en van grote overheden wordt weer gezegd dat ze te ver van het volk staan, het is ook nooit goed.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Lokale besturen
Kleine overheden zijn vrijwel zonder uitzondering incompetent
Het klinkt altijd wel dichterbijquote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ben ik 45 minuten onderweg. Ben je gek ofzo
Geen overheid.quote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en van grote overheden wordt weer gezegd dat ze te ver van het volk staan, het is ook nooit goed.
monster was toch openquote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is sowieso overgegaan in het strooien van one-liners hierquote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en van grote overheden wordt weer gezegd dat ze te ver van het volk staan, het is ook nooit goed.
Winkels mogen wel steeds meer open op zondag.quote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, maar oké. Overigens ligt dit vaak bij het stadsbestuur zelf.
Met de auto is het 20 minutenquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het klinkt altijd wel dichterbij
Ik ben er nooit geweest in ieder gevalquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met de auto is het 20 minuten
Niet helemaal.quote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar het staat opnieuw volledig los van de 'discussie' welke er werd gevoerd.
Ohquote:
In Rotterdam niet?quote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest in ieder geval
Wacht ik DM je link over m'n pa, kankergrappigquote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Aardig, hij probeert je te helpen en dan maak je hem voor gek uit.quote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Natuurlijk wel.
In Spijkenisse niet.
De bal is rond.quote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is sowieso overgegaan in het strooien van one-liners hier. Ik ga maar weer koekjes bakken.
niet zo heel gek toch, althans de uitwerking is dat de winkeltijden al tijden vast staan. De nabijgelegen AH's zijn elke zondag steeds om dezelfde tijd open, of dichtquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Zo is er in Eindhoven een lootsysteem, de Albert Heijn moet hier onderling loten om te bepalen welke winkel op zondag open gaat omdat ze er maar zoveel op zondag open mogen hebben.
Wtf
Die opties had ik zelf ook al bedacht hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aardig, hij probeert je te helpen en dan maak je hem voor gek uit.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn omatjes ownen die shit, ja toch. Zoveel upgrades dat ze nu ook kunnen bakken als een motherfucker.
[ afbeelding ]
Is dat het spel waar je zelf niet bij hoeft te zitten om het te spelen?quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn omatjes ownen die shit, ja toch. Zoveel upgrades dat ze nu ook kunnen bakken als een motherfucker.
[ afbeelding ]
die van jou zijn 2 keer zo snel, hoe kan ditquote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
819000 per seconde met 125quote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw oma's ook zo productief als die van mij?
Cookieclicker.quote:Op zondag 8 september 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Niveau daalt, waar gaat dit over
quote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
die van jou zijn 2 keer zo snel, hoe kan dit
ik heb die ritual nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
wel een stageplek in het vooruitzicht?quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen nog vrij door het hebben verkloot van mijn stageplek
SCOREEEEE
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen nog vrij door het hebben verkloot van mijn stageplek
SCOREEEEE
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een stageplek in het vooruitzicht?
Serieusquote:Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/ leuk spelletje
na een tijd laat je dus oma's voor je bakken, wel even goed kijkenquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
Heel de tijd op een koekje klikken.....
Nee jouw xbox games zijn wel zinnigquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
Welke omgeving zoek je dan?quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.
Dat zei LR ook 2 dagen geledenquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
De enige die daar over kan oordelen is Henkjan Smits #kanjerquote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.
GGMM. Ik ben direct begonnen.quote:
Ik sta net als Henk Jan niet graag in het middelpunt. Dus waarschijnlijk ga ik naakt langs de scholenquote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige die daar over kan oordelen is Henkjan Smits #kanjer
Met frisse tegenzinquote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Ik ben direct begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |