Ik zit nu op 130 oude vrouwtjes. Samen met mijn album pis ik bijna in mijn broek van spanning.quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ow ja, je durft het aan?
ik ben eerst naar de 150 oma's gegaan, gaat het tenminste zeker mis
Ik speel de satanistische versie met enge omatjes.quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
totaal 1,411 per second
quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik moest wel weer lachen toen ik dit tegenkwam:
[ afbeelding ]
Waarom zoveel van alles?quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel de satanistische versie met enge omatjes.
[ afbeelding ]
Zat allemaal op 100 voor de achievements, maar zodra ik de achievements heb verkoop ik alles weer. Op de omatjes na uiteraard.quote:
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?quote:Op zondag 8 september 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat allemaal op 100 voor de achievements, maar zodra ik de achievements heb verkoop ik alles weer. Op de omatjes na uiteraard.
Ach, deze sc bestaat grotendeels uit mensen die hun weekend hebben besteed door het klikken op een koekje, dus Rens valt wel mee.quote:
dat is ook wel zo jaquote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, deze sc bestaat grotendeels uit mensen die hun weekend hebben besteed door het klikken op een koekje, dus Rens valt wel mee.
Ze leveren toch niks op.quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?
Je hebt ook mensen die zonder vergoeding jarenlang moddereten op een forum waar users op koekjes klikken.quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, deze sc bestaat grotendeels uit mensen die hun weekend hebben besteed door het klikken op een koekje, dus Rens valt wel mee.
Oh, ik vlak mezelf ook niet uit hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt ook mensen die zonder vergoeding jarenlang moddereten op een forum waar users op koekjes klikken.
die dingen zijn zo kanjer lekkerquote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb net twee mandarijnen gegeten #weekend
Daarom houden we zo van elkaar toch? Je hebt ook mensen die er tegen vechten zoals Kapiteintje.quote:Op zondag 8 september 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik vlak mezelf ook niet uit hoor.
Hoewel ik dat ook niks vind draag je wel mee toe dan wat wij doen, cookies kuttenquote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die zonder vergoeding jarenlang moddereten op een forum waar users op koekjes klikken.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
Best een tijdje geleden dat ik fruit heb gegeten
Fruit is lekker.quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
Best een tijdje geleden dat ik fruit heb gegeten.
Af en toe een bakkie aardbeien maar meer was het ook niet. Zonde eigenlijk.
Dag Stijn.quote:
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.quote:
Watquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.
Nog wijven aangerand in Timeless vannacht?
quote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb ze maar laten staan, krijg je al je koekjes terug of minder?
Wat die debiele users verwacht ik woorden als 'kanjer', maar dit valt me tegen van jou.quote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adames... die kanjer (Letterlijk) oma's maken ook rode koekjes. Niet op klikken.
En dat jij niet kunt lezen verwachtte ik ook alquote:Op zondag 8 september 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die debiele users verwacht ik woorden als 'kanjer', maar dit valt me tegen van jou.
Ik was te dronken om de stad te halen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een zoete sinaasappel of goede aardbeien.
Nog wijven aangerand in Timeless vannacht?
Ik lees prima, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat woord gebruik je gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat jij niet kunt lezen verwachtte ik ook al
quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was te dronken om de stad te halen.
Dus het doodnormale woord 'kanjer' is bij deze een taboe omdat jij internet probleempjes heb?quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees prima, maar daar heb ik niks mee te maken. Dat woord gebruik je gewoon niet.
Deze post slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het doodnormale woord 'kanjer' is bij deze een taboe omdat jij internet probleempjes heb?
Dat zullen je ouders leuk vinden
ja ik las hetquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adames... die kanjer (Letterlijk) oma's maken ook rode koekjes. Niet op klikken.
Jij beseft je werkelijk niet dat 'kanjer' al een bestaand woord was voor de super hilarische SC grap?quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post slaat als een lul op een drumstel.
Vindt ook Davy
Dat besef ik me wel degelijk, maar je had het nooit gebruikt als de sc het nietquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij beseft je werkelijk niet dat 'kanjer' al een bestaand woord was voor de super hilarische SC grap?
Dat is wel een verklaring voor 'Hobie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |