Ja, die van jou is een stuk prettiger om naar te kijken.quote:
Dat lijkt me een faire oplossing.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Beter negeren we JR gewoon een tijd, misschien dat hij dan normaal gaat doen
quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die van jou is een stuk prettiger om naar te kijken.
krekquote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Rens is weer gepest gisteren en probeert zijn eigen zwakte af te reageren op anderen, eerst kleine stijn die hij al vrij snel niet meer de baas kon en dan nu maar JR style, maar ook dat ziet er al een heel tijdje behoorlijk zielig uit bij Rens.
Dus bij deze Rens, probeer nou niet zo geforceerd stoer te doen, zou al veel schelen hier.
Doe eens rustig johquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil stoer gevonden worden op een Forum daar kick ik op inderdaad Adames. Ik zet dan ook de wekker in de ochtend om op een kloon te posten zodat het geloofwaardiger overkomt. En verder probeer ik ook geforceerd tegen JR en Stijn in te gaan zodat ik zelf wat minder zwak lijk.
Wat ben jij een goed in analyses maken vriend.
bedanktquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil stoer gevonden worden op een Forum daar kick ik op inderdaad Adames. Ik zet dan ook de wekker in de ochtend om op een kloon te posten zodat het geloofwaardiger overkomt. En verder probeer ik ook geforceerd tegen JR en Stijn in te gaan zodat ik zelf wat minder zwak lijk.
Autistquote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zit ik ook dat stomme cookie spel te doen![]()
Maar dat jij je geroepen voelt om JR te beschermen is een hele dikke prima. Beetje triest is het wel die post van je net.quote:
Nu ben je super autist.quote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend. Problem?
Komisch dit.. doet me denken aan hoe ik vroeger was, hoe ik ook alles op een internet forum serieus namquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Tijd voor een besloten forum voor de users van de zomer van 2012.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Muto het volgende:
Het failliet van de SC is al enkele maanden bezig.
Ja kuttijd om te spelen, zit in de trein.quote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben een beetje depressief geworden van achilles - ajax
JA ZIE JE.. COOKIES EN JIJ DENKT HMM HONGER ETEN.. morgen speel je het ookquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ben je super autist.
En nu ben ik snoepjes halen
Ik heb tot 500 gedrukt.quote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zit ik ook dat stomme cookie spel te doen![]()
Joh, dat riep ik al zo lang terugquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Muto het volgende:
Het failliet van de SC is al enkele maanden bezig.
Je had gelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, dat riep ik al zo lang terugtoen noemde jullie mij allemaal een pessimist.
Ik zit heel relaxed in mijn bedje op de laptop nu. Mijn humeur hangt niet af van een forum. Wel is het hier momenteel erg pauper.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komisch dit.. doet me denken aan hoe ik vroeger was, hoe ik ook alles op een internet forum serieus nam.. Die ouwe tijd van 3 weken geleden mis ik niet.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komisch dit.. doet me denken aan hoe ik vroeger was, hoe ik ook alles op een internet forum serieus nam.. Die ouwe tijd van 3 weken geleden mis ik niet.
Die opstelling is niet erg veel soeps ook.quote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben een beetje depressief geworden van achilles - ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |