quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn omatjes ownen die shit, ja toch. Zoveel upgrades dat ze nu ook kunnen bakken als een motherfucker.
[ afbeelding ]
Is dat het spel waar je zelf niet bij hoeft te zitten om het te spelen?quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn omatjes ownen die shit, ja toch. Zoveel upgrades dat ze nu ook kunnen bakken als een motherfucker.
[ afbeelding ]
die van jou zijn 2 keer zo snel, hoe kan ditquote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
819000 per seconde met 125quote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw oma's ook zo productief als die van mij?
Cookieclicker.quote:Op zondag 8 september 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Niveau daalt, waar gaat dit over
quote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
die van jou zijn 2 keer zo snel, hoe kan dit
ik heb die ritual nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
wel een stageplek in het vooruitzicht?quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen nog vrij door het hebben verkloot van mijn stageplek
SCOREEEEE
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen nog vrij door het hebben verkloot van mijn stageplek
SCOREEEEE
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een stageplek in het vooruitzicht?
Serieusquote:Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/ leuk spelletje
na een tijd laat je dus oma's voor je bakken, wel even goed kijkenquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
Heel de tijd op een koekje klikken.....
Nee jouw xbox games zijn wel zinnigquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
Welke omgeving zoek je dan?quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.
Dat zei LR ook 2 dagen geledenquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
De enige die daar over kan oordelen is Henkjan Smits #kanjerquote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.
GGMM. Ik ben direct begonnen.quote:
Ik sta net als Henk Jan niet graag in het middelpunt. Dus waarschijnlijk ga ik naakt langs de scholenquote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige die daar over kan oordelen is Henkjan Smits #kanjer
Met frisse tegenzinquote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Ik ben direct begonnen.
Ja dan gebruik je in ieder geval meer dan 1 knop, dan zit er een verhaal in.quote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jouw xbox games zijn wel zinnig![]()
Of candy Crush, nee dat is lekker
Graag een beetje respect voor mijn 184 miljoen koekjes per seconde.quote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gebruik je in ieder geval meer dan 1 knop, dan zit er een verhaal in.
Maar met je muis op een koekje klikken
kankermooi tochquote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Candy Crush zit een verhaal? Cookieclicker heeft meer tactiek dan welk Xbox spel dan ook. Er zijn 100derden verschillende theorien wat de snelste weg is naar alle achievements.quote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gebruik je in ieder geval meer dan 1 knop, dan zit er een verhaal.
Candy Crush is verslavendquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Candy Crush zit een verhaal? Cookieclicker heeft meer tactiek dan welk Xbox spel dan ook. Er zijn 100derden verschillende theorien wat de snelste weg is naar alle achievements.
Haha ik heb je ingehaaldquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag een beetje respect voor mijn 184 miljoen koekjes per seconde.
Ik heb het over mijn xbox gamesquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Candy Crush zit een verhaal? Cookieclicker heeft meer tactiek dan welk Xbox spel dan ook. Er zijn 100derden verschillende theorien wat de snelste weg is naar alle achievements.
verhalen zijn voor kinderen, dit is weer een spel dat terug naar zijn essentie gaatquote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.quote:Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha ik heb je ingehaald
zit nu in de bus dus geen screen, maar zat op 230-240 net
Ik begrijp dat je dit privé wilt houden, daarom zou ik ook zeker alle kranten bellen om te laten weten wat je gaat doen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta net als Henk Jan niet graag in het middelpunt. Dus waarschijnlijk ga ik naakt langs de scholen
Zelfs autisten ontgaat het plezier ervan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn xbox games
Dit is gewoon een spelletje voor autisten
Wie doen hier allemaal aan mee
Ik heb trouwens al Lil Wayne zijn gevaarlijke jeugd gedeeld. Dat showbizznieuwtje is afgehandeld.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit privé wilt houden, daarom zou ik ook zeker alle kranten bellen om te laten weten wat je gaat doen.
Ik ga enkel voor achievements, daarom loop ik ook jaren achter. Ik zit pas op 35m per second.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
zitten wel veel gouden koekjes in dat spel zeg
[ afbeelding ]
Sierdquote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
zanka zanka je moeder is een prostitué
aldus sierd de kut vos
Je had hem over de protestactie van WIllem II moeten horenquote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
zanka zanka je moeder is een prostitué
aldus sierd de kut vos
Dat heb ik gemist helaas.quote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had hem over de protestactie van WIllem II moeten horen
dit is toch ook een achievementquote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al Lil Wayne zijn gevaarlijke jeugd gedeeld. Dat showbizznieuwtje is afgehandeld.
[..]
Ik ga enkel voor achievements, daarom loop ik ook jaren achter. Ik zit pas op 35m per second.
begin was wel raar jaquote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik schrok even toen ik de eerste pagina van de SC zag, maar nu ik naar beneden gescrolled heb op de laatste ben ik gerustgesteld door de aanwezigheid van mijn vertrouwde SC users.
Geniet jij maar lekker van Theo Reitsma.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik schrok even toen ik de eerste pagina van de SC zag, maar nu ik naar beneden gescrolled heb op de laatste ben ik gerustgesteld door de aanwezigheid van mijn vertrouwde SC users.
Ben jij ook een koekjesklikkerquote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ook niet echt fijn.quote:Op zondag 8 september 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geniet jij maar lekker van Theo Reitsma.
Ik deed het alleen bij mensen die het toch al speelde.quote:Op zondag 8 september 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger mijn FB-friends te smeken om dingen. Dus ik ben nooit ver gekomen.
Evert ten Napel vind ik ook erg leuk commentaar geven trouwens.quote:
goeie genadequote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert ten Napel vind ik ook erg leuk commentaar geven trouwens.
Je niveau is de laatste dagen naar een bedenkelijk punt gedaald.quote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee doe jij maar als het je niet bevalt.
boven op de deklat.quote:
Baasje dus.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
wtf, er staat bij jong ajax in een negert die breder is dan dat hij lang is
Valt reuze mee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je niveau is de laatste dagen naar een bedenkelijk punt gedaald.
Hoe kan jij Sierd nou niet waarderen bij een ultieme nutteloze wedstrijd als Jong Psv - Willem II?quote:
Gravenberchquote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ik zet bij hem altijd het commentaar uit, maar keek even op foxsports.nl en zag dat er nog een paar minuten te spelen waren. Wat een aids ik toen weer hoorde bevestigde slechts mijn mening.quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij Sierd nou niet waarderen bij een ultieme nutteloze wedstrijd als Jong Psv - Willem II?
Al vind ik hem ook leuk bij topwedstrijden, maar daar kan ik nog begrijpen dat sommige mensen liever de wedstrijd zien.
zal gravenberch zijn, was een spits wat niet echt lukte, maar met dat fysiek kreeg hij een herkansing in de verdedigingquote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je niveau is de laatste dagen naar een bedenkelijk punt gedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |