Heb hem al bij Jong PSV, die nu achter staanquote:
Ik denk dat het Stijn is.quote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een autoriteit als mij niet geloven op zijn woord
quote:
Natuurlijk is het Stinho.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb hem al bij Jong PSV, die nu achter staan
[..]
Ik denk dat het Stijn is.
wtfquote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk gewoon
Spijkenisse is gewoon een kutstad
In mijn dorp zijn ook alle winkels dicht.quote:Op zondag 8 september 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs in Monster is hij van 18:00 - 20:00 uur open_!
Hoeveel winkels hebben jullie dan?quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn dorp zijn ook alle winkels dicht.
Maar de snackbar is wel open
Nee juist niet, dat is het vagequote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha C_A woont in een christelijke stad.
Ik heb het niet over de snackbar, die is hier ook gewoon open.quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn dorp zijn ook alle winkels dicht.
Maar de snackbar is wel open
Wij hebben hier een centrum met een PLUS en D&A en bakker en slager enzoquote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel winkels hebben jullie dan?
Daar kan je wel eten halenquote:Op zondag 8 september 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de snackbar, die is hier ook gewoon open.
als mijquote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een autoriteit als mij niet geloven op zijn woord
Welnee joh, tuig moet toch ergens opgesloten zitten?quote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we de boel maar sluiten?
Oh, betutteling dus.quote:Op zondag 8 september 2013 13:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze willen niet dat winkelmedewerkers geen weekend hebben.
Kan je toch ook wel bij een snackbar halenquote:Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil niet eten.
Ik wil wat lekkers, snoepjes ofzo. Eventueel chocolade
dat het in het christendom niet mag heeft een praktische reden die nu ook nog geldt, daarom zijn niet alleen de christelijke partijen tegen winkels open op zondag. SP gaat er ook hard tegenin. Je verkloot namelijk de steeds zeldzamer wordende zelfstandigen. Die kunnen niet overleven als de winkels op zondag opengaan. Ofwel zijn ze dan werkelijk elk weekend aan het werk zijn, of ze lopen behoorlijk veel inkomsten mis.quote:Op zondag 8 september 2013 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee juist niet, dat is het vage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |