Ja dan gebruik je in ieder geval meer dan 1 knop, dan zit er een verhaal in.quote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jouw xbox games zijn wel zinnig![]()
Of candy Crush, nee dat is lekker
Graag een beetje respect voor mijn 184 miljoen koekjes per seconde.quote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gebruik je in ieder geval meer dan 1 knop, dan zit er een verhaal in.
Maar met je muis op een koekje klikken
kankermooi tochquote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Candy Crush zit een verhaal? Cookieclicker heeft meer tactiek dan welk Xbox spel dan ook. Er zijn 100derden verschillende theorien wat de snelste weg is naar alle achievements.quote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gebruik je in ieder geval meer dan 1 knop, dan zit er een verhaal.
Candy Crush is verslavendquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Candy Crush zit een verhaal? Cookieclicker heeft meer tactiek dan welk Xbox spel dan ook. Er zijn 100derden verschillende theorien wat de snelste weg is naar alle achievements.
Haha ik heb je ingehaaldquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag een beetje respect voor mijn 184 miljoen koekjes per seconde.
Ik heb het over mijn xbox gamesquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Candy Crush zit een verhaal? Cookieclicker heeft meer tactiek dan welk Xbox spel dan ook. Er zijn 100derden verschillende theorien wat de snelste weg is naar alle achievements.
verhalen zijn voor kinderen, dit is weer een spel dat terug naar zijn essentie gaatquote:Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.quote:Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha ik heb je ingehaald
zit nu in de bus dus geen screen, maar zat op 230-240 net
Ik begrijp dat je dit privé wilt houden, daarom zou ik ook zeker alle kranten bellen om te laten weten wat je gaat doen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta net als Henk Jan niet graag in het middelpunt. Dus waarschijnlijk ga ik naakt langs de scholen
Zelfs autisten ontgaat het plezier ervan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn xbox games
Dit is gewoon een spelletje voor autisten
Wie doen hier allemaal aan mee
Ik heb trouwens al Lil Wayne zijn gevaarlijke jeugd gedeeld. Dat showbizznieuwtje is afgehandeld.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit privé wilt houden, daarom zou ik ook zeker alle kranten bellen om te laten weten wat je gaat doen.
Ik ga enkel voor achievements, daarom loop ik ook jaren achter. Ik zit pas op 35m per second.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
zitten wel veel gouden koekjes in dat spel zeg
[ afbeelding ]
Sierdquote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
zanka zanka je moeder is een prostitué
aldus sierd de kut vos
Je had hem over de protestactie van WIllem II moeten horenquote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
zanka zanka je moeder is een prostitué
aldus sierd de kut vos
Dat heb ik gemist helaas.quote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had hem over de protestactie van WIllem II moeten horen
dit is toch ook een achievementquote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al Lil Wayne zijn gevaarlijke jeugd gedeeld. Dat showbizznieuwtje is afgehandeld.
[..]
Ik ga enkel voor achievements, daarom loop ik ook jaren achter. Ik zit pas op 35m per second.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |