Gewoon even oude FOK! vetes IRL uitvechten toch.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid heb ik niet in alle mensen interesse om mee af te spreken zeg maar en ben ik grote groepen ook wel verlegen eigenlijk
Iets teveel een mening over alles en iedereen zonder mensen te kennen of eigen ervaring te hebben met dingenquote:
Ik ben ook verlegenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid heb ik niet in alle mensen interesse om mee af te spreken zeg maar en ben ik grote groepen ook wel verlegen eigenlijk
Essiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook verlegen
Waarom denk je dat m'n vriend en ik eerst bijna een jaar om elkaar hebben heen gedraaid?
Maar goed, nu ik al een paar jaar in de horeca werkt wordt het steeds makkelijker![]()
![]()
![]()
quote:
Haar zoon woont in Engeland, tegenwoordig net buiten London geloof ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus de koningin bezoekt JOU.
Ik mag haar wel, geef het ff door
Hmm okee. Daar heb ik zelf nog niet veel van gemerktquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets teveel een mening over alles en iedereen zonder mensen te kennen of eigen ervaring te hebben met dingen
Nou, sommige mensen wil ik wel IRL ontmoeten om te zien of ze dan ook zo'n grote smoel hebben jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon even oude FOK! vetes IRL uitvechten toch.
Op m'n werk? Ennuh, bij mijn vriend? Ennuhh, niet hier?quote:
Jij hebt het sowieso makkelijker want je bent een vrouwquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook verlegen
Waarom denk je dat m'n vriend en ik eerst bijna een jaar om elkaar hebben heen gedraaid?
Maar goed, nu ik al een paar jaar in de horeca werkt wordt het steeds makkelijker![]()
![]()
![]()
ZOu dat het zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het sowieso makkelijker want je bent een vrouw
Ze woont ook in Nederland, mij bezoekt ze nietquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haar zoon woont in Engeland, tegenwoordig net buiten London geloof ik
Dat kan. Misschien liggen jullie wat meer op eenzelfde lijn, wie weetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm okee. Daar heb ik zelf nog niet veel van gemerkt
Ik denkz o ongeveer de enige keer deze zomer..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat was ook de laatste keer?
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregenquote:
Dat is gewoon anders. Ik spreek haar al veel langerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze woont ook in Nederland, mij bezoekt ze niet
Dat wou je ook niet deze keer.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben weg doei jongens fijne avond nog
Au revoir Insoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was meer niet mogelijk door werk eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat wou je ook niet deze keer.
Ik las het later idd, dat je toen aan het vliegen wasquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dat is voor iedereen (gelukkig) verschillendquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan. Misschien liggen jullie wat meer op eenzelfde lijn, wie weet
Precies en inderdaad, gelukkig wel. Wordt zo'n saaie bedoening andersquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is voor iedereen (gelukkig) verschillend
Dat is een goede vraag. Massaal gaan slapenquote:
Spontaan in slaap gevallen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Massaal gaan slapen
Omg, kun je 't je voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en inderdaad, gelukkig wel. Wordt zo'n saaie bedoening anders
Ja, van druk naar.. stilquote:
Ik heb er ook geen verklaring voor eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spontaan in slaap gevallen?Want ik heb maar een paar weltrusten's gezien
Ja is ook zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon anders. Ik spreek haar al veel langer
Dat is de laatste tijd wel vaker eigenlijk. Raar jaquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd wel vaker eigenlijk. Raar ja
quote:
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.
YEEAAAAHHH
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat een waterpijp halen en na de herfstvakantie zijn we doordeweeks alleen thuis.
YEEAAAAHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |