Vind ik ook wel. Al ging ik vroeger ook wel slapen op zijn LP's, dus wellicht ben ik ook wel bevooroordeeld.quote:
waaromquote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we de boel maar sluiten?
ik ben echt kanjer sjagreinigquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om jou te pesten vooral, je lijkt je er nogal druk over te maken.
Al vind ik Jimmy wel een vermoeiend nummer. Terwijl je dat toch het vaakst lijkt te horen.quote:
vermoeiend omdat je het zo achterlijk vaak hoort.quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vind ik Jimmy wel een vermoeiend nummer. Terwijl je dat toch het vaakst lijkt te horen.
Nu tijd voor koffie.
Ik ben nooit in het weekend zo vroeg wakkerquote:Op zondag 8 september 2013 09:35 schreef Curitiba het volgende:
Het is hier nog niet zo druk op de zondagochtend.
En je was gisteren ook nog laat hier.quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Het bewijs dat hij geen kloon van mij is:
[..]
Ik ben nooit in het weekend zo vroeg wakker
Geen enkele winkel open daar? Zelfs hier is de c1000 en AH op zondag paar uurtjes open.quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers. Maar hier zijn alle winkels weer eens gesloten
Waar?quote:
Ja het is echt belachelijk gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen enkele winkel open daar? Zelfs hier is de c1000 en AH op zondag paar uurtjes open.
Zondag is rustdag.quote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen enkele winkel open daar? Zelfs hier is de c1000 en AH op zondag paar uurtjes open.
heb je zelfs je wekker moeten zetten hiervoor, respectquote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Het bewijs dat hij geen kloon van mij is:
[..]
Ik ben nooit in het weekend zo vroeg wakker
Een autoriteit als mij niet geloven op zijn woordquote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je zelfs je wekker moeten zetten hiervoor, respect
Haha C_A woont in een christelijke stad.quote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk gewoon
Spijkenisse is gewoon een kutstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |