WIL JE NOU NOG MEE NAAR LONDON?quote:
Is best lekkerquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..
Hier moet ik even over nadenken hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WIL JE NOU NOG MEE NAAR LONDON?
Hoiquote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Zo, is het allemaal even snel verwijderd?![]()
Stu als je me een wanhopige mongool vind zeg dat dan gewoon tegen me
quote:
Hoi Crackquote:
And.. here.. we... go...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterpijp, is me vaak aangeboden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..
Want? Ik ben niet boos hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And.. here.. we... go...
Er is niet weggehaald hoor, waar heb je het over? Ik heb een bericht van VA bevestigd en het staat toch openlijk op het forum? Weinig geheim aan lijkt mequote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Goed! Ik ben gisteren in die storm gewoon wezen hardlopen, tof hequote:
Why should I? Heb Stuart alleen na ons laatste akkefietje gedmt met excuses dus vind het een beetje jammer dat hij nu dit dan weer zegt, maargoedquote:
Snap dat ook niet zo goed. Blijf dan lekker weg denk ik danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And.. here.. we... go...
Hoezo? Wat is het probleem? Jij vind mij ook een debiel riep je tegen JR. Je blaast het nogal opquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why should I? Heb Stuart alleen na ons laatste akkefietje gedmt met excuses dus vind het een beetje jammer dat hij nu dit dan weer zegt, maargoed
Ok danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why should I? Heb Stuart alleen na ons laatste akkefietje gedmt met excuses dus vind het een beetje jammer dat hij nu dit dan weer zegt, maargoed
Dat zijn de echte cracksquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed! Ik ben gisteren in die storm gewoon wezen hardlopen, tof he.
En hoe is het daar? Druk met inpakken? Je ging de 18e toch?!
Dat heb ik helemaal niet gezegd?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is het probleem? Jij vind mij ook een debiel riep je tegen JR. Je blaast het nogal op
Ik jou ookquote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik vind fok-it wel lief dus mag wel blijven hoooooor. Vind jullie allemaal lief.
Wat bedoel je met niet kunnen vinden?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn de echte cracks![]()
Yes yes, nog niet alles hoor, vandaag begonnenKan alleen nog geen hotel vinden
Dus dat wordt nog wel even stressen
Als mensen uit JNG SC hier moeilijk komen doen laat het zich raden wie hier het eerste weggaan!quote:
Mooi, nu moet je het drama gehalte iets minderen dan ben je toppieeeeeeeeeeee. Nu ook toppie, maar soms wta minderquote:
Veel volquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet kunnen vinden?
Niet naar je wens of zijn veel vol?
Gezellig, orgiequote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel volEn eerste nachten wil ik gewoon een single room ipv met zijn 20-en op 1 kamer
en dat heb je dus niet meer
Insootjequote:
Ben ik het wel mee eens hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi, nu moet je het drama gehalte iets minderen dan ben je toppieeeeeeeeeeee. Nu ook toppie, maar soms wta minder.
Nou, dat is Nederland toch welquote:
No thanks.quote:
Heb je kritiek op mijn TT?quote:
Tesco komt hier binnenkort met iets nieuws wat een groter aanbod zou hebben dan Netflix. Ben daar eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Chicken Run kijken op Netflix
Koen jongen, dat brb bij jou duurt vaak nogal langquote:
Beetje bed & breakfast idee?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No thanks.Heb nu wel een site gevonden waar mensen kamers verhuren, maarja, moet je ook altijd maar kijken of dat beetje betrouwbaar is
Ik vind het wel tof dat je het gewoon zegt wanneer je iets zelf ook vindquote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens hoor
Maar dat is niet in NL dacht ikquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tesco komt hier binnenkort met iets nieuws wat een groter aanbod zou hebben dan Netflix. Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar
Zelfkennis heb ik wel, maar het toepassen is soms moeilijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje bed & breakfast idee?
[..]
Ik vind het wel tof dat je het gewoon zegt wanneer je iets zelf ook vind. Daar krijg je puntjes voor bij
dikke 20 minuten inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koen jongen, dat brb bij jou duurt vaak nogal lang
Ja helaas wel he. Ah, zelfkennis is eerste stapquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfkennis heb ik wel, maar het toepassen is soms moeilijk
Ja of echt in die huizen van die mensen slapenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje bed & breakfast idee?
[..]
Ik vind het wel tof dat je het gewoon zegt wanneer je iets zelf ook vind. Daar krijg je puntjes voor bij
Nee, maar daar heb ik niets mee te makenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is niet in NL dacht ik
Is dat niet gewoon een kwestie van wat reviews opzoeken of werkt het zo niet daar?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of echt in die huizen van die mensen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |