Niemand waardeert je aanwezigheid hier en toch blijf je. Enige vorm van masochisme kan je niet ontzegd worden.quote:
Ik vind je nog steeds aardig. Ik constateer alleen dat je niveau de laatste dagen tot een erg bedenkelijk niveau is gedaald.quote:
Stel je niet zo aan kapi, ik kan soms best lachen om JR,quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand waardeert je aanwezigheid hier en toch blijf je. Enige vorm van masochisme kan je niet ontzegd worden.
Dat heb ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand waardeert je aanwezigheid hier en toch blijf je. Enige vorm van masochisme kan je niet ontzegd worden.
nog elkaars oksels geschoren vannacht?quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
bier was uiteindelijk op, gingen we maar aan de sangria![]()
Ik heb altijd al kinderachtig gepost hoorquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds aardig. Ik constateer alleen dat je niveau de laatste dagen tot een erg bedenkelijk niveau is gedaald.
nee maar wel je zusje uitgeholdquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog elkaars oksels geschoren vannacht?
Waren er nog lekkere wijven?quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
kap eens met dit soort zooiquote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al kinderachtig gepost hoor
Ugh die zooi is zo zoet... Had dan aan de spiritus gegaanquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
nouja niet bij de chilsessie maar toen we uiteindelijk op stap gingen welquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyron deed mij inzien hoe goed een user kon zijn.
Jammerquote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja niet bij de chilsessie maar toen we uiteindelijk op stap gingen wel
maar toen was ik iets te aangeschoten
Ik stel me wel aan!quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan kapi, ik kan soms best lachen om JR,
Ik laat me echt niet wegjagen door zo'n mongool als jij.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
JR ga weg en neem de nieuwe kut kloons van Stinho maar mee.
Haha dit is zo grappig omdat ik weet wat je allemaal naar me hebt gestuurd per dm.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet wegjagen door zo'n mongool als jij.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dit is zo grappig omdat ik weet wat je allemaal naar me hebt gestuurd per dm.
Mijn pogingen zijn mislukt, en mijn ragnarok werd afgekeurd.quote:
Jouw posts sinds je vandaag op Fok! inlogde zijn wel eenduidig in ieder geval.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dit is zo grappig omdat ik weet wat je allemaal naar me hebt gestuurd per dm.
Enige vorm van consequentie kan me niet ontzegd worden inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn pogingen zijn mislukt, en mijn ragnarok werd afgekeurd.
[..]
Jouw posts sinds je vandaag op Fok! inlogde zijn wel eenduidig in ieder geval.
Nee want het is niet waarquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Dit is lachen als een boer met kiespijn.
Kijk maar tussen mijn vrienden op facebook... oh wachtquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil JR ook zien..... een foto dan
Dat wil je helemaal nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
haha egt hé xDquote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk maar tussen mijn vrienden op facebook... oh wacht
Jij hebt JR als vriendquote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Had hij jou niet verwijderd?quote:
Vind je het gek met allemaal A1 spelers.quote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
Jong Ajax heeft het lastig tegen Achilles.
Kut opstellingquote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
gast flikker opquote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want JR is het probleem momenteel. Rens heeft weer wat op volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Beter negeren we JR gewoon een tijd, misschien dat hij dan normaal gaat doen
die opstelling ookquote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
Wat een apart gifje.quote:
Eerste keer dat ik zo verveeld ben dat ik Jupiler League wedstrijden kijk, dus geen idee verder.quote:
Waarom ben ik nu weer een probleemquote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want JR is het probleem momenteel. Rens heeft weer wat op volgens mij.
?quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens is weer gepest gisteren en probeert zijn eigen zwakte af te reageren op anderen, eerst kleine stijn die hij al vrij snel niet meer de baas kon en dan nu maar JR style, maar ook dat ziet er al een heel tijdje behoorlijk zielig uit bij Rens.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Mufasa.quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een probleem. Omdat ik af en toe een kutgrapje maak
Alleen Meleg en Klaassen en soms Gravenberch zijn basisspelers bij Jong Ajax, verder is het compleet de A1.quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo verveeld ben dat ik Jupiler League wedstrijden kijk, dus geen idee verder.
Ben ik gepest gisteren?quote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Rens is weer gepest gisteren en probeert zijn eigen zwakte af te reageren op anderen, eerst kleine stijn die hij al vrij snel niet meer de baas kon en dan nu maar JR style, maar ook dat ziet er al een heel tijdje behoorlijk zielig uit bij Rens.
Dus bij deze Rens, probeer nou niet zo geforceerd stoer te doen, zou al veel schelen hier.
hhahaahahaquote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
JR heeft een rukkende leeuw als plaatje
Ja, die van jou is een stuk prettiger om naar te kijken.quote:
Dat lijkt me een faire oplossing.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Beter negeren we JR gewoon een tijd, misschien dat hij dan normaal gaat doen
quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die van jou is een stuk prettiger om naar te kijken.
krekquote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Rens is weer gepest gisteren en probeert zijn eigen zwakte af te reageren op anderen, eerst kleine stijn die hij al vrij snel niet meer de baas kon en dan nu maar JR style, maar ook dat ziet er al een heel tijdje behoorlijk zielig uit bij Rens.
Dus bij deze Rens, probeer nou niet zo geforceerd stoer te doen, zou al veel schelen hier.
Doe eens rustig johquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil stoer gevonden worden op een Forum daar kick ik op inderdaad Adames. Ik zet dan ook de wekker in de ochtend om op een kloon te posten zodat het geloofwaardiger overkomt. En verder probeer ik ook geforceerd tegen JR en Stijn in te gaan zodat ik zelf wat minder zwak lijk.
Wat ben jij een goed in analyses maken vriend.
bedanktquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil stoer gevonden worden op een Forum daar kick ik op inderdaad Adames. Ik zet dan ook de wekker in de ochtend om op een kloon te posten zodat het geloofwaardiger overkomt. En verder probeer ik ook geforceerd tegen JR en Stijn in te gaan zodat ik zelf wat minder zwak lijk.
Autistquote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zit ik ook dat stomme cookie spel te doen![]()
Maar dat jij je geroepen voelt om JR te beschermen is een hele dikke prima. Beetje triest is het wel die post van je net.quote:
Nu ben je super autist.quote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend. Problem?
Komisch dit.. doet me denken aan hoe ik vroeger was, hoe ik ook alles op een internet forum serieus namquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Tijd voor een besloten forum voor de users van de zomer van 2012.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Muto het volgende:
Het failliet van de SC is al enkele maanden bezig.
Ja kuttijd om te spelen, zit in de trein.quote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben een beetje depressief geworden van achilles - ajax
JA ZIE JE.. COOKIES EN JIJ DENKT HMM HONGER ETEN.. morgen speel je het ookquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ben je super autist.
En nu ben ik snoepjes halen
Ik heb tot 500 gedrukt.quote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zit ik ook dat stomme cookie spel te doen![]()
Joh, dat riep ik al zo lang terugquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Muto het volgende:
Het failliet van de SC is al enkele maanden bezig.
Je had gelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, dat riep ik al zo lang terugtoen noemde jullie mij allemaal een pessimist.
Ik zit heel relaxed in mijn bedje op de laptop nu. Mijn humeur hangt niet af van een forum. Wel is het hier momenteel erg pauper.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komisch dit.. doet me denken aan hoe ik vroeger was, hoe ik ook alles op een internet forum serieus nam.. Die ouwe tijd van 3 weken geleden mis ik niet.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komisch dit.. doet me denken aan hoe ik vroeger was, hoe ik ook alles op een internet forum serieus nam.. Die ouwe tijd van 3 weken geleden mis ik niet.
Die opstelling is niet erg veel soeps ook.quote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben een beetje depressief geworden van achilles - ajax
begin er een topic over.quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
We moeten een wederopbouw beginnen.
Ik kan sowieso fucking snel klikken, ik deed vroeger zo'n spel met de muis waar je zoveel mogelijk moest klikken in 10 seconden ofso. Ik doe met 2 vingers op de muisknop drummenquote:
Wat maak je je druk manquote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Muto het volgende:
Tijd dat GGMM de SC sluit. Mijn stem heeft hij. Nu wel.
64m per secondequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan sowieso fucking snel klikken, ik deed vroeger zo'n spel met de muis waar je zoveel mogelijk moest klikken in 10 seconden ofso. Ik doe met 2 vingers op de muisknop drummenmaar nu klik ik niet, ik laat ze gewoon fetchen heb nu 35k met 21 curors, 7 oma's 1 fabriek en 1 mine.. 64 per seconde
ben geen jordii, maar ik dacht wel wat van de jeugd te kennen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja kuttijd om te spelen, zit in de trein.
Opstelling zag er ook weinig veelbelovend uit
Geen voetbal hè.quote:
IK heb Meleg mooi zien scoren tegen Psv, maar verder... Op het gewonnen jeugd EK voor Servie was hij ook rampzalig.quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ben geen jordii, maar ik dacht wel wat van de jeugd te kennen.
maar waar ze nu mee aankomen. wel 2 leuke buitenspelers, natuurlijk meleg en anders nog die lazic
Dat leer je in elke towerdefense gamequote:Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ga direct voor de dure dingen, beter 1 keer factory dan 5 keer farm
Ben ik ook achter, je moet ze eerst kopen voordat je die stats kan zien dus best irritant dat je dus veel tijd en geld verneukt. En het is ook niet duidelijk hoeveel je terug krijgt als je iets verkooptquote:Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ga direct voor de dure dingen, beter 1 keer factory dan 5 keer farm
is toch de enige waar nog wat gevaar van af komt. bij de rest heb je direct het idee dat het hopeloos is.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IK heb Meleg mooi zien scoren tegen Psv, maar verder... Op het gewonnen jeugd EK voor Servie was hij ook rampzalig.
[..]
Dat leer je in elke towerdefense game
nee, juist niet, daar waren vele pistolen bij het begin beter dan 1 raketding, al was het maar om de route langer te maken.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leer je in elke towerdefense game
neequote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JA ZIE JE.. COOKIES EN JIJ DENKT HMM HONGER ETEN.. morgen speel je het ook
PUB is ook al ten onder gegaanquote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
De SC moet veranderen. Anders is het wachten op de dag waarvan je wist dat zou komen.
mensen zoals jij nemen fok1 te serieusquote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
De SC moet veranderen. Anders is het wachten op de dag waarvan je wist dat zou komen.
Nee, want zonder veranderingen kan ik ook leven.quote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen zoals jij nemen fok1 te serieus
quote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
wtfquote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh shit. Ze komen in opstand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang.
Ik durf het niet te kopenquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wtf
bij die experimental was dat ook al, moest je om de zo veel tijd koekjes betalen aan die oma's, anders flipte je scherm
Typisch ik las net een bazenpost van jou uit 2012. Is het nog wat geworden met die dochter van je baas?quote:
is wegquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat is echt geen reet meer aan.
Dafuq. Nee niet echt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Typisch ik las net een bazenpost van jou uit 2012. Is het nog wat geworden met die dochter van je baas?
quote:
De tijden dat we tot 05.00 aan het praten waren en er nooit gezeur was binnen VBL alleen met de boze buitenwereldquote:Op zondag 20 mei 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
Woooo VBL, ik heb een mooi verhaal voor jullie! Net terug uit de plaatselijke kroeg maar dit is gebeurt op het werke echt vet stoer:
Moest wat saté halen voor klanten, terwijl de keuken al aan het schoonmaken was. Dus ik loop terug met saté op mijn bord, zegt zo'n wijf (de dochter van de baas)'' zal ik er wat wat op spuiten'' (Mr. Muscle of Cillit Bang weet niet meeer wat het was) mijn reactie was voordat ik er erg in had: ''ik zal eens wat over jou heen spuiten''.
![]()
Nu is zij mij aan het whatsappen of ik morgen wat te doen heb, onbedoelde players skills of is het een val om mij een ontslag aan te smeren?
Wat is het voordeel ervan, zijn duur en traag.. als je al die upgrades er ook nog bij doet betaal je een vermogenquote:
Soms lijkt het net of Fok! jou echt hoogtepunten in je leven biedt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
De tijden dat we tot 05.00 aan het praten waren en er nooit gezeur was binnen VBL alleen met de boze buitenwereld
Gwoon yolo swag, ja togquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ervan, zijn duur en traag.. als je al die upgrades er ook nog bij doet betaal je een vermogen
Ja ik leef voor Fok! dat weet je toch. Zonder Fok! geen leven.quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms lijkt het net of Fok! jou echt hoogtepunten in je leven biedt.
teringquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
De tijden dat we tot 05.00 aan het praten waren en er nooit gezeur was binnen VBL alleen met de boze buitenwereld
testversie geloof ikquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf is dit.. classic versie? goffetmme lelijk
Zeg wat je wilt maar hoe die adhd'ers kunnen genieten van dingen is toch wel iets om jaloers op te zijn.quote:
Vanzelfsprekend. Ik voelde mij zo schuldig dat ik mij sindsdien enkel op de omatjes concentreer.quote:
De vraag is dan hoe hij bij die post is gekomen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt maar hoe die adhd'ers kunnen genieten van dingen is toch wel iets om jaloers op te zijn.
Misschien net als Davy een database'je maar dan van de mooie momentenquote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe hij bij die post is gekomen.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ervan, zijn duur en traag.. als je al die upgrades er ook nog bij doet betaal je een vermogen
quote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Ik voelde mij zo schuldig dat ik mij sindsdien enkel op de omatjes concentreer.
Oma's zijn juist goed inderdaadquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9kek xDquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe de neuk doe je dit?
Ik ben wat oude topics aan het lezen met gebrek aan wat betersquote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe hij bij die post is gekomen.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook iets dat je niet zelf op je muis hoeft te drukken?quote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog even, en ik ga toch mijn omatjes een eigen geweten geven. Dit wordt desastreus, net als AWESOM-O de robot.
Ja je kan die cursors kopenquote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook iets dat je niet zelf op je muis hoeft te drukken?
Ik doe niet aan valsspelen. Enkel bij fysieke spelen doe ik dat.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook iets dat je niet zelf op je muis hoeft te drukken?
dat is wel een beetje levenloosquote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wat oude topics aan het lezen met gebrek aan wat beters
quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe de neuk doe je dit?
Even push installerenquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe achtergrond. Is dat nou bloed?![]()
[ afbeelding ]
hey jij hebt een nieuwe versiequote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe achtergrond. Is dat nou bloed?![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is na mijn oma upgrade. Waarvan het spel waarschuwde dat ik mijn spel ermee zou vernietigen o.i.d.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef Adames het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
ow ja, je durft het aan?quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is na mijn oma upgrade. Waarvan het spel waarschuwde dat ik mijn spel ermee zou vernietigen o.i.d.
Ik zit nu op 130 oude vrouwtjes. Samen met mijn album pis ik bijna in mijn broek van spanning.quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ow ja, je durft het aan?
ik ben eerst naar de 150 oma's gegaan, gaat het tenminste zeker mis
Ik speel de satanistische versie met enge omatjes.quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
totaal 1,411 per second
quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik moest wel weer lachen toen ik dit tegenkwam:
[ afbeelding ]
Waarom zoveel van alles?quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel de satanistische versie met enge omatjes.
[ afbeelding ]
Zat allemaal op 100 voor de achievements, maar zodra ik de achievements heb verkoop ik alles weer. Op de omatjes na uiteraard.quote:
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?quote:Op zondag 8 september 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat allemaal op 100 voor de achievements, maar zodra ik de achievements heb verkoop ik alles weer. Op de omatjes na uiteraard.
Ach, deze sc bestaat grotendeels uit mensen die hun weekend hebben besteed door het klikken op een koekje, dus Rens valt wel mee.quote:
dat is ook wel zo jaquote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, deze sc bestaat grotendeels uit mensen die hun weekend hebben besteed door het klikken op een koekje, dus Rens valt wel mee.
Ze leveren toch niks op.quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?
Je hebt ook mensen die zonder vergoeding jarenlang moddereten op een forum waar users op koekjes klikken.quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, deze sc bestaat grotendeels uit mensen die hun weekend hebben besteed door het klikken op een koekje, dus Rens valt wel mee.
Oh, ik vlak mezelf ook niet uit hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt ook mensen die zonder vergoeding jarenlang moddereten op een forum waar users op koekjes klikken.
die dingen zijn zo kanjer lekkerquote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb net twee mandarijnen gegeten #weekend
Daarom houden we zo van elkaar toch? Je hebt ook mensen die er tegen vechten zoals Kapiteintje.quote:Op zondag 8 september 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik vlak mezelf ook niet uit hoor.
Hoewel ik dat ook niks vind draag je wel mee toe dan wat wij doen, cookies kuttenquote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die zonder vergoeding jarenlang moddereten op een forum waar users op koekjes klikken.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
Best een tijdje geleden dat ik fruit heb gegeten
Fruit is lekker.quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
Best een tijdje geleden dat ik fruit heb gegeten.
Af en toe een bakkie aardbeien maar meer was het ook niet. Zonde eigenlijk.
Dag Stijn.quote:
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.quote:
Watquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.
Nog wijven aangerand in Timeless vannacht?
quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?
Wat die debiele users verwacht ik woorden als 'kanjer', maar dit valt me tegen van jou.quote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adames... die kanjer (Letterlijk) oma's maken ook rode koekjes. Niet op klikken.
En dat jij niet kunt lezen verwachtte ik ook alquote:Op zondag 8 september 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die debiele users verwacht ik woorden als 'kanjer', maar dit valt me tegen van jou.
Ik was te dronken om de stad te halen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.
Nog wijven aangerand in Timeless vannacht?
Ik lees prima, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat woord gebruik je gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat jij niet kunt lezen verwachtte ik ook al
quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was te dronken om de stad te halen.
Dus het doodnormale woord 'kanjer' is bij deze een taboe omdat jij internet probleempjes heb?quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees prima, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat woord gebruik je gewoon niet.
Deze post slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het doodnormale woord 'kanjer' is bij deze een taboe omdat jij internet probleempjes heb?
Dat zullen je ouders leuk vinden
ja ik las hetquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adames... die kanjer (Letterlijk) oma's maken ook rode koekjes. Niet op klikken.
Jij beseft je werkelijk niet dat 'kanjer' al een bestaand woord was voor de super hilarische SC grap?quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post slaat als een lul op een drumstel.
Vindt ook Davy
Dat besef ik me wel degelijk, maar je had het nooit gebruikt als de sc het nietquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij beseft je werkelijk niet dat 'kanjer' al een bestaand woord was voor de super hilarische SC grap?
Dat is wel een verklaring voor 'Hobie'
Geniaal spel welquote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind het eigenlijk wel een goed woordquote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat besef ik me wel degelijk, maar je had het nooit gebruikt als de sc het niet
Laat ook maar, dit is te vermoeiend.
Ik ga weer koekjes klikken.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achievement misschienquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n game gereset,omdat er in de updates stond dat je dan meer CpS krijgt.
Heb ik niet gekregen
dat sowiesoquote:Op zondag 8 september 2013 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Jij hebt liever een ananas dan een oliebol?
natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb die upgrade net gehaald, maar snap het niet zo goed.quote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu pas?. Ik had met 36m cookies ps al satanistische omatjes.quote:Op zondag 8 september 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die upgrade net gehaald, maar snap het niet zo goed.
Gaven wel een goede upgrade, bijna 200m cpsquote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu pas?. Ik had met 36m cookies ps al satanistische omatjes.
Die speelt ook bij Arminia niet.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je ze ook niet in je kont stoppen.
gaat ook om de tijd, niet alleen cps.quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu pas?. Ik had met 36m cookies ps al satanistische omatjes.
Je bent zelf een oliebol.quote:Op zondag 8 september 2013 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post slaat als een lul op een drumstel.
Vindt ook Davy
Insomnia is al 5 dagen hardcore bezig, de ultieme held.quote:Op zondag 8 september 2013 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat ook om de tijd, niet alleen cps.
dingen moeten research hebben en dat gaat gewoon 1 keer per half uur
Twee keer op de tribunequote:
kan nietquote:Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia is al 5 dagen hardcore bezig, de ultieme held.
Nee, bedankt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je wat zinnigs
[..]
Ik zal jou eens een oliebol geven
Zijn die al uitverkocht?quote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
Mijn neef gaat proberen kaarten te regelen voor ajax - zwolle
Wanneer kom je bij me langs dushi?quote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
is dat moeilijk dan?quote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
Zo hey, jouw neef heeft echt connecties zegquote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
Wanneer kom je bij mij langs?quote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
Neequote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bedoelde de rode oliebol toch?
quote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |