Heb hem al bij Jong PSV, die nu achter staanquote:
Ik denk dat het Stijn is.quote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een autoriteit als mij niet geloven op zijn woord
quote:
Natuurlijk is het Stinho.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb hem al bij Jong PSV, die nu achter staan
[..]
Ik denk dat het Stijn is.
wtfquote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk gewoon
Spijkenisse is gewoon een kutstad
In mijn dorp zijn ook alle winkels dicht.quote:Op zondag 8 september 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs in Monster is hij van 18:00 - 20:00 uur open_!
Hoeveel winkels hebben jullie dan?quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn dorp zijn ook alle winkels dicht.
Maar de snackbar is wel open
Nee juist niet, dat is het vagequote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha C_A woont in een christelijke stad.
Ik heb het niet over de snackbar, die is hier ook gewoon open.quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn dorp zijn ook alle winkels dicht.
Maar de snackbar is wel open
Wij hebben hier een centrum met een PLUS en D&A en bakker en slager enzoquote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel winkels hebben jullie dan?
Daar kan je wel eten halenquote:Op zondag 8 september 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de snackbar, die is hier ook gewoon open.
als mijquote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een autoriteit als mij niet geloven op zijn woord
Welnee joh, tuig moet toch ergens opgesloten zitten?quote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we de boel maar sluiten?
Oh, betutteling dus.quote:Op zondag 8 september 2013 13:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze willen niet dat winkelmedewerkers geen weekend hebben.
Kan je toch ook wel bij een snackbar halenquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil niet eten.
Ik wil wat lekkers, snoepjes ofzo. Eventueel chocolade
dat het in het christendom niet mag heeft een praktische reden die nu ook nog geldt, daarom zijn niet alleen de christelijke partijen tegen winkels open op zondag. SP gaat er ook hard tegenin. Je verkloot namelijk de steeds zeldzamer wordende zelfstandigen. Die kunnen niet overleven als de winkels op zondag opengaan. Ofwel zijn ze dan werkelijk elk weekend aan het werk zijn, of ze lopen behoorlijk veel inkomsten mis.quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee juist niet, dat is het vage
koekoek hahaaquote:
ga jij lekker elke zondag werken dan?quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad HORECA moet ook gewoon werken.
Net alsof mensen geen weekend meer hebben als winkels 7 dagen per week.quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
ga jij lekker elke zondag werken dan?
Het is niet meer van deze tijd om winkels te verplichten dicht te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele lente en zomer lang en veel collega's van me het hele jaar jaquote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
is van alle tijdenquote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is niet meer van deze tijd om winkels te verplichten dicht te zijn.
Geen idee, ik heb geen zin om voor niets naar de snackbar te lopenquote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel bij een snackbar halen
student he is wat anders, als scholier ga je ook lekker elke week voor 2 euro per uur schappen vullen. Maar als volwassene wil je normaal echt niet zondags werken.quote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele lente en zomer lang en veel collega's van me het hele jaar ja
Dan maar op een houtje bijten.quote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen zin om voor niets naar de snackbar te lopen
Dan ga je daar niet werken.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Adames het volgende:
[..]
student he is wat anders, als scholier ga je ook lekker elke week voor 2 euro per uur schappen vullen. Maar als volwassene wil je normaal echt niet zondags werken.
Kano-verhuur valt natuurlijk ook niet onder een zelfstandig klein kleding winkeltje welke de financiën niet heeft 7 dagen per week personeel in dienst te hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele lente en zomer lang en veel collega's van me het hele jaar ja
Met die collega's bedoel ik dus het volk dat daar fulltime werkt, het hele jaar door. De bedrijfsleider heeft geen enkele zondag vrij bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Adames het volgende:
[..]
student he is wat anders, als scholier ga je ook lekker elke week voor 2 euro per uur schappen vullen. Maar als volwassene wil je normaal echt niet zondags werken.
Bescherming van de overheidquote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kano-verhuur valt natuurlijk ook niet onder een zelfstandig klein kleding winkeltje welke de financiën niet heeft 7 dagen per week personeel in dienst te hebben.
Zoals Adames al zei is dit gewoon hun bescherming tegen de grotere multinationals.
Het komt wel eens voor dat ik 6 dagen in de week moet werken. Dan zou het fijn zijn als de winkel op zondag open is voor de grote boodschappen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef Adames het volgende:
[..]
dat het in het christendom niet mag heeft een praktische reden die nu ook nog geldt, daarom zijn niet alleen de christelijke partijen tegen winkels open op zondag. SP gaat er ook hard tegenin. Je verkloot namelijk de steeds zeldzamer wordende zelfstandigen. Die kunnen niet overleven als de winkels op zondag opengaan. Ofwel zijn ze dan werkelijk elk weekend aan het werk zijn, of ze lopen behoorlijk veel inkomsten mis.
Daarom staat in de bijbel iets over een verplichte rustdag, de dag waarop alles even stil moet staan en waarop jijzelf, het gezin en god centraal staat. Idee is nu hetzelfde.
Dit slaat nergens op, maar oké. Overigens ligt dit vaak bij het stadsbestuur zelf.quote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bescherming van de overheidJe moet er maar blij mee zijn.
Overheidquote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, maar oké
Hmmmm daar heb ik geen zin in. Ben aan het wassen en ik kijk TOWIEquote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar op een houtje bijten.
Of ergens langs gaan op visite
ga naar roffa.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm daar heb ik geen zin in. Ben aan het wassen en ik kijk TOWIE
Lokale besturenquote:Op zondag 8 september 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, maar oké. Overigens ligt dit vaak bij het stadsbestuur zelf.
Naakt?quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm daar heb ik geen zin in. Ben aan het wassen en ik kijk TOWIE
Wisselen met de Assistent Bedrijfsleider.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die collega's bedoel ik dus het volk dat daar fulltime werkt, het hele jaar door. De bedrijfsleider heeft geen enkele zondag vrij bijvoorbeeld.
Zijn we te klein voorquote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wisselen met de Assistent Bedrijfsleider.
Dan doen wij ook op een zaterdag
Dat kan, maar het staat opnieuw volledig los van de 'discussie' welke er werd gevoerd.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Lokale besturen
Kleine overheden zijn vrijwel zonder uitzondering incompetent
Dit. Nog werkgelegenheid ook.quote:Op zondag 8 september 2013 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wisselen met de Assistent Bedrijfsleider.
Dan doen wij ook op een zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |