Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat we er gewoon een eind aan maken?
oh? Ik sta net buiten en het is echt topweer hierquote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent hier nu al zeker een uur op een moesson achtige proportie. Wat een heerlijke hond uitlaat beurt was dit.
Ik ga maar weer koekjes bakken.
[..]
Een klooncheck op onze nieuwste 'aanwinst' zou wel wenselijk zijn in ieder geval.
Been there, done that.quote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Een klooncheck op onze nieuwste 'aanwinst' zou wel wenselijk zijn in ieder geval.
Dus, tenzij hij proxies gebruikt zitten we er echt aan vast hier?quote:
Hier niet. Zelfs de onderbroek is nat, en mijn regenjas kon het ook niet meer aan.quote:Op zondag 8 september 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
[..]
oh? Ik sta net buiten en het is echt topweer hier
Wil je gewoon weggaan?quote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef Curitiba het volgende:
Ik vraag mij af hoe Rens zich nu voelt
Yep.quote:Op zondag 8 september 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus, tenzij hij proxies gebruikt zitten we er echt aan vast hier?
Dan pest je hem wegquote:Op zondag 8 september 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus, tenzij hij proxies gebruikt zitten we er echt aan vast hier?
gelukkig kun je nog op koekjes klikkenquote:Op zondag 8 september 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
ik zit met stijgende verbazing naar dit topic te kijken
Gewoon negeren, en JR bannen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef GGMM het volgende:
Terug naar m'n vraag; willen jullie nou echt op deze manier verder gaan?
Sorry hoor. Ik luisterde een goed nummer en had een x7 frenzyquote:
enkyquote:Op zondag 8 september 2013 13:22 schreef JanCees het volgende:
http://nos.nl/artikel/548(...)ontruiming-cafe.html
wtf
ga gewoon weg janksnolquote:Op zondag 8 september 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat we er gewoon een eind aan maken?
quote:Lil Wayne nam wapen mee naar school
De moeder van Lil Wayne wilde dat haar zoon een wapen mee naar school nam.
Dat vertelt de hiphopper in een interview met de Amerikaanse journaliste Katie Couric, waarvan een preview op Popcrush te zien is.
Ze raadde hem ook aan met zijn opleiding te stoppen. Wayne had op dat moment al een platinum album uit
Hij heeft er geen seconde spijt van gehad dat hij met school stopte, zegt de nu 30-jarige rapper. Het was volgens hem te gevaarlijk om naar school te gaan.
"Mijn moeder zag op een dag dat ik mijn pistool in mijn rugtas stopte toen ik me klaarmaakte voor school." Zij vroeg of dat nou echt nodig was, vertelt hij. Maar na enig nadenken leek het haar toch noodzakelijk. "Twee minuten later zei ze tegen mij: jij gaat niet meer naar school, jij haalt je certificaten".
Adames, waarom zijn al mijn youtube links .be? Ik ben toch zeker geen Belgquote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig kun je nog op koekjes klikken
Het bestaat wel hoorquote:Op zondag 8 september 2013 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Online pesten bestaat niet, tenzij het zijn privéleven gaat beheersen.
inderdaadquote:Op zondag 8 september 2013 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon negeren, en JR bannen.
Die zijn er genoeg op deze wereld.quote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een zwak individu.
youtu.be?quote:Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames, waarom zijn al mijn youtube links .be? Ik ben toch zeker geen Belg
quote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed je dat maar eens, dankzij jou zit de wereld vol met vliegen
Ja kennelijk, maar ik voel mij wel een beetje in mijn identiteit aangetast.quote:
16 jaar is geen pedo, als je op dat nummer doelt tenminstequote:
Het mooie van de zonquote:
Ah dat kutnummerquote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Het mooie van de zon
Is dat de dag ermee begon
Het aangename van een dame
Is dat ze niet alleen een vrouw is
Maar voornamelijk een dame
En nog mooier dan dit alles bij elkaar
Is een mooi meisje van veertien jaar
De vraag is dan natuurlijk wel, schreef hij dit nummer zelf welquote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef Adames het volgende:
et mooie van de zon
Is dat de dag ermee begon
Het aangename van een dame
Is dat ze niet alleen een vrouw is
Maar voornamelijk een d
is niks persoonlijks, net als last.fm ook niks te maken heeft met micronesië. is bedoeld voor twitter, yt.be bestaat geloof ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja kennelijk, maar ik voel mij wel een beetje in mijn identiteit aangetast.
[..]
16 jaar is geen pedo, als je op dat nummer doelt tenminste
en hoe oud was de schrijver toenquote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk wel, schreef hij dit nummer zelf wel
lennaert nijgh schreef veel voor hem ja, maar dat zijn normaal goede nummers. wat hij zelf schreef is vooral baggerquote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk wel, schreef hij dit nummer zelf wel
Dit nummer is kennelijk geschreven door ene René Daalder.quote:Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
lennaert nijgh schreef veel voor hem ja, maar dat zijn normaal goede nummers. wat hij zelf schreef is vooral bagger
neequote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
[..]
Rustig maar, wind je niet zo op.
hij is wel goedquote:Op zondag 8 september 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal mij mijn reet roesten want ik ken hem alleen maar van:
Doe dan iets fatsoenlijks.. ipv alleen maar zulke dingen zeggen als je zo graag ban wiltquote:
vraag LR of Saind maar om advies,quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe dan iets fatsoenlijks.. ipv alleen maar zulke dingen zeggen als je zo graag ban wilt
Ik ga niet expres een ban krijgenquote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe dan iets fatsoenlijks.. ipv alleen maar zulke dingen zeggen als je zo graag ban wilt
Vind ik ook wel. Al ging ik vroeger ook wel slapen op zijn LP's, dus wellicht ben ik ook wel bevooroordeeld.quote:
waaromquote:Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we de boel maar sluiten?
ik ben echt kanjer sjagreinigquote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om jou te pesten vooral, je lijkt je er nogal druk over te maken.
Al vind ik Jimmy wel een vermoeiend nummer. Terwijl je dat toch het vaakst lijkt te horen.quote:
vermoeiend omdat je het zo achterlijk vaak hoort.quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vind ik Jimmy wel een vermoeiend nummer. Terwijl je dat toch het vaakst lijkt te horen.
Nu tijd voor koffie.
Ik ben nooit in het weekend zo vroeg wakkerquote:Op zondag 8 september 2013 09:35 schreef Curitiba het volgende:
Het is hier nog niet zo druk op de zondagochtend.
En je was gisteren ook nog laat hier.quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Het bewijs dat hij geen kloon van mij is:
[..]
Ik ben nooit in het weekend zo vroeg wakker
Geen enkele winkel open daar? Zelfs hier is de c1000 en AH op zondag paar uurtjes open.quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers. Maar hier zijn alle winkels weer eens gesloten
Waar?quote:
Ja het is echt belachelijk gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen enkele winkel open daar? Zelfs hier is de c1000 en AH op zondag paar uurtjes open.
Zondag is rustdag.quote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen enkele winkel open daar? Zelfs hier is de c1000 en AH op zondag paar uurtjes open.
heb je zelfs je wekker moeten zetten hiervoor, respectquote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Het bewijs dat hij geen kloon van mij is:
[..]
Ik ben nooit in het weekend zo vroeg wakker
Een autoriteit als mij niet geloven op zijn woordquote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je zelfs je wekker moeten zetten hiervoor, respect
Haha C_A woont in een christelijke stad.quote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk gewoon
Spijkenisse is gewoon een kutstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |