Vet, ik ga er ook beide heen. Was je er met school heen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Kuala Lumpur en Georgetown..Heel leuk allemaal, en onze docenten zeiden (ging over Kuala Lumpur) dat we 's nachts beter niet op stap konden gaan zonder de jongens van onze groep. Zodra het donker werd, werd duidelijk waarom
We moesten de mannen letterlijk van ons af slaan op straat..
wel leuk, maar lang en zwaar icm andere zakenquote:
Buiten het niet buiten kunnen lopen zonder mannelijke begeleiding 's nachts, vond ik Maleisië echt heel erg gastvrijquote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste vage landen met rare regels zijn vaak moslimlanden, daar komt die gedachte vandaan I guess
Lekker diiiiiiiiiiiiingggggquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Kuala Lumpur en Georgetown..Heel leuk allemaal, en onze docenten zeiden (ging over Kuala Lumpur) dat we 's nachts beter niet op stap konden gaan zonder de jongens van onze groep. Zodra het donker werd, werd duidelijk waarom
We moesten de mannen letterlijk van ons af slaan op straat..
Studiereisquote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet, ik ga er ook beide heen. Was je er met school heen?
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik Ess voortaan Dr Ess of Professor Ess ga noemen
Zou het daar aan liggen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker diiiiiiiiiiiiinggggg
Vetquote:
Nou, jij bent toch met een of andere superstudie bezig?quote:
Planologie aan de uvaquote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet
Wat studeer of studeerde je dan?
ik ben erg twijfelachtig altijd over moslimlanden, geef ze vaak geen eerlijke kans onbewustquote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten het niet buiten kunnen lopen zonder mannelijke begeleiding 's nachts, vond ik Maleisië echt heel erg gastvrijJE was overal welkom en je kon ook zonder problemen de meeste gebedshuizen in (ook de moskees) en dan werd je hartelijk ontvangen en rondgeleid enzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Collega; Maxima is toch portugees?
Iemand anders; Lissabon ligt toch in Spanje?
Ik ben wel erg wit jaquote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of je bent gewoon blank
Superstudie zou ik het niet willen noemen, maar waarom nu opeens dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij bent toch met een of andere superstudie bezig?
Wat?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Neem je een bak B&J chocolate chip cookie doughquote:
Interessantquote:
Hoe komt dat? je bericht komt een beetje over alsof je wat tegen buitenlanders hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg twijfelachtig altijd over moslimlanden, geef ze vaak geen eerlijke kans onbewust
wat dat betreft ben ik een vreemde, zelf een halve buitenlander, en een schoonvader die moslim is
het zijn geen Amerikanen?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
heb ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem je een bak B&J chocolate chip cookie dough
Ja, dat heeft me altijd bezig gehouden en je mag best wat aanzien hebben hierquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel erg wit ja
[..]
Superstudie zou ik het niet willen noemen, maar waarom nu opeens dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |