Ik hoop op IJsland of heel misschien nog Venezuela. Anders een Oceaniër, maar die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik hoop toch wel nog op één of meerdere verrassingen (debutanten), want tot nu zijn het redelijk allemaal de standaard ploegen. Heb wel het idee als ik het zo bekijk dat die uit Afrika gaan komen dit keer.
Venezuela lijkt me kansloos, moeten nog 1 wedstrijd, de rest 2. N-Z is de enige Oceanier die over is. IJsland zou leuk zijn ja. Bosnie is ook wel leuk.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op IJsland of heel misschien nog Venezuela. Anders een Oceaniër, maar die kans lijkt me klein.
Uruguay moet wel nog naar Quito en ontvangt Messi thuis. Mocht Equador in Quito verliezen zou dat ook zomaar nog kunnen. Moet Venezuela natuurlijk wel uithalen tegen Paraguay want ze moeten een overscore van 3 maken, liefst 4. Dan krijg je Lyon - Zagreb gezeik. Met een potje meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Venezuela lijkt me kansloos, moeten nog 1 wedstrijd, de rest 2. N-Z is de enige Oceanier die over is. IJsland zou leuk zijn ja. Bosnie is ook wel leuk.
IJsland hoop ik ook een beetje op met al die eredivisie spelers. Geef ze ook een goeie kans op de playoffs aangezien ze nog thuis tegen cyprus moeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Venezuela lijkt me kansloos, moeten nog 1 wedstrijd, de rest 2. N-Z is de enige Oceanier die over is. IJsland zou leuk zijn ja. Bosnie is ook wel leuk.
Noorwegen uit is wel lastig, en ze mogen niet teveel verliezen. Kan die thuisnederlaag tegen Slovenie toch ns heel duur worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
IJsland hoop ik ook een beetje op met al die eredivisie spelers. Geef ze ook een goeie kans op de playoffs aangezien ze nog thuis tegen cyprus moeten.
En die tegen Cyprus...quote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noorwegen uit is wel lastig, en ze mogen niet teveel verliezen. Kan die thuisnederlaag tegen Slovenie toch ns heel duur worden.
Tegen Portugal hebben ze wel kansquote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En die tegen Cyprus...
Al vrees ik dat IJsland vanwege de gebrekkige afzetmarkt in de 'loting' wel aan Frankrijk of Portugal gekoppeld gaat worden.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef rajknier het volgende:
Dag Kaapverdie, welkom Tunesie in de Afrika-playoffs.
Sporza heeft alleen de thuiswedstrijden volgens mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zou ook graag Kroatië-België zien straks. Raar dat Sporza wel de wedstrijd tegen Wales uitzendt dinsdag, maar vanavond niet.
klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sporza heeft alleen de thuiswedstrijden volgens mij.
Ik vind het een klein beetje overdreven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef sausagin het volgende:
Het leeft hier enorm , alsof we gewoon al een WK wedstrijd in Brazilië spelen.
Beter dan de apathie van pakweg vijf jaar geleden, nochtans.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het een klein beetje overdreven.
BEDANKT!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef laucas het volgende:
België - Kroatië:
http://www.vier.be/streaming/voetbal.html
Bedankt , jij bent naast van gaal ook een godquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:42 schreef laucas het volgende:
België - Kroatië:
http://www.vier.be/streaming/voetbal.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |