begin was wel raar jaquote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik schrok even toen ik de eerste pagina van de SC zag, maar nu ik naar beneden gescrolled heb op de laatste ben ik gerustgesteld door de aanwezigheid van mijn vertrouwde SC users.
Geniet jij maar lekker van Theo Reitsma.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik schrok even toen ik de eerste pagina van de SC zag, maar nu ik naar beneden gescrolled heb op de laatste ben ik gerustgesteld door de aanwezigheid van mijn vertrouwde SC users.
Ben jij ook een koekjesklikkerquote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ook niet echt fijn.quote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geniet jij maar lekker van Theo Reitsma.
Ik deed het alleen bij mensen die het toch al speelde.quote:Op zondag 8 september 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger mijn FB-friends te smeken om dingen. Dus ik ben nooit ver gekomen.
Evert ten Napel vind ik ook erg leuk commentaar geven trouwens.quote:
goeie genadequote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert ten Napel vind ik ook erg leuk commentaar geven trouwens.
Je niveau is de laatste dagen naar een bedenkelijk punt gedaald.quote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee doe jij maar als het je niet bevalt.
boven op de deklat.quote:
Baasje dus.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
wtf, er staat bij jong ajax in een negert die breder is dan dat hij lang is
Valt reuze mee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je niveau is de laatste dagen naar een bedenkelijk punt gedaald.
Hoe kan jij Sierd nou niet waarderen bij een ultieme nutteloze wedstrijd als Jong Psv - Willem II?quote:
Gravenberchquote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ik zet bij hem altijd het commentaar uit, maar keek even op foxsports.nl en zag dat er nog een paar minuten te spelen waren. Wat een aids ik toen weer hoorde bevestigde slechts mijn mening.quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij Sierd nou niet waarderen bij een ultieme nutteloze wedstrijd als Jong Psv - Willem II?
Al vind ik hem ook leuk bij topwedstrijden, maar daar kan ik nog begrijpen dat sommige mensen liever de wedstrijd zien.
zal gravenberch zijn, was een spits wat niet echt lukte, maar met dat fysiek kreeg hij een herkansing in de verdedigingquote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je niveau is de laatste dagen naar een bedenkelijk punt gedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |