Niemand waardeert je aanwezigheid hier en toch blijf je. Enige vorm van masochisme kan je niet ontzegd worden.quote:
Ik vind je nog steeds aardig. Ik constateer alleen dat je niveau de laatste dagen tot een erg bedenkelijk niveau is gedaald.quote:
Stel je niet zo aan kapi, ik kan soms best lachen om JR,quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand waardeert je aanwezigheid hier en toch blijf je. Enige vorm van masochisme kan je niet ontzegd worden.
Dat heb ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand waardeert je aanwezigheid hier en toch blijf je. Enige vorm van masochisme kan je niet ontzegd worden.
nog elkaars oksels geschoren vannacht?quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
bier was uiteindelijk op, gingen we maar aan de sangria![]()
Ik heb altijd al kinderachtig gepost hoorquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds aardig. Ik constateer alleen dat je niveau de laatste dagen tot een erg bedenkelijk niveau is gedaald.
nee maar wel je zusje uitgeholdquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog elkaars oksels geschoren vannacht?
Waren er nog lekkere wijven?quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
kap eens met dit soort zooiquote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al kinderachtig gepost hoor
Ugh die zooi is zo zoet... Had dan aan de spiritus gegaanquote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
nouja niet bij de chilsessie maar toen we uiteindelijk op stap gingen welquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyron deed mij inzien hoe goed een user kon zijn.
Jammerquote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja niet bij de chilsessie maar toen we uiteindelijk op stap gingen wel
maar toen was ik iets te aangeschoten
Ik stel me wel aan!quote:Op zondag 8 september 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan kapi, ik kan soms best lachen om JR,
Ik laat me echt niet wegjagen door zo'n mongool als jij.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
JR ga weg en neem de nieuwe kut kloons van Stinho maar mee.
Haha dit is zo grappig omdat ik weet wat je allemaal naar me hebt gestuurd per dm.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet wegjagen door zo'n mongool als jij.
quote:Op zondag 8 september 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dit is zo grappig omdat ik weet wat je allemaal naar me hebt gestuurd per dm.
Mijn pogingen zijn mislukt, en mijn ragnarok werd afgekeurd.quote:
Jouw posts sinds je vandaag op Fok! inlogde zijn wel eenduidig in ieder geval.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dit is zo grappig omdat ik weet wat je allemaal naar me hebt gestuurd per dm.
Enige vorm van consequentie kan me niet ontzegd worden inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn pogingen zijn mislukt, en mijn ragnarok werd afgekeurd.
[..]
Jouw posts sinds je vandaag op Fok! inlogde zijn wel eenduidig in ieder geval.
Nee want het is niet waarquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Dit is lachen als een boer met kiespijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |