Nee, want zonder veranderingen kan ik ook leven.quote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen zoals jij nemen fok1 te serieus
quote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
De SC moet veranderen. Anders is het wachten op de dag waarvan je wist dat zou komen.
wtfquote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh shit. Ze komen in opstand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang.
Ik durf het niet te kopenquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wtf
bij die experimental was dat ook al, moest je om de zo veel tijd koekjes betalen aan die oma's, anders flipte je scherm
Typisch ik las net een bazenpost van jou uit 2012. Is het nog wat geworden met die dochter van je baas?quote:
is wegquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat is echt geen reet meer aan.
Dafuq. Nee niet echt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Typisch ik las net een bazenpost van jou uit 2012. Is het nog wat geworden met die dochter van je baas?
quote:
De tijden dat we tot 05.00 aan het praten waren en er nooit gezeur was binnen VBL alleen met de boze buitenwereldquote:Op zondag 20 mei 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
Woooo VBL, ik heb een mooi verhaal voor jullie! Net terug uit de plaatselijke kroeg maar dit is gebeurt op het werke echt vet stoer:
Moest wat saté halen voor klanten, terwijl de keuken al aan het schoonmaken was. Dus ik loop terug met saté op mijn bord, zegt zo'n wijf (de dochter van de baas)'' zal ik er wat wat op spuiten'' (Mr. Muscle of Cillit Bang weet niet meeer wat het was) mijn reactie was voordat ik er erg in had: ''ik zal eens wat over jou heen spuiten''.
![]()
Nu is zij mij aan het whatsappen of ik morgen wat te doen heb, onbedoelde players skills of is het een val om mij een ontslag aan te smeren?
Wat is het voordeel ervan, zijn duur en traag.. als je al die upgrades er ook nog bij doet betaal je een vermogenquote:
Soms lijkt het net of Fok! jou echt hoogtepunten in je leven biedt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
De tijden dat we tot 05.00 aan het praten waren en er nooit gezeur was binnen VBL alleen met de boze buitenwereld
Gwoon yolo swag, ja togquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ervan, zijn duur en traag.. als je al die upgrades er ook nog bij doet betaal je een vermogen
Ja ik leef voor Fok! dat weet je toch. Zonder Fok! geen leven.quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms lijkt het net of Fok! jou echt hoogtepunten in je leven biedt.
teringquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
De tijden dat we tot 05.00 aan het praten waren en er nooit gezeur was binnen VBL alleen met de boze buitenwereld
testversie geloof ikquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf is dit.. classic versie? goffetmme lelijk
Zeg wat je wilt maar hoe die adhd'ers kunnen genieten van dingen is toch wel iets om jaloers op te zijn.quote:
Vanzelfsprekend. Ik voelde mij zo schuldig dat ik mij sindsdien enkel op de omatjes concentreer.quote:
De vraag is dan hoe hij bij die post is gekomen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt maar hoe die adhd'ers kunnen genieten van dingen is toch wel iets om jaloers op te zijn.
Misschien net als Davy een database'je maar dan van de mooie momentenquote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe hij bij die post is gekomen.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ervan, zijn duur en traag.. als je al die upgrades er ook nog bij doet betaal je een vermogen
quote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Ik voelde mij zo schuldig dat ik mij sindsdien enkel op de omatjes concentreer.
Oma's zijn juist goed inderdaadquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9kek xDquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe de neuk doe je dit?
Ik ben wat oude topics aan het lezen met gebrek aan wat betersquote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe hij bij die post is gekomen.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook iets dat je niet zelf op je muis hoeft te drukken?quote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog even, en ik ga toch mijn omatjes een eigen geweten geven. Dit wordt desastreus, net als AWESOM-O de robot.
Ja je kan die cursors kopenquote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook iets dat je niet zelf op je muis hoeft te drukken?
Ik doe niet aan valsspelen. Enkel bij fysieke spelen doe ik dat.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook iets dat je niet zelf op je muis hoeft te drukken?
dat is wel een beetje levenloosquote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wat oude topics aan het lezen met gebrek aan wat beters
quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe de neuk doe je dit?
Even push installerenquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe achtergrond. Is dat nou bloed?![]()
[ afbeelding ]
hey jij hebt een nieuwe versiequote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe achtergrond. Is dat nou bloed?![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is na mijn oma upgrade. Waarvan het spel waarschuwde dat ik mijn spel ermee zou vernietigen o.i.d.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef Adames het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
ow ja, je durft het aan?quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is na mijn oma upgrade. Waarvan het spel waarschuwde dat ik mijn spel ermee zou vernietigen o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |