Enige vorm van consequentie kan me niet ontzegd worden inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn pogingen zijn mislukt, en mijn ragnarok werd afgekeurd.
[..]
Jouw posts sinds je vandaag op Fok! inlogde zijn wel eenduidig in ieder geval.
Nee want het is niet waarquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Dit is lachen als een boer met kiespijn.
Kijk maar tussen mijn vrienden op facebook... oh wachtquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil JR ook zien..... een foto dan
Dat wil je helemaal nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
haha egt hé xDquote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk maar tussen mijn vrienden op facebook... oh wacht
Jij hebt JR als vriendquote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Had hij jou niet verwijderd?quote:
Vind je het gek met allemaal A1 spelers.quote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
Jong Ajax heeft het lastig tegen Achilles.
Kut opstellingquote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
gast flikker opquote:Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want JR is het probleem momenteel. Rens heeft weer wat op volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Beter negeren we JR gewoon een tijd, misschien dat hij dan normaal gaat doen
die opstelling ookquote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
Wat een apart gifje.quote:
Eerste keer dat ik zo verveeld ben dat ik Jupiler League wedstrijden kijk, dus geen idee verder.quote:
Waarom ben ik nu weer een probleemquote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want JR is het probleem momenteel. Rens heeft weer wat op volgens mij.
?quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens is weer gepest gisteren en probeert zijn eigen zwakte af te reageren op anderen, eerst kleine stijn die hij al vrij snel niet meer de baas kon en dan nu maar JR style, maar ook dat ziet er al een heel tijdje behoorlijk zielig uit bij Rens.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Mufasa.quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een probleem. Omdat ik af en toe een kutgrapje maak
Alleen Meleg en Klaassen en soms Gravenberch zijn basisspelers bij Jong Ajax, verder is het compleet de A1.quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo verveeld ben dat ik Jupiler League wedstrijden kijk, dus geen idee verder.
Ben ik gepest gisteren?quote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Rens is weer gepest gisteren en probeert zijn eigen zwakte af te reageren op anderen, eerst kleine stijn die hij al vrij snel niet meer de baas kon en dan nu maar JR style, maar ook dat ziet er al een heel tijdje behoorlijk zielig uit bij Rens.
Dus bij deze Rens, probeer nou niet zo geforceerd stoer te doen, zou al veel schelen hier.
hhahaahahaquote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
JR heeft een rukkende leeuw als plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |