Ja, stom van Bulgarije. Nu laten ze het initiatief in die groep aan Denemarken. Moeten ze vanavond wel even winnen van Italie natuurlijk....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef TLC het volgende:
Armenie wint in de 87'ste minuut met 2-1 tegen 9 Bulgaren (onder wie Manolev)
1998 was ik al vergeten, vreselijk WK was dat van/voor de Belgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Zou leuk zijn als Nederland bij Belgie in de poule komt, net als bij de WK's van 1994 en 1998.
Waarom was dat vreselijk voor de Belgen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1998 was ik al vergeten, vreselijk WK was dat van/voor de Belgen.
En dat nog wel met topcoach Georges Leekens aan het roer, die nu ook in zijn ntje verantwoordelijk is voor het succes van de Belgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1998 was ik al vergeten, vreselijk WK was dat van/voor de Belgen.
kutvoetbal kutvoetbal en dan wat kutvoetbalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom was dat vreselijk voor de Belgen?
Ze hebben een mentale tik gekregen, 2e ligt er ook al in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef TLC het volgende:
aww San Marino heeft het 55 minuten weten vol te houden
Ik word een beetje triest van al die gloryhunters daarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef tralalala het volgende:
Ze doen net of ze wereldkampioen zijn geworden.
Ze kunnen iig beter feesten dan jijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef tralalala het volgende:
Ze doen net of ze wereldkampioen zijn geworden.
Okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ze kunnen iig beter feesten dan jij
Nee zeker niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef TLC het volgende:
Die 1-1 bij Portugal-Israel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo metschfiksjing ?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:38 schreef macca728 het volgende:
Uruguay achter, gunstig voor Nederland ivm groepshoofd WK ?
Ook lekker het thuisvoordeel benutten van de Ecuadorianen (die op 2200 meter hoogte spelen), uit slechts 3 punten behaaldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]Enige die nog in te halen valt volgens mij.
Op dit moment welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:53 schreef sausagin het volgende:
groep B is nog spannend voor plaats 2Maar wordt dat niet de slechtste 2de en dus geen barrages?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de fans van Denemarken,
ze kunnen nog niet de slechtste nummer twee worden als (er vanuit gaande dat Hongarije wint van Andorra thuis)
• Bulgarije thuis niet wint van Tsjechi
• Ze zelf winnen met minstens vijf goals verschil van Malta thuis.
• IJsland verliest uit tegen Noorwegen.
• Als IJsland verloren heeft Sloveni gelijk speelt uit bij Zwitserland. Vanaf 3-3 moet Denemarken met minstens 6 goals verschil winnen.
Armeni heeft meer kans
• Ze hoeven alleen te winnen uit bij Itali. Lastig!
• En Denemarken mag niet winnen.
• Bulgarije - Tsjechi moet gelijk eindigen.
• Afhankelijk van andere groepen, meer minder als Denemarken.
Bulgarije heeft het meeste kans wat betreft poule 2.
• Ze moeten thuis winnen van Tsjechi.
• IJsland moet verliezen van Noorwegen.
• Sloveni moet gelijk spelen bij Zwitserland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |