quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn omatjes ownen die shit, ja toch. Zoveel upgrades dat ze nu ook kunnen bakken als een motherfucker.
[ afbeelding ]
Is dat het spel waar je zelf niet bij hoeft te zitten om het te spelen?quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn omatjes ownen die shit, ja toch. Zoveel upgrades dat ze nu ook kunnen bakken als een motherfucker.
[ afbeelding ]
die van jou zijn 2 keer zo snel, hoe kan ditquote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
819000 per seconde met 125quote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw oma's ook zo productief als die van mij?
Cookieclicker.quote:Op zondag 8 september 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Niveau daalt, waar gaat dit over
quote:Op zondag 8 september 2013 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
die van jou zijn 2 keer zo snel, hoe kan dit
ik heb die ritual nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
wel een stageplek in het vooruitzicht?quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen nog vrij door het hebben verkloot van mijn stageplek
SCOREEEEE
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen nog vrij door het hebben verkloot van mijn stageplek
SCOREEEEE
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een stageplek in het vooruitzicht?
Serieusquote:Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/ leuk spelletje
na een tijd laat je dus oma's voor je bakken, wel even goed kijkenquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
Heel de tijd op een koekje klikken.....
Nee jouw xbox games zijn wel zinnigquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
Welke omgeving zoek je dan?quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.
Dat zei LR ook 2 dagen geledenquote:Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus_!
Dit is triest
De enige die daar over kan oordelen is Henkjan Smits #kanjerquote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geen scholen beschikbaar. Ik ga maandag maar een in persoon langs. Met mijn x-factor kunnen ze mij niet meer weigeren dan.
GGMM. Ik ben direct begonnen.quote:
Ik sta net als Henk Jan niet graag in het middelpunt. Dus waarschijnlijk ga ik naakt langs de scholenquote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige die daar over kan oordelen is Henkjan Smits #kanjer
Met frisse tegenzinquote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Ik ben direct begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |