quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
Best een tijdje geleden dat ik fruit heb gegeten
Fruit is lekker.quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
Best een tijdje geleden dat ik fruit heb gegeten.
Af en toe een bakkie aardbeien maar meer was het ook niet. Zonde eigenlijk.
Dag Stijn.quote:
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.quote:
Watquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.
Nog wijven aangerand in Timeless vannacht?
quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?
Wat die debiele users verwacht ik woorden als 'kanjer', maar dit valt me tegen van jou.quote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adames... die kanjer (Letterlijk) oma's maken ook rode koekjes. Niet op klikken.
En dat jij niet kunt lezen verwachtte ik ook alquote:Op zondag 8 september 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die debiele users verwacht ik woorden als 'kanjer', maar dit valt me tegen van jou.
Ik was te dronken om de stad te halen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.
Nog wijven aangerand in Timeless vannacht?
Ik lees prima, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat woord gebruik je gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat jij niet kunt lezen verwachtte ik ook al
quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was te dronken om de stad te halen.
Dus het doodnormale woord 'kanjer' is bij deze een taboe omdat jij internet probleempjes heb?quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees prima, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat woord gebruik je gewoon niet.
Deze post slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het doodnormale woord 'kanjer' is bij deze een taboe omdat jij internet probleempjes heb?
Dat zullen je ouders leuk vinden
ja ik las hetquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adames... die kanjer (Letterlijk) oma's maken ook rode koekjes. Niet op klikken.
Jij beseft je werkelijk niet dat 'kanjer' al een bestaand woord was voor de super hilarische SC grap?quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post slaat als een lul op een drumstel.
Vindt ook Davy
Dat besef ik me wel degelijk, maar je had het nooit gebruikt als de sc het nietquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij beseft je werkelijk niet dat 'kanjer' al een bestaand woord was voor de super hilarische SC grap?
Dat is wel een verklaring voor 'Hobie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |