Indonesië is ook een moslimland, en daar hoor ik ook goede verhalen over.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg twijfelachtig altijd over moslimlanden, geef ze vaak geen eerlijke kans onbewust
wat dat betreft ben ik een vreemde, zelf een halve buitenlander, en een schoonvader die moslim is
Ik HAAT mensen die menen te moeten koppelenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben paar dagen bij m'n zus en gelijk koppelt ze me aan iemand!
Geen ijs iigquote:
Nou enquote:
Heb GEEN hekel aan buitenlanders, heb hooguit wat moeite met clichezaken die te vaak bevestigd worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat? je bericht komt een beetje over alsof je wat tegen buitenlanders hebt
ik zal jou es koppelenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gewoon iets wat je in huis hebt, vreet het op en geniet ervanquote:
Is goedquote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem gewoon iets wat je in huis hebt, vreet het op en geniet ervan
I love you
Zoals wat?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb GEEN hekel aan buitenlanders, heb hooguit wat moeite met clichezaken die te vaak bevestigd worden.
Wil je iets kwijt ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen hier
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
Duh, dat je ook van mij houdt natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
Turkije prima land maar vreselijk opdringerige mensen, ik prefereer Griekenland in dat gevalquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Indonesië is ook een moslimland, en daar hoor ik ook goede verhalen over.
In Turkije heb ik ook een prima tijd gehad trouwens,die 'rare' dingen hebben vaak meer met cultuur te maken dat met de religie. Anders zou ieder land van die religie wel dezelfde cultuur hebben, en moet je eens naar Christelijke landen kijken, heul andere gebruiken en cultuur enzo..
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb GEEN hekel aan buitenlanders, heb hooguit wat moeite met clichezaken die te vaak bevestigd worden.
Nee manquote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt een hekel aan oostblokkers
Wat is dit?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, is dat het, oké, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 11 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, dat je ook van mij houdt natuurlijk
En ik heb juist weer heel vriendelijke mensen ontmoet, maar het zal ook erg liggen aan de regio denk ik..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Turkije prima land maar vreselijk opdringerige mensen, ik prefereer Griekenland in dat geval
Indonesie ken ik verder niet, ben in die regio niet verder gekomen dan Thailand
Kom matten danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik voel me gediscrimineerd door fok it ik ga klacht indienen bij anti discriminatie.
Ja tjaquote:
OMG OMG OMG thank youquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, is dat het, oké, bedankt voor de tip
"Maar ik hou ook van Stuwie natuurlijk"
Zoiets?
hoop niet iemand op de tenen te trappen, maar kijk maar welke bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in gevangenissen (Marokkanen en Antillianen). (en ja, ik ben een halve Antilliaanquote:
ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik voel me gediscrimineerd door fok it ik ga klacht indienen bij anti discriminatie.
En is het een goede koppel?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik praat liever over buitenlanders enzo dan over mijquote:
laten we ons verenigen in een vereniging.quote:
quote:
Ik heb je stiekem wel gemist hier hoorquote:
Nog een jaartje ouder worden, als je 12 bent mag je alles vragen hierquote:
Weet niet maar ik zal hem wel een keer zien denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En is het een goede koppel?
De enige die je daar op je tenen mee trapt zijn de Marokkanen en Antiliianen zelfquote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop niet iemand op de tenen te trappen, maar kijk maar welke bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in gevangenissen (Marokkanen en Antillianen). (en ja, ik ben een halve Antilliaan)
Alleen maar stiekem?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb je stiekem wel gemist hier hoor
Laat je niet koppelen ouwequote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet maar ik zal hem wel een keer zien denk ik.
Ach, ze bedoelt het goedquote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet maar ik zal hem wel een keer zien denk ik.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
ik ga ook weer zonder hoofdletters praten
fuck it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |