Dat hoop ik al jaren... maar ik denk dat ze het in de playoffs weer gaan redden helaasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef TLC het volgende:
Ik hoop een beetje dat Portugal er niet bij is op het WK![]()
4 hoogsten van de ranglijst tegen de 4 laagsten.... dus aardig geregisseerd jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:46 schreef Frutsel het volgende:
Die playoffs worden ook zeker geregisseerd?
Dus geen Frankrijk - Portugal gok ik
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 22:49:01Geplaatste ploegen in WK-playoff: Portugal, Greece, Croatia, Ukraine. Ongeplaatst: France, Sweden, Romania, Iceland. (Bron: ESPN) reageer retweet
Ow dat wordt een portugal - ijsland, griekenland-frankrijk, zweden-oekraine en kroatie-roemeniequote:Geplaatste ploegen in WK-playoff: Portugal, Greece, Croatia, Ukraine. Ongeplaatst: France, Sweden, Romania, Iceland. (Bron: ESPN)
dus frankrijk - portugal is theoretisch mogelijk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:50 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 22:49:01Geplaatste ploegen in WK-playoff: Portugal, Greece, Croatia, Ukraine. Ongeplaatst: France, Sweden, Romania, Iceland. (Bron: ESPN) reageer retweet
Sterker nog, die kans is 1 op 4quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
dus frankrijk - portugal is theoretisch mogelijk?
Ramseyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:55 schreef TLC het volgende:
1-1 tegen een B ploeg van Walesthuis nota bene
dat gebeurd echt niet... dat geloof ik gewoon nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sterker nog, die kans is 1 op 4
België niet gewonnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:55 schreef TLC het volgende:
1-1 tegen een B ploeg van Walesthuis nota bene
Denk niet dat ze het tegen Kroatië of Oekraïne veel gemakkelijker gaan hebben. En zelfs die Grieken, die kunnen met vreselijk voetbal nog maar eens met veel geluk wegkomen, ze doet het al 10 jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat gebeurd echt niet... dat geloof ik gewoon niet
Italië is al lang en breed zeker van het WK hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Zweden is ook taai hoor.
Frankrijk - Italië
Zweden - Italië
Zweden - Frankrijk
Portugal - Frankrijk
Portugal - Italië
gunstig voor ons dan.
Klopt. maar ik geloof niet dat de "eerlijke" loting Frankrijk aan Portugal koppelt... Portugal zal dat mazzel van IJsland al hoop ik dat ze die dan onderschattenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het tegen Kroatië of Oekraïne veel gemakkelijker gaan hebben. En zelfs die Grieken, die kunnen met vreselijk voetbal nog maar eens met veel geluk wegkomen, ze doet het al 10 jaar.
Ik gok op Zweden-Ijsland.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt. maar ik geloof niet dat de "eerlijke" loting Frankrijk aan Portugal koppelt... Portugal zal dat mazzel van IJsland al hoop ik dat ze die dan onderschatten
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat CR7 op een WK gaat ontbreken. Dat mag niet van Blatter en dus steekt hij er wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt. maar ik geloof niet dat de "eerlijke" loting Frankrijk aan Portugal koppelt... Portugal zal dat mazzel van IJsland al hoop ik dat ze die dan onderschatten
Bale, de 1 na duurste speler ter wereld, is er ook niet bij!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat CR7 op een WK gaat ontbreken. Dat mag niet van Blatter en dus steekt hij er wel een stokje voor.
Hij is de duurste toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bale, de 1 na duurste speler ter wereld, is er ook niet bij!
Daar is gewoon 94 miljoen euro teveel voor betaald... en dan ook nog gehaald voor een positie waar hij niet uit de voeten kanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bale, de 1 na duurste speler ter wereld, is er ook niet bij!
Zonder Bale zelfs 1-1 uit bij de wereldkampioenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is de duurste toch?
En verder heeft Wales helemaal niks, dan houdt het wel een keer op.
dat bulgarije verliest gewoon vrijdag en nu weer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |