begin er een topic over.quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
We moeten een wederopbouw beginnen.
Ik kan sowieso fucking snel klikken, ik deed vroeger zo'n spel met de muis waar je zoveel mogelijk moest klikken in 10 seconden ofso. Ik doe met 2 vingers op de muisknop drummenquote:
Wat maak je je druk manquote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Muto het volgende:
Tijd dat GGMM de SC sluit. Mijn stem heeft hij. Nu wel.
64m per secondequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan sowieso fucking snel klikken, ik deed vroeger zo'n spel met de muis waar je zoveel mogelijk moest klikken in 10 seconden ofso. Ik doe met 2 vingers op de muisknop drummenmaar nu klik ik niet, ik laat ze gewoon fetchen heb nu 35k met 21 curors, 7 oma's 1 fabriek en 1 mine.. 64 per seconde
ben geen jordii, maar ik dacht wel wat van de jeugd te kennen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja kuttijd om te spelen, zit in de trein.
Opstelling zag er ook weinig veelbelovend uit
Geen voetbal hè.quote:
IK heb Meleg mooi zien scoren tegen Psv, maar verder... Op het gewonnen jeugd EK voor Servie was hij ook rampzalig.quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ben geen jordii, maar ik dacht wel wat van de jeugd te kennen.
maar waar ze nu mee aankomen. wel 2 leuke buitenspelers, natuurlijk meleg en anders nog die lazic
Dat leer je in elke towerdefense gamequote:Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ga direct voor de dure dingen, beter 1 keer factory dan 5 keer farm
Ben ik ook achter, je moet ze eerst kopen voordat je die stats kan zien dus best irritant dat je dus veel tijd en geld verneukt. En het is ook niet duidelijk hoeveel je terug krijgt als je iets verkooptquote:Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ga direct voor de dure dingen, beter 1 keer factory dan 5 keer farm
is toch de enige waar nog wat gevaar van af komt. bij de rest heb je direct het idee dat het hopeloos is.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IK heb Meleg mooi zien scoren tegen Psv, maar verder... Op het gewonnen jeugd EK voor Servie was hij ook rampzalig.
[..]
Dat leer je in elke towerdefense game
nee, juist niet, daar waren vele pistolen bij het begin beter dan 1 raketding, al was het maar om de route langer te maken.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leer je in elke towerdefense game
neequote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JA ZIE JE.. COOKIES EN JIJ DENKT HMM HONGER ETEN.. morgen speel je het ook
PUB is ook al ten onder gegaanquote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
De SC moet veranderen. Anders is het wachten op de dag waarvan je wist dat zou komen.
mensen zoals jij nemen fok1 te serieusquote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
De SC moet veranderen. Anders is het wachten op de dag waarvan je wist dat zou komen.
Nee, want zonder veranderingen kan ik ook leven.quote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen zoals jij nemen fok1 te serieus
quote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
wtfquote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh shit. Ze komen in opstand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang.
Ik durf het niet te kopenquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wtf
bij die experimental was dat ook al, moest je om de zo veel tijd koekjes betalen aan die oma's, anders flipte je scherm
Typisch ik las net een bazenpost van jou uit 2012. Is het nog wat geworden met die dochter van je baas?quote:
is wegquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat is echt geen reet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |