Ik vind het eigenlijk wel verfrissendquote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn 2 maanden 20+ gewend, nu opeens 14 graden met zware wind en regen, logisch dat het brrrrrrr is
Vaag? Hoezo vaag?quote:
ik ben het al zwaar beuquote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel verfrissend
I knowquote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder de brug
Naja het zou kunnen, Singapore is 1 van de meest veilige en schone landen ter wereldDie boetes zijn echt absurd
Je kan honderden euros boete krijgen voor kauwgum op de grond gooien
Is dat het?quote:
Noted.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Okay, mensen, voor de duidelijkheid, mijn opmerking over Fok-it moet niet te serieus genomen worden.
Ik bots vaak met hem en andersom en we maken elkaar wel vaker uit voor weet ik het wat. Ik haat hem niet hoor, denk dat het misschien iets te letterlijk soms wordt opgevat
Eçht?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder de brug
Naja het zou kunnen, Singapore is 1 van de meest veilige en schone landen ter wereldDie boetes zijn echt absurd
Je kan honderden euros boete krijgen voor kauwgum op de grond gooien
Ja, helaas wel he. Als het zonnetje zou schijnen zou het nog lekker zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn 2 maanden 20+ gewend, nu opeens 14 graden met zware wind en regen, logisch dat het brrrrrrr is
Goedzoquote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Okay, mensen, voor de duidelijkheid, mijn opmerking over Fok-it moet niet te serieus genomen worden.
Ik bots vaak met hem en andersom en we maken elkaar wel vaker uit voor weet ik het wat. Ik haat hem niet hoor, denk dat het misschien iets te letterlijk soms wordt opgevat
Gaat soms wel beetje ver inderdaad, maar voordeel ervan is wel dat je snachts gewoon in je eentje rustig over straat kan lopen en foto`s kan maken zonder bang te zijn dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knowDat wij daar waren durfden we niet eens een slokje water te drinken in de metro enzo
![]()
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Ah, dit vind ik nou tof en lief dat je dat nu zegt zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Kutwiefquote:Op woensdag 11 september 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eçht?![]()
Raar land hoor, beetje boetes geven in euro's. Spoor je ook niet zeg
[..]
Ja, helaas wel he. Als het zonnetje zou schijnen zou het nog lekker zijn
quote:
Ik was de warmte beuquote:
quote:
Met die regels wel, verder is het volgens mij wel echt een chill land/stad hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die regels enzo. ken het verder niet zo goed
Nee, dat is waar. Overigens mag ik jullie allebei graagquote:
Ze zijn daar flink rijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Maar hoe moet ik dat zien nu dan.. Is het echt honderden euro's omgerekend zge maar of voor die mensen daar veel geld en voor ons niet veel offf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |