dat is voor iedereen (gelukkig) verschillendquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan. Misschien liggen jullie wat meer op eenzelfde lijn, wie weet
Precies en inderdaad, gelukkig wel. Wordt zo'n saaie bedoening andersquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is voor iedereen (gelukkig) verschillend
Dat is een goede vraag. Massaal gaan slapenquote:
Spontaan in slaap gevallen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Massaal gaan slapen
Omg, kun je 't je voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en inderdaad, gelukkig wel. Wordt zo'n saaie bedoening anders
Ja, van druk naar.. stilquote:
Ik heb er ook geen verklaring voor eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spontaan in slaap gevallen?Want ik heb maar een paar weltrusten's gezien
Ja is ook zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon anders. Ik spreek haar al veel langer
Dat is de laatste tijd wel vaker eigenlijk. Raar jaquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd wel vaker eigenlijk. Raar ja
quote:
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.
YEEAAAAHHH
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.
YEEAAAAHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |