Ik hoop op IJsland of heel misschien nog Venezuela. Anders een Oceanir, maar die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik hoop toch wel nog op n of meerdere verrassingen (debutanten), want tot nu zijn het redelijk allemaal de standaard ploegen. Heb wel het idee als ik het zo bekijk dat die uit Afrika gaan komen dit keer.
Venezuela lijkt me kansloos, moeten nog 1 wedstrijd, de rest 2. N-Z is de enige Oceanier die over is. IJsland zou leuk zijn ja. Bosnie is ook wel leuk.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op IJsland of heel misschien nog Venezuela. Anders een Oceanir, maar die kans lijkt me klein.
Uruguay moet wel nog naar Quito en ontvangt Messi thuis. Mocht Equador in Quito verliezen zou dat ook zomaar nog kunnen. Moet Venezuela natuurlijk wel uithalen tegen Paraguay want ze moeten een overscore van 3 maken, liefst 4. Dan krijg je Lyon - Zagreb gezeik. Met een potje meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Venezuela lijkt me kansloos, moeten nog 1 wedstrijd, de rest 2. N-Z is de enige Oceanier die over is. IJsland zou leuk zijn ja. Bosnie is ook wel leuk.
IJsland hoop ik ook een beetje op met al die eredivisie spelers. Geef ze ook een goeie kans op de playoffs aangezien ze nog thuis tegen cyprus moeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Venezuela lijkt me kansloos, moeten nog 1 wedstrijd, de rest 2. N-Z is de enige Oceanier die over is. IJsland zou leuk zijn ja. Bosnie is ook wel leuk.
Noorwegen uit is wel lastig, en ze mogen niet teveel verliezen. Kan die thuisnederlaag tegen Slovenie toch ns heel duur worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
IJsland hoop ik ook een beetje op met al die eredivisie spelers. Geef ze ook een goeie kans op de playoffs aangezien ze nog thuis tegen cyprus moeten.
En die tegen Cyprus...quote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noorwegen uit is wel lastig, en ze mogen niet teveel verliezen. Kan die thuisnederlaag tegen Slovenie toch ns heel duur worden.
Tegen Portugal hebben ze wel kansquote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En die tegen Cyprus...
Al vrees ik dat IJsland vanwege de gebrekkige afzetmarkt in de 'loting' wel aan Frankrijk of Portugal gekoppeld gaat worden.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef rajknier het volgende:
Dag Kaapverdie, welkom Tunesie in de Afrika-playoffs.
Sporza heeft alleen de thuiswedstrijden volgens mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zou ook graag Kroati-Belgi zien straks. Raar dat Sporza wel de wedstrijd tegen Wales uitzendt dinsdag, maar vanavond niet.
klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sporza heeft alleen de thuiswedstrijden volgens mij.
Ik vind het een klein beetje overdreven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef sausagin het volgende:
Het leeft hier enorm , alsof we gewoon al een WK wedstrijd in Brazili spelen.
Beter dan de apathie van pakweg vijf jaar geleden, nochtans.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het een klein beetje overdreven.
BEDANKT!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef laucas het volgende:
Belgi - Kroati:
http://www.vier.be/streaming/voetbal.html
Bedankt , jij bent naast van gaal ook een godquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef laucas het volgende:
Belgi - Kroati:
Held!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef laucas het volgende:
Belgi - Kroati:
Alsof Chadli een De Bruyne of Hazard uit de ploeg kan spelen ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:12 schreef Slobeend het volgende:
WilmotsVertonghen linksback zetten, Dembele en Chadli niet opstellen
Chadli > De Bruyne wat mij betreft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof Chadli een De Bruyne of Hazard uit de ploeg kan spelen ...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef TLC het volgende:
San Marino al een half uur in een uitwedstrijd geen doelpunt tegen gekregen![]()
Ik hoop van niet, dat zou mij een serieus loyaliteitsprobleem opleverenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Zou leuk zijn als Nederland bij Belgie in de poule komt, net als bij de WK's van 1994 en 1998.
Gewoon als nummers 1 + 2 doorgaan naar de 1/8 finale, niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, dat zou mij een serieus loyaliteitsprobleem opleveren
Ja, stom van Bulgarije. Nu laten ze het initiatief in die groep aan Denemarken. Moeten ze vanavond wel even winnen van Italie natuurlijk....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef TLC het volgende:
Armenie wint in de 87'ste minuut met 2-1 tegen 9 Bulgaren (onder wie Manolev)
1998 was ik al vergeten, vreselijk WK was dat van/voor de Belgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Zou leuk zijn als Nederland bij Belgie in de poule komt, net als bij de WK's van 1994 en 1998.
Waarom was dat vreselijk voor de Belgen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1998 was ik al vergeten, vreselijk WK was dat van/voor de Belgen.
En dat nog wel met topcoach Georges Leekens aan het roer, die nu ook in zijn ntje verantwoordelijk is voor het succes van de Belgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1998 was ik al vergeten, vreselijk WK was dat van/voor de Belgen.
kutvoetbal kutvoetbal en dan wat kutvoetbalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom was dat vreselijk voor de Belgen?
Ze hebben een mentale tik gekregen, 2e ligt er ook al in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef TLC het volgende:
aww San Marino heeft het 55 minuten weten vol te houden
Ik word een beetje triest van al die gloryhunters daarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef tralalala het volgende:
Ze doen net of ze wereldkampioen zijn geworden.
Ze kunnen iig beter feesten dan jijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef tralalala het volgende:
Ze doen net of ze wereldkampioen zijn geworden.
Okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ze kunnen iig beter feesten dan jij
Nee zeker niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef TLC het volgende:
Die 1-1 bij Portugal-Israel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo metschfiksjing ?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:38 schreef macca728 het volgende:
Uruguay achter, gunstig voor Nederland ivm groepshoofd WK ?
Ook lekker het thuisvoordeel benutten van de Ecuadorianen (die op 2200 meter hoogte spelen), uit slechts 3 punten behaaldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]Enige die nog in te halen valt volgens mij.
Op dit moment welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:53 schreef sausagin het volgende:
groep B is nog spannend voor plaats 2Maar wordt dat niet de slechtste 2de en dus geen barrages?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de fans van Denemarken,
ze kunnen nog niet de slechtste nummer twee worden als (er vanuit gaande dat Hongarije wint van Andorra thuis)
• Bulgarije thuis niet wint van Tsjechi
• Ze zelf winnen met minstens vijf goals verschil van Malta thuis.
• IJsland verliest uit tegen Noorwegen.
• Als IJsland verloren heeft Sloveni gelijk speelt uit bij Zwitserland. Vanaf 3-3 moet Denemarken met minstens 6 goals verschil winnen.
Armeni heeft meer kans
• Ze hoeven alleen te winnen uit bij Itali. Lastig!
• En Denemarken mag niet winnen.
• Bulgarije - Tsjechi moet gelijk eindigen.
• Afhankelijk van andere groepen, meer minder als Denemarken.
Bulgarije heeft het meeste kans wat betreft poule 2.
• Ze moeten thuis winnen van Tsjechi.
• IJsland moet verliezen van Noorwegen.
• Sloveni moet gelijk spelen bij Zwitserland.
Waarom speelt de nr.5 van van Zuid-Amerika in godsnaam tegen de nr.5 van Azie? Bij de kwalificatie voor het vorige WK was het nog tegen de nr. 4 van Midden-Amerika(Costa Rica). Nu moeten alle betrokken teams verder reizen voor de playoffs(uitgezonderd Nieuw-Zeeland, die moeten altijd ver). Iemand enig idee waarom ze dat veranderd hebben?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:23 schreef NY_Giant het volgende:
Dan kunnen we rekenen op een heerlijke salonremise tussen Chili en Ecuador dinsdag. Beide landen plaatsen zich dan rechtstreeks voor het WK, waardoor Uruguay een play-off moet spelen. Weliswaar tegen Jordani, dus dat zou alsnog weinig problemen op moeten leveren.
Dus, als ik het goed begrijp zijn op dit moment Bulgarije en Denemarken gedeeld de slechtste nr.2? Welke andere groepen maken ook kans om de slechtste nr.2 te leveren?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de fans van Denemarken,
ze kunnen nog niet de slechtste nummer twee worden als (er vanuit gaande dat Hongarije wint van Andorra thuis)
• Bulgarije thuis niet wint van Tsjechi
• Ze zelf winnen met minstens vijf goals verschil van Malta thuis.
• IJsland verliest uit tegen Noorwegen.
• Als IJsland verloren heeft Sloveni gelijk speelt uit bij Zwitserland. Vanaf 3-3 moet Denemarken met minstens 6 goals verschil winnen.
Armeni heeft meer kans
• Ze hoeven alleen te winnen uit bij Itali. Lastig!
• En Denemarken mag niet winnen.
• Bulgarije - Tsjechi moet gelijk eindigen.
• Afhankelijk van andere groepen, meer minder als Denemarken.
Bulgarije heeft het meeste kans wat betreft poule 2.
• Ze moeten thuis winnen van Tsjechi.
• IJsland moet verliezen van Noorwegen.
• Sloveni moet gelijk spelen bij Zwitserland.
Wellicht omdat het WK in Zuid-Amerika gespeeld wordt en op deze manier twee Latijns Amerikaanse landen zich via de play-offs kunnen plaatsen in plaats van een? Mexico en Uruguay geven toch wat meer aanzien dan Nieuw-Zeeland en Jordani. Zeker omdat het WK daar gespeeld wordt, verdienen Noord/Zuid-Amerika wel een extra plaatsje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom speelt de nr.5 van van Zuid-Amerika in godsnaam tegen de nr.5 van Azie? Bij de kwalificatie voor het vorige WK was het nog tegen de nr. 4 van Midden-Amerika(Costa Rica). Nu moeten alle betrokken teams verder reizen voor de playoffs(uitgezonderd Nieuw-Zeeland, die moeten altijd ver). Iemand enig idee waarom ze dat veranderd hebben?
Volgens mij klopt het ook nog niet eens. Want als de punten tegen de nummer zes worden weggestreept wordt het doelsaldo ook nog eens weggestreept.quote:
Haha, ja, laten we aan Aad gaan twijfelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij klopt het ook nog niet eens
Aan Aad twijfel ik niet, wel aan mezelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ja, laten we aan Aad gaan twijfelen.
Goeie!
Oh, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan Aad twijfel ik niet, wel aan mezelf.
Dat is beide twijfelachtigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan Aad twijfel ik niet, wel aan mezelf.
Het zit zo: de resultaten tegen de nummer zes worden weggestreept. Dat is daar Malta. Daar won Bulgarije twee keer van. Denemarken moet daar van winnen om berhaupt tweede van de poule te kunnen worden. Dan komen ze op 16-6 is 10 punten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp zijn op dit moment Bulgarije en Denemarken gedeeld de slechtste nr.2? Welke andere groepen maken ook kans om de slechtste nr.2 te leveren?
Mooi uitzoekwerk, alleen raak ik het overzicht al na een paar zinnen kwijtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zit zo: de resultaten tegen de nummer zes worden weggestreept. Dat is daar Malta. Daar won Bulgarije twee keer van. Denemarken moet daar van winnen om berhaupt tweede van de poule te kunnen worden. Dan komen ze op 16-6 is 10 punten.
Alle nummer twee's met minstens 17 punten kunnen dus al niet meer worden ingehaald. (Behalve Frankrijk, die is met 14 ook al veilig, want zij hebben geen nummer 6 in de poule).
Dan houden we over Poule D en E.
In poule D hebben vooral Roemeni (nu 16 punten) en Hongarije (nu 14 punten) een makkelijke kans die minstens 17 punten te bereiken omdat ze nog thuis spelen tegen respectievelijk Estland en Andorra.
Het moet dus komen van Poule E. IJsland (nu 16 punten) moet dus verliezen als Denemarken of Bulgarije berhaupt kans wil maken, want anders hebben ze 17 punten en dat is sowieso beter dan 16. Echter, de nummer 6 van poule E is Cyprus en IJsland verloor eenmaal van Cyprus dus zelfs als IJsland verliest en ze eindigen alsnog tweede in de poule zijn ze een betere slechte nummer 2 dan Denemarken of Bulgarije, omdat 16-3 = 13 >10.
Bulgarije of Denemarken willen dat Sloveni tweede wordt in poule E en dat met zestien punten (niet met meer), dus dan moet IJsland verliezen en Sloveni gelijkspelen tegen Zwitserland.
Dan is Sloveni tweede in Poule E met doelsaldo +4 min de resultaten tegen Cyprus is 10 punten met doelsaldo + 1.
Denemarken kan door hun slechte doelsaldo maximaal komen op (min de resultaten tegen Malta) 10 punten met doelsaldo -2.
Bulgarije kan komen op 10 punten met doelsaldo -1, wat inhoudt dat ze met minstens 3 goals verschil moeten winnen tegen Tsjechi en dat moet alles ook nog verlopen zoals boven beschreven.
Denemarken kan alleen doorkomen (omdat ze nu nog tegen Malta moeten) als ze zelf boven Bulgarije eindigen en zowel Turkije, Roemeni en Hongarije verliezen (of: niet winnen in het geval van Hongarije).
Dat wordt dus een zware zomer voor de Eriksen fans.
Nee joh,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:49 schreef NY_Giant het volgende:
De Denen verdienen het eigenlijk ook niet na de 0-4 thuisnederlaag tegen Armeni. Het zou wel heel stoer zijn als IJsland het WK haalt met maar iets van 300.000 inwoners. Maar ja, de play-offs zullen helaas wel het eindstation worden met zo'n leuke gestuurde loting. Eerst maar eens van Noorwegen winnen. Misschien kunnen die nog wat Eurovisie-achtige hulp geven.
Grappig inderdaad, dat volgens de huidige FIFA-ranking Frankrijk bij de vier zwakkere nummers 2 zit. Maar die zullen ongetwijfeld niet tegen Portugal loten, want die moeten hoe dan ook beiden naar het WK.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee joh,
Frankrijk - Portugal
IJsland - Zweden
Oekraine - Kroati
Griekenland - Turkije
Gegarandeerd 2 west europese en 2 oost europese landen
Samengevat is dat het geval ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mooi uitzoekwerk, alleen raak ik het overzicht al na een paar zinnen kwijt![]()
Samengevat kun je stellen dat de slechtste nr. 2 voor 95% zeker uit de groep van Denemarken komt?
Deze begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:16 schreef -Sisyphus- het volgende:
Nog even een opmerking: Uruguay is zelfs bij winst niet zeker van het WK. In het onwaarschijnlijke geval dat Uruguay wint van Argentinie, maar playoffs moet spelen en daarin verliest van Jordanie komt er een plaatsje extra vrij. In dat geval hoeft slechts 1 van de overige 3 resultaten goed uit te vallen.
Als Uruguay wint van Argentinie staan ze boven Nederland op de wereldranglijst. Het kan echter zo zijn dat ze bij een overwinning op Argentinie alsnog een playoff moeten spelen tegen Jordanie. Als ze die playoff verliezen dan mogen ze niet naar het wk.quote:
Maar Colombia en Uruguay hebben gisteren niet gewonnen h, is Nederland Uruguay niet nu al voorbij? En ik snap niet dat je Zwitserland er bij haalt, die gaan Nederland niet inhalen als ze van Turkije winnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Als Uruguay wint van Argentinie staan ze boven Nederland op de wereldranglijst. Het kan echter zo zijn dat ze bij een overwinning op Argentinie alsnog een playoff moeten spelen tegen Jordanie. Als ze die playoff verliezen dan mogen ze niet naar het wk.
In dat geval staat er een land in de top 7 van de wereldranglijst dat niet naar het wk gaat. Bij de loting wordt dan ook de nummer 8 van de wereldranglijst geplaatst. In dat geval is Nederland dus geplaatst als minimaal 1 van de volgende uitslagen het geval blijkt te zijn:
a) Zwitserland wint thuis niet van Slovenie
b) Colombia wint uit niet van Paraguay
c) Italie verliest thuis van Armenie
Ik heb de resultaten van gisteren al meegenomen. Op de fifa-site kun je resultaten invoeren en dan de virtuele nieuwe ranking van landen zien. Ik heb ook alle mogelijke uitslagen van de laatste kwalificatieronde ingevoerd en gekeken waar landen op uitkomen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Colombia en Uruguay hebben gisteren niet gewonnen h, is Nederland Uruguay niet nu al voorbij? En ik snap niet dat je Zwitserland er bij haalt, die gaan Nederland niet inhalen als ze van Turkije winnen.
Het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat Uruguay van Argentini wint, omdat Argentini al geplaatst is en dus om des keizers baard speelt. Nu is er tussen deze landen wel de nodige rivaliteit natuurlijk maar ik denk niet dat de Argentijnen vol gas zullen geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Als Uruguay wint van Argentinie staan ze boven Nederland op de wereldranglijst. Het kan echter zo zijn dat ze bij een overwinning op Argentinie alsnog een playoff moeten spelen tegen Jordanie. Als ze die playoff verliezen dan mogen ze niet naar het wk.
In dat geval staat er een land in de top 7 van de wereldranglijst dat niet naar het wk gaat. Bij de loting wordt dan ook de nummer 8 van de wereldranglijst geplaatst. In dat geval is Nederland dus geplaatst als minimaal 1 van de volgende uitslagen het geval blijkt te zijn:
a) Zwitserland wint thuis niet van Slovenie
b) Colombia wint uit niet van Paraguay
c) Italie verliest thuis van Armenie
Resultaten in vriendschappelijke wedstrijden tellen ook(hetzij minder zwaar) mee. Nederland heeft het "probleem" dat Andorra in de poule zit, tegen dat soort landjes zijn minder punten te behalen. Nederland en Belgie hebben 8 x gewonnen en 1 x gelijkgespeeld, maar toch moet de prestatie van Belgie hoger worden ingeschat omdat zij geen land als Andorra in de poule hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:10 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik snap echt nikls van die lijst van de FIFA. Hoe kan Belgi zo hoog staan? Ze hebben het slechter gedaan dan Nederland in de kwalificatiereeks. Daarnaast hebben ze voorgaande jaren helemaal niet mee gedaan. Ze waren niet eens op EK... Nederland heeft 1x gelijk gespeeld, maar voor de rest alles gewonnen.
Hoe kan een Uruguay hoger staan, die nog moeten vechten voor een plaats op het WK. Ik zal het wel zijn, maar ik snap die lijst echt niet... Net zoals toen met Basten dat we opeens uit het niets 2e stonden, snapte ik ook al niks van...
Belgi heeft met Kroati ook 1 hooggeplaatste tegenstander, daar waar dat bij Nederland helemaal niet het geval is, waarbij Belgi ook enkel punten verloor tegen dat hoog geplaatst team en Nederland de enige punten verloor tegen een vrij waardeloos team.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Resultaten in vriendschappelijke wedstrijden tellen ook(hetzij minder zwaar) mee. Nederland heeft het "probleem" dat Andorra in de poule zit, tegen dat soort landjes zijn minder punten te behalen. Nederland en Belgie hebben 8 x gewonnen en 1 x gelijkgespeeld, maar toch moet de prestatie van Belgie hoger worden ingeschat omdat zij geen land als Andorra in de poule hebben.
Belgi heeft net als Nederland 25/27 gehaald in de kwalificaties tot nu toe , tegen landen die gemiddeld hoger op de fifa ranking stonden (Kroati , Servi ) En de resultaten in het verleden tellen ook mee, Belgi deed in het verleden zo slecht dat ze nu altijd veel punten kregen bij een overwinning. Aan het begin van de campagne stonden ze 50stequote:Op zondag 13 oktober 2013 09:10 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik snap echt nikls van die lijst van de FIFA. Hoe kan Belgi zo hoog staan? Ze hebben het slechter gedaan dan Nederland in de kwalificatiereeks. Daarnaast hebben ze voorgaande jaren helemaal niet mee gedaan. Ze waren niet eens op EK... Nederland heeft 1x gelijk gespeeld, maar voor de rest alles gewonnen.
Hoe kan een Uruguay hoger staan, die nog moeten vechten voor een plaats op het WK. Ik zal het wel zijn, maar ik snap die lijst echt niet... Net zoals toen met Basten dat we opeens uit het niets 2e stonden, snapte ik ook al niks van...
Dat is er al sinds 1994 nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef Tarado het volgende:
Die hele ranking doet er dit WK ook niet zo veel toe omdat alle landen in 3 verschillende steden voetballen de 1e ronde, het voordeel van vaste speelstad is er dit keer niet
Die gingen nog ergens om, die wedstrijd van NL toch nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef Iwanius het volgende:
Nog lieden die gisteravond hebben zitten kijken naar Zuid-Korea vs Brazili?
Guus Hiddink liep daar ook weer rond op het veld tijdens het voorstellen van beide elftallen.
Onnodig om te vertellen dat Brazili uiteraard won en veelvuldig applaus kreeg en met name Neymar.
Oh ja en op de Duitse TV met geen woord over de eclatante overwinning van Nederland maar wel wedstrijden van Belgi en Engeland eruit lichten.
En hoe haalde hij de halve finale in 1998 en de laatste 16 in 2006 met fucking Australi en de halve finale in 2008?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:52 schreef BramKVO het volgende:
Walgelijk die adoratie voor Hiddink in Korea. Die haalden enkel de halve finale dankzij de arbitrage.
Gewoon een topcoach, natuurlijk had hij geluk met Zuid Korea maar wat kan die mensen dat schelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef Nober het volgende:
Gisteren:
Ivoorkust 3-1 Senegal
Burkina Faso 3-2 Algerije
Vandaag:
Ethiopi - Nigeria
Tunesi - Kameroen
Dinsdag::
Ghana - Egypte
Eerste van twee wedstrijden, winnaars naar WK.
[..]
En hoe haalde hij de halve finale in 1998 en de laatste 16 in 2006 met fucking Australi en de halve finale in 2008?
Zelfs dan lijkt het me sterk, immers slechtste nummer 2quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Denemarken 2-0
nog 6 goals te gaan geloof ik dan hebben ze nog een kans
Denk dat het niet veel uitmaakt, geen van beide zou de play-offs overleven.quote:
4-0 nog 4quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Denemarken 2-0
nog 6 goals te gaan geloof ik dan hebben ze nog een kans
Engeland komt tot nu toe heel goed weg tegen Polen, al twee bijna kools voor de Polen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef TLC het volgende:
Na 21 minuten al 0-3 bij San Marino-Oekraine
Engeland is nu wel beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Engeland komt tot nu toe heel goed weg tegen Polen, al twee bijna kools voor de Polen.
Ik snap nog steeds niet hoe die met een overwinning zoveel plekken kunnen stijgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef -Sisyphus- het volgende:
Zwitserland op voorsprong tegen Slovenie. Niet gunstig voor Nederland.
Zwitserland, banken.... je weet toch wel..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe die met een overwinning zoveel plekken kunnen stijgen
Heeft eigenlijk gewoon met de prestaties van vorig jaar te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe die met een overwinning zoveel plekken kunnen stijgen
Stromae heeft zich gewoon zoals elke Belg daar in het Boudewijnstadion al voor de match een behoorlijk stuk in de kraag gezopen ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef Magere_Gein het volgende:
iemand net belgi gezien, the fuck was dat dan...?!, die marathonloper die heel erg vals aan het zingen was
edit: sorry reya lol
Liggen er uit slechtste nummer 2.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Denemarken op 6-0, heeft het nog nut?
Ik heb liever dat die zuid amerikaanse ploegen punten verliezen en dat italie en nederland gewoon samen geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:11 schreef -Sisyphus- het volgende:
Italie nog op 1-1. Volgens nusport.nl is dat niet goed genoeg:
"Itali heeft zich ook al verzekerd van een tripje naar Brazili volgend jaar zomer en stuit dinsdag in Napels op Armeni. Bij een gelijkspel van de Azzurri en winst van Oranje staan beide landen gelijk, maar is Itali vanwege de cijfers achter de komma in het voordeel."
Hopen op een wonder dus.
wat is dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
Armenie hernieuwd op voorsprong, 2-1.
Dat hoop ik al jaren... maar ik denk dat ze het in de playoffs weer gaan redden helaasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef TLC het volgende:
Ik hoop een beetje dat Portugal er niet bij is op het WK![]()
4 hoogsten van de ranglijst tegen de 4 laagsten.... dus aardig geregisseerd jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:46 schreef Frutsel het volgende:
Die playoffs worden ook zeker geregisseerd?
Dus geen Frankrijk - Portugal gok ik
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 22:49:01Geplaatste ploegen in WK-playoff: Portugal, Greece, Croatia, Ukraine. Ongeplaatst: France, Sweden, Romania, Iceland. (Bron: ESPN) reageer retweet
Ow dat wordt een portugal - ijsland, griekenland-frankrijk, zweden-oekraine en kroatie-roemeniequote:Geplaatste ploegen in WK-playoff: Portugal, Greece, Croatia, Ukraine. Ongeplaatst: France, Sweden, Romania, Iceland. (Bron: ESPN)
dus frankrijk - portugal is theoretisch mogelijk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:50 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 22:49:01Geplaatste ploegen in WK-playoff: Portugal, Greece, Croatia, Ukraine. Ongeplaatst: France, Sweden, Romania, Iceland. (Bron: ESPN) reageer retweet
Sterker nog, die kans is 1 op 4quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
dus frankrijk - portugal is theoretisch mogelijk?
Ramseyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:55 schreef TLC het volgende:
1-1 tegen een B ploeg van Walesthuis nota bene
dat gebeurd echt niet... dat geloof ik gewoon nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sterker nog, die kans is 1 op 4
Belgi niet gewonnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:55 schreef TLC het volgende:
1-1 tegen een B ploeg van Walesthuis nota bene
Denk niet dat ze het tegen Kroati of Oekrane veel gemakkelijker gaan hebben. En zelfs die Grieken, die kunnen met vreselijk voetbal nog maar eens met veel geluk wegkomen, ze doet het al 10 jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat gebeurd echt niet... dat geloof ik gewoon niet
Itali is al lang en breed zeker van het WK hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Zweden is ook taai hoor.
Frankrijk - Itali
Zweden - Itali
Zweden - Frankrijk
Portugal - Frankrijk
Portugal - Itali
gunstig voor ons dan.
Klopt. maar ik geloof niet dat de "eerlijke" loting Frankrijk aan Portugal koppelt... Portugal zal dat mazzel van IJsland al hoop ik dat ze die dan onderschattenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het tegen Kroati of Oekrane veel gemakkelijker gaan hebben. En zelfs die Grieken, die kunnen met vreselijk voetbal nog maar eens met veel geluk wegkomen, ze doet het al 10 jaar.
Ik gok op Zweden-Ijsland.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt. maar ik geloof niet dat de "eerlijke" loting Frankrijk aan Portugal koppelt... Portugal zal dat mazzel van IJsland al hoop ik dat ze die dan onderschatten
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat CR7 op een WK gaat ontbreken. Dat mag niet van Blatter en dus steekt hij er wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt. maar ik geloof niet dat de "eerlijke" loting Frankrijk aan Portugal koppelt... Portugal zal dat mazzel van IJsland al hoop ik dat ze die dan onderschatten
Bale, de 1 na duurste speler ter wereld, is er ook niet bij!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat CR7 op een WK gaat ontbreken. Dat mag niet van Blatter en dus steekt hij er wel een stokje voor.
Hij is de duurste toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bale, de 1 na duurste speler ter wereld, is er ook niet bij!
Daar is gewoon 94 miljoen euro teveel voor betaald... en dan ook nog gehaald voor een positie waar hij niet uit de voeten kanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bale, de 1 na duurste speler ter wereld, is er ook niet bij!
Zonder Bale zelfs 1-1 uit bij de wereldkampioenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is de duurste toch?
En verder heeft Wales helemaal niks, dan houdt het wel een keer op.
dat bulgarije verliest gewoon vrijdag en nu weer?quote:
Doodzonde eigenlijk, daar zit toch een mooie generatie voetballersquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef TLC het volgende:
Let op ; Portugal kan nooit Zweden loten aangezien marketingtechnisch gezien de FIFA veel geld misloopt als Ronaldo of Zlatan er niet bij zijn.
Laat staan Sana.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef TLC het volgende:
Let op ; Portugal kan nooit Zweden loten aangezien marketingtechnisch gezien de FIFA veel geld misloopt als Ronaldo of Zlatan er niet bij zijn.
'geplaatste' landen kunnen toch enkel ongeplaatste landen loten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Portugal en Frankrijk elkaar gewoon loten
frankrijk is ongeplaatst bij de loting voor die playoffs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
'geplaatste' landen kunnen toch enkel ongeplaatste landen loten?
Welke ploeg? IJsland? Stonden die zo laag ja?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel knap, Iemand uit pot 6!!!!!! (Dus volgens de UEFA niveau San Marino, Andorra, Liechtenstein) die zich kwalificeert voor de barrages
Weet je wie ook in pot 6 zat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel knap, Iemand uit pot 6!!!!!! (Dus volgens de UEFA niveau San Marino, Andorra, Liechtenstein) die zich kwalificeert voor de barrages
Barbara Barendquote:
Bendtnerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodzonde eigenlijk, daar zit toch een mooie generatie voetballers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
ja met dr vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maandag 21 oktober zal de extreem spannende loting voor de play-offs plaats vinden.
[..]
Barbara Barend
Zankagodquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodzonde eigenlijk, daar zit toch een mooie generatie voetballers
Klopt, knap van hun dat ze vijfde zijn in hun groep.,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wie ook in pot 6 zat?
Wales
Misschien als Jordanie Uruquay uitschakeldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:21 schreef TheVulture het volgende:
Nederland dus geen groepshoofd lijkt me
Je weet het maar nooit...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien als Jordanie Uruquay uitschakeld
Volkomen terecht, de enorm indrukwekkende prestaties van het alom gelauterde Zwtserse voetbal, zowel in het verleden als heden ten dagen spreken tot ieder verbeeldingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit...
Maar dan ook nog niet, want Zwitserland ligt inmiddels ook op ons voor.
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volkomen terecht, de enorm indrukwekkende prestaties van het alom gelauterde Zwtserse voetbal, zowel in het verleden als heden ten dagen spreken tot ieder verbeelding.
Die 0-1 tegen Spanje was ook alweer 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volkomen terecht, de enorm indrukwekkende prestaties van het alom gelauterde Zwtserse voetbal, zowel in het verleden als heden ten dagen spreken tot ieder verbeelding.
Frankrijk gaat zich niet plaatsen , Kroati is ook niet zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 0-1 tegen Spanje was ook alweer 4 jaar geleden.
Solide team en een outsider voor EK 2016 als ze zich zo ontwikkelen maar groepshoofd op dit WK is een beetje overdreven. Itali, Nederland, Frankrijk, Kroati, Portugal spreken toch net wat meer tot de verbeelding
Dus?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Frankrijk gaat zich niet plaatsen , Kroati is ook niet zeker
Het zou wat zijn. Ribery en Zlatan allebei niet op het WK volgend jaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:18 schreef sausagin het volgende:
Frankrijk gaat zich niet plaatsen , Kroati is ook niet zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |