nou nou poe poe aartslelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij zo'n lelijk ding pakt als een Renee gunning
http://t1.gstatic.com/ima(...)RianIJo0sSLJh-Q-Pewt
Ik hou toch niet van duimen in mijn anus, dus weinig last van !quote:
fixed.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef basvandalen het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn Maar dat is het risico van een aandachtshoer zijn."
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij zo'n lelijk ding pakt als een Renee gunning
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, hoe je eraan komt....
Was die kerel niet eerst met Lieke van Lexmond toen Linda haar benen opende voor hem?
Een beetje vrouw flikkert zo'n sletterige kerel toch het huis uit!?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Aardig om zo uit de school te klappen, ben benieuwd wat Linda gaat doen? Volgende vent het huis uitgooien?
Hele valide redenen om vreemd te gaan, inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:58 schreef hunter2011 het volgende:
Met alle respect, ze ziet er toch niet meer uit.
Haar gezicht is niet lelijk...maar gewoon vreemd, vooral die ogen.
Daarnaast is die jongen volgens mij heel erg jong, hij zou bijna haar zoon kunnen zijn.
Met 29 reclamepagina's voor Secondlove.nl.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:55 schreef OProg het volgende:
Ik voel een themanummer van de Linda aankomen.
Que?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
Nee, natuurlijk niet altijd, maar soms speelt het wel mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hele valide redenen om vreemd te gaan, inderdaad.
Bedoeld ze niet dat HIJ een leuk persoon is?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef basvandalen het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
wat de neuq
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bedoeld ze niet dat HIJ een leuk persoon is?
Nee kan me ook niet voorstellen, ik vind hem echt een down-hoofd hebben... maar goed smaken verschillen! Als het over haarzelf ging zei ze dat misschien wel met een schuine bek en bedoelde ze het hopelijk sarcastisch...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef basvandalen het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij niet hoor.
Ik vind,Linda wat dat betreft maar fake. Als je haar ook op tv ziet. Altijd overdreven vrolijk en bij oik hou van holland heb ik de indruk dat een hoop van haar vrolijkheid is geacteerd. Alsof ze nooit wat heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Meke het volgende:
Ah, Linda heeft in haar editorial een keer gesneerd naar Sylvie, die in haar column over koetjes en kalfjes praatte terwijl haar privéleven zo'n chaos was. Dit betekent natuurlijk dat Linda in háár editorial natuurlijk nu niet ineens haar mond kan houden
Jij wilt dat ze haar kruisje laat zien tijdens ik hou van Holland?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind,Linda wat dat betreft maar fake. Als je haar ook op tv ziet. Altijd overdreven vrolijk en bij oik hou van holland heb ik de indruk dat een hoop van haar vrolijkheid is geacteerd. Alsof ze nooit wat heeft.
Ieder huisje heeft een kruisje hoor. Ook de hare.
O ik vind haar juist altijd oprecht overkomen, zeker bij Ik Hou van Holland, die gulle lach is niet te acteren. En ze heeft toch vaak genoeg aangegeven ook flinke ellende gehad te hebben van haar scheiding... En dat Jeroen vreemd zou gaan zou ze niet voorzien hebben denk ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind,Linda wat dat betreft maar fake. Als je haar ook op tv ziet. Altijd overdreven vrolijk en bij oik hou van holland heb ik de indruk dat een hoop van haar vrolijkheid is geacteerd. Alsof ze nooit wat heeft.
Ieder huisje heeft een kruisje hoor. Ook de hare.
Yeah right, ik geloof hem niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntkent-affaire.dhtml
Tuurlijk niet. Maar wat had hij anders moeten doen?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yeah right, ik geloof hem niet.
Nee, maar indirect heeft Xenia er wel mee te maken, haar client heeft een relatie met diegene die nu beschuldigd wordt van overspel.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kent-vreemdgaan.htmlquote:Woensdagmiddag liet ook Gunning in een verklaring weten dat het artikel in Weekend niet klopt. "Het artikel zit vol onwaarheden en feitelijke onjuistheden, ik vind het vreselijk wat er over mij en de vriend van Linda de Mol wordt beweerd."
Volgens Gunning zijn er nooit afspraken gemaakt met Rietbergen, ook niet in het geheim. "We zijn elkaar wel eens spontaan tegengekomen, maar er hebben nooit geheime ontmoetingen plaatsgevonden."
Die reacties eronder..quote:Op woensdag 4 september 2013 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)kent-vreemdgaan.html
Tsja, dan snap ik wel waarom Jeroen háár bedroog.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Lange tijd hield actrice Lieke van Lexmond (26) haar lippen stijf opelkaar
Ja, beetje wel inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Starlie het volgende:
Nee kan me ook niet voorstellen, ik vind hem echt een down-hoofd hebben...
Ze mag hier ook wel een keertje komen $nott¤r¤n. Maar daarna wel opzouten.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, beetje wel inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaptquote:Op woensdag 4 september 2013 18:44 schreef Uccie het volgende:
Peter R. De Vries en Bram Moscowicz hierbij als experts (over dat Jeroen zijn advocaat ingeschakeld heeft)
meneer vahle zag er beter uit dan deze opvolgerquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bram zei in boulevard dat het interpretatie was en dat ze niets letterlijk gezegd heeft. De kop in artikel was een rechtzaak waard. "Ik was de minnares van", dit was niet te horen op de bandquote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
Maar die Bart Ettekoven heeft het interview toch opgenomen?
snaperniksmeervan.
Hear, hearquote:Op woensdag 4 september 2013 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze haar kruisje laat zien tijdens ik hou van Holland?![]()
Ik vind haar aardig. Ze moet een andere plastisch chirurg, dat wel, maar ze is intelligent, professioneel en sympathiek.
Ja Jeroen heeft een relatie gehad met Lieke.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, hoe je eraan komt....
Was die kerel niet eerst met Lieke van Lexmond toen Linda haar benen opende voor hem?
Ohja, zwijggeld. Denk ik niet eens aan. Ik zou maar wat ongeschikt zijn als BN'erquote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Of die Renee heeft zwijggeld gekregen (van Jeroen of wellicht zelfs van de familie de Mol), en zal het nu gewoon blijven ontkennen.
Zou het overigens ook mediatechnisch in het voordeel van Linda werken als dat overspel nooit heeft bestaan?
Ze is natuurlijk de ideale schoondochter met het ideale gezinnetje, wellicht denken ze dat ze hierdoor een deuk in haar imago krijgt.
Het beste voorbeeld is natuurlijk Sylvie.
Ze IS de ideale schoondochter van Nederland, ze staat niet voor niets elke week daar te giechelen bij Ik Hou Van Holland met de blik van "kijk mij nou eens gewoon doen"quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohja, zwijggeld. Denk ik niet eens aan. Ik zou maar wat ongeschikt zijn als BN'er
Jep, de geweldige David Harkema in GTSTquote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Bart Ettekoven was toch ooit soapacteur?
Hmm, jij denkt er het jouwe van?quote:
Dat er nog steeds mensen zijn die vreemdgaan goed praten, met 'argumenten'quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet altijd, maar soms speelt het wel mee.
Maar eerlijk is eerlijk, hij ziet er nog redelijk fris uit en zij is gewoon al een stuk rijper kwa verschijning.
Heb gedacht dat zij veel ouder was, leeftijdsverschil valt wel mee.
Is het alweer winter?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben geen anale sex.
En die is echt gruwelijk, gruwelijk oud geworden zeg. Onherkenbaarquote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Bart Ettekoven was toch ooit soapacteur?
Weet je wat erg is ?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef friekin_ het volgende:
Vooral bittere meid.
28 Bitteremeid 1 uur 23 minuten geleden door Bitteremeid
Jeroen leugenaar! Je doet t al jaren en met heel veel meisjes, met je zielige verhalen over hoe linda je verneukt! Holland Heineken Houdse vergeten? Schoft! Trek je beerput maar open!
30 Bitteremeid 1 uur 21 minuten geleden door Bitteremeid
Je kan beter niet renee kwetsen want ik beloof je al je smsjes online te zetten! En je weet dat ik t doe! Try me
34 Bitteremeid 1 uur 16 minuten geleden door Bitteremeid
@31 ben niet renee, ben 1 van zn andere projectjes geweest. Zielig mannetje
37 Bitteremeid 1 uur 13 minuten geleden door Bitteremeid
Ik ken renee en als hij achter je aangaat dan neem ik contact met je op en lever ik je nog 2 keer bewijs
Ik had er alleen nog een zinnetje bij staan dat die Renee het ontkent. Maar ik was Spuit 116 want ik had niet gezien dat er nog een blz reacties wasquote:
Geen idee, maar als wat ze zegt waar is dan hebben we er zo weer een echt gate bij...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Bitteremeid wie is dat in hemelsnaam
Iemand die het verschil tussen hemmen en haren niet kent.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Bitteremeid wie is dat in hemelsnaam
Het loopt wel een beetje uit de hand met al die sociale media en mensen die boos zijn en niet even nadenken voor ze iets op het interwebz knallen.quote:
Ik weet ook nog niet waar ik de tijd vandaan moet halen om die te volgen hoor. Bij de andere 2 grote gates lig ik al hopeloos achter op het momentquote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
Ik weet trouwens niet zeker of ik kan dealen met nog een gate
Oh, ik volg ook Wes en Yo, waiting for a gate to happenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet waar ik de tijd vandaan moet halen om die te volgen hoor. Bij de andere 2 grote gates lig ik al hopeloos achter op het moment
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
Is dat de man van Linda? Wat een eh.. tja ik vind het niksquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is Linda de Mol al geen ideale schoondochter meer sinds haar vorige scheiding, wat zeg ik: scheidingen. Dat deukje zit al in haar imago (en niet alleen daarinquote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Of die Renee heeft zwijggeld gekregen (van Jeroen of wellicht zelfs van de familie de Mol), en zal het nu gewoon blijven ontkennen.
Zou het overigens ook mediatechnisch in het voordeel van Linda werken als dat overspel nooit heeft bestaan?
Ze is natuurlijk de ideale schoondochter met het ideale gezinnetje, wellicht denken ze dat ze hierdoor een deuk in haar imago krijgt.
Het beste voorbeeld is natuurlijk Sylvie.
En jij bent niet eens mod hierquote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
What goes around comes around...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Clavis het volgende:
Goeie uitdrukking blijft dit toch: When a man marries his mistress he creates a vacancy.
doet me eerder denken aan jan klaassenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:00 schreef Stroekie het volgende:
meneer vahle zag er beter uit dan deze opvolger
lesbisch stelquote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze nog heel gelukkig waren Linda, Sander met toen hun kleine kinderen.
Je meent het.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sander is haar ex vriend..Niks geen lesbisch stel
't Lijkt wel een spotje voor een wasmiddelreclame. "wij wassen witter dan wit"quote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze nog heel gelukkig waren Linda, Sander met toen hun kleine kinderen.
Ken hem nog als Sandra en anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sander is haar ex vriend..Niks geen lesbisch stel
Tja muzikantquote:Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat Linda zo'n vrouw is die er zelden is... altijd druk met TV/blad/etc. En dan is hij blijkbaar zo'n man die buiten de deur snoept..
Mag ik hier op in gaan ?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja muzikantIk ken nogal wat muzikanten. Hartstikke leuk om mee om te gaan, maar begin er geen relatie mee
Hoe bedoel je?quote:
Idem en dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik volg ook Wes en Yo, waiting for a gate to happen
Rock-café Black & Whitequote:
Kwam ik nooit. Wel in de Cave en in Maximquote:
Op een moment dat we het niet verwachtenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Idem en dat gaat ook wel gebeuren.
Je kwam later thuis.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Kwam ik nooit. Wel in de Cave en in Maxim
Ja, precies, en daarom is ze in de ogen van veel Nederlanders juist wel de ideale schoondochter. Zo lekker gewoon (gebleven), geen kapsones, gewoon een leuke meid waar je een borrel mee kunt drinken en waar je mee kunt lachen. Dat ze bij dat lachen wat rare neusrimpels krijgt, maakt het helemaal af. Heel Nederlands polderachtig allemaal .quote:Op donderdag 5 september 2013 02:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Volgens mij is Linda de Mol al geen ideale schoondochter meer sinds haar vorige scheiding, wat zeg ik: scheidingen. Dat deukje zit al in haar imago (en niet alleen daarin) en daar maakt ze zelf ook weer handig gebruik van in haar blad. Daarin schrijft ze regelmatig een heel 'menselijke' en 'kijk eens hoe ook ik gewoon aardappels moet schillen'-achtige column -
De Familie de Mol is in het echt volgens mij een enge familie die veel geheimen in de doofpot stopt en regelmatig met zwijggeld leurt.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, precies, en daarom is ze in de ogen van veel Nederlanders juist wel de ideale schoondochter. Zo lekker gewoon (gebleven), geen kapsones, gewoon een leuke meid waar je een borrel mee kunt drinken en waar je mee kunt lachen. Dat ze bij dat lachen wat rare neusrimpels krijgt, maakt het helemaal af. Heel Nederlands polderachtig allemaal .
Die onzin redenaties om iets verkeerds goed te praten van sommige vrouwen (snollen in questie) ookquote:Op woensdag 4 september 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
gadverquote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, precies, en daarom is ze in de ogen van veel Nederlanders juist wel de ideale schoondochter. Zo lekker gewoon (gebleven), geen kapsones, gewoon een leuke meid waar je een borrel mee kunt drinken en waar je mee kunt lachen. Dat ze bij dat lachen wat rare neusrimpels krijgt, maakt het helemaal af. Heel Nederlands polderachtig allemaal .
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:26 schreef Deckard het volgende:
't Is wel duidelijk, zo hebben wat gedaan.
Of is het wel waar en Renée is bedreigd of heeft een mooie stereo-toren gekregen om haar waffel te houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het is toch niet waar? Of was dat nog niet bekend?
Met cassettedeck?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of is het wel waar en Renée is bedreigd of heeft een mooie stereo-toren gekregen om haar waffel te houden.
Ja... je weethetniet heh...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of is het wel waar en Renée is bedreigd of heeft een mooie stereo-toren gekregen om haar waffel te houden.
Duidelijk maar ik denk meer aan cash. Jeroen heeft echt zitten snoepen hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:
Voortaan effe eerder melden hoor, dit kan iedereen achteraf wel claimenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
En -laat ik het zo zeggen - I heard it through the grapevine dat iedereen om Linda heen al weet dat Jeroen vreemdgaat, maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
Laat dát maar aan 'bitteremeid' over!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat dát maar aan 'bitteremeid' over!
Barry Atsma wil vast wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Ik word hier ook een beetje bitter van, want ik ben een heel leuk persoon maar toch wil niemand met mij vreemdgaan. Zelfs Jeroen Rietbergen niet
Maar die heeft geen relatie, dus is het geen vreemdgaan!quote:
Nee precies, en ik wil vreemdgaan met iemand die vreemdgaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die heeft geen relatie, dus is het geen vreemdgaan!
Ik neem het in overweging.quote:
You heard it through the grapevine?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
Renee is trouwens de stiefdochter van Marga Scheide die het op haar beurt weer een tijd met John de M. Deed. En -laat ik het zo zeggen -[b I heard it through the grapevine[/b] dat iedereen om Linda heen al weet dat Jeroen vreemdgaat, maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
[quote]quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
You heard it through the grapevine?![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)oft-in-onschuld.html
6 september 2013 10:25
Stiefmoeder Renée Gunning gelooft in haar onschuld
L
Gunning heeft volgens Scheide wel al diverse relaties achter de rug. "Met die Amsterdamse zanger, Wesley Bronkhorst. En nu met Joey, al een jaar of, nou wat zal het zijn, anderhalf. Een ontzettend leuke jongen, die blijft wel denk ik. Hoop ik."

Ja die vraagt er gewoon om dat je vreemd gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Ole het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wesley![]()
![]()
Wel eens IRL ontmoet, wat een pannenkoek!Categorie TROS muziekfeest op het plein
[ afbeelding ]
Hahaha, die dikkop. Die heeft hier officieel de titel "Grootste lul, met het kleinste pikkie, van de Zaanstreek"quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Ole het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ]
Wesley![]()
![]()
Wel eens IRL ontmoet, wat een pannenkoek!Categorie TROS muziekfeest op het plein
[ afbeelding ]
Hij kwam een keer mijn favoriete pianobar binnen. Moest en zou zingen , Hazes versie van My Way. Niet om aan te horen! Je kon ons opdweilenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog nooit van die gast gehoord en ik heb niks geloof ik
Ole ooit het bed gedeeld met een BNer die vreemd ging ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij kwam een keer mijn favoriete pianobar binnen. Moest en zou zingen , Hazes versie van My Way. Niet om aan te horen! Je kon ons opdweilen
Is dat de man die het prachtige lied " Ik hou van jou mooie vrouw en ik blijf je trouw" (of woorden van gelijke strekking) zong op het huwelijk van Wes en Yo?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Ole het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ]
Wesley![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij kwam een keer mijn favoriete pianobar binnen. Moest en zou zingen , Hazes versie van My Way. Niet om aan te horen! Je kon ons opdweilen
Nopequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole ooit het bed gedeeld met een BNer die vreemd ging ?
Jij met Viola Holt toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole ooit het bed gedeeld met een BNer die vreemd ging ?
Hij was toen minstens zo slechtquote:
ik begrijp je houding niet helemaal, zeker niet als je goed leest wat er staat. Dat grapevine gedeelte slaat op het volgende gedeelte van mijn post. Met je "quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
You heard it through the grapevine?![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)oft-in-onschuld.html
6 september 2013 10:25
Stiefmoeder Renée Gunning gelooft in haar onschuld
LUV-zangeres Marga Scheide, de stiefmoeder van Renée Gunning, denkt niet dat ze een relatie heeft gehad met Jeroen Rietbergen, de vriend van Linda de Mol.
"Toen ik haar sprak, bleek er niets aan de hand. Ze kennen elkaar, ja. Maar zo gaat dat in 't Gooi", zegt ze tegen De Telegraaf.
"Daar kent iedereen iederéén wel, als je er lang genoeg rondloopt", gaat Scheide verder. "Als je het mij vraagt, nee, dan is er Renée kennende nooit wat gebeurd tussen haar en die man van Linda."
"Wat een circus. Ik hoop dat het snel over is allemaal. Die hele toestand," aldus de LUV-zangeres
Gunning heeft volgens Scheide wel al diverse relaties achter de rug. "Met die Amsterdamse zanger, Wesley Bronkhorst. En nu met Joey, al een jaar of, nou wat zal het zijn, anderhalf. Een ontzettend leuke jongen, die blijft wel denk ik. Hoop ik."
Scheide stal John van Willeke.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
Renee is trouwens de stiefdochter van Marga Scheide die het op haar beurt weer een tijd met John de M. Deed. En -laat ik het zo zeggen - I heard it through the grapevine dat iedereen om Linda heen al weet dat Jeroen vreemdgaat, maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
Jeroen Rietbergen is nou echt een voorbeeld die er degelijk van heeft geprofiteerd om met een machtige vrouw een relatie aan te gaan. Hij is, sinds hij een relatie met Linda heeft alleen op vooruit gegaan, ze schuift hem volgens mij ook allerlei klussen toe.quote:Op zondag 8 september 2013 08:49 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor uit doorgaans welingelichte bronnen dat hij al in het begin van de relatie seksueel getinte sms'jes naar anderen stuurde.
Ja precies, waarom zou ze akkoord gaan met een situatie waarvan iedereen beter wordt, behalve zij? Dan kan ze mediatechnisch gezien beter weggaan bij hem, even de bedrogen vrouw uithangen en dan heel sterk er weer bovenop komenquote:Op zondag 8 september 2013 10:42 schreef Marrije het volgende:
Mja en dan houdt ze haar mond.
Maar zit Linda nog steeds met een huwelijk waarvan iedereen nu weet hoe t zit. Dat Linda zelf niet zoiets heeft van weg met die sukkel. Of iedereen het nou weet of niet.
Als bitteremeid haar mond maar niet houdt en met bewijzen komt
Vast wel!quote:Op zondag 8 september 2013 06:54 schreef Cynix ® het volgende:
Hier is toch wel een gate-je uit te peuren?
Linda is een keer getrouwd geweest met Fred Reuter en daarna woonden ze jaren samen met Sander Vahle de vader van haar 2 kinderen en nu woont ze met Jeroen samen.quote:Op zondag 8 september 2013 10:42 schreef Marrije het volgende:
Mja en dan houdt ze haar mond.
Maar zit Linda nog steeds met een huwelijk waarvan iedereen nu weet hoe t zit. Dat Linda zelf niet zoiets heeft van weg met die sukkel. Of iedereen het nou weet of niet.
Als bitteremeid haar mond maar niet houdt en met bewijzen komt
http://www.telegraaf.nl/p(...)ische_stappen__.htmlquote:Linda de Mol ziet af van juridische stappen
van onze redactie
AMSTERDAM -
Linda de Mol en Jeroen Rietbergen zien af van juridische stappen tegen weekblad Weekend.
Dat laat het management van de presentatrice weten.
De Mol en Rietbergen denken dat 'een procedure de media-aandacht enorm zou versterken'. Het management laat bovendien weten dat de beslissing om het hierbij te laten in het belang van de kinderen is genomen.
Volgens Weekend zou Jeroen meerdere malen zijn vreemdgegaan met Gooisch Meisje Reneé Gunning. Zowel Jeroen als Renée ontkennen de beweringen.
Het zou de eerste 'Polderceleb' zijn die zich iets aan de kinderen gelegen laat liggen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhu... 'voor de kinderen'... het kan maar zo zijn dat er een klein biechtje is geweest en men afziet van juridische stappen om erger te voorkomen
Dat heeft ze een zak met geld gekost, wedden dat roddelblad Weekend er ook niet slechter van is geworden.quote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef Smallish het volgende:
Familie De Mol heeft dit gedoe behoorlijk goed stil weten te houden...
*waait weer over*
Ja natuurlijk, is in 't Gooi ook wel bekend hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef Ole het volgende:
Toch denk ik dat die Jeroen is vreemdgegaan
Waarschijnlijk wel. Alles wijst daar op iig.quote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef Ole het volgende:
Jep. Anders hadden ze die rechtszaak heus wel gedaan hoor, als je het niet wil doen om je kinderen bedenk je je dat gelijk, ze zullen wel weten dat ze gaan verliezenquote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef Ole het volgende:
En het feit dat Linda zelf geen interviews doet rondom het 10jarig bestaan van de Linda. en dat ze in haar toespraak zei, dat ze turbulente weken had in haar privéleven. Als het niet waar is, is het niet bijzonder turbulent, dan ben je hooguit pissig over een naar verhaal.quote:Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Alles wijst daar op iig.
Jep.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef Ole het volgende:
Tja, was hij niet nog met Lieke toen ze een relatie kregen?
http://www.weekendweekbla(...)aar-breuk-met-jeroenquote:Exclusief: Lieke van Lexmond over haar breuk met Jeroen
12.11.2008 -
Hoewel het nu nauwelijks meer is voor te stellen, dacht Lieke van Lexmond vorig jaar om deze tijd nog voor altijd samen te blijven met haar vriend Jeroen Rietbergen. Maar niet veel later barstte de bom bij de twee geliefden thuis, en moest Jeroen zijn geheime gevoelens voor Linda de Mol opbiechten. Een jaar na dato praat Lieke eindelijk over wat er echt gebeurde. "Het was vernederend."
Lange tijd hield actrice Lieke van Lexmond (26) haar lippen stijf opelkaar over haar privéleven. Geen wonder, want nadat haar geliefdeJeroen Rietbergen er vandoor ging met Linda de Mol, stortte Lieke’swereld in. Jeroen leek de man van haar dromen, maar de mooie actricedie vele mannenharten sneller laat kloppen moet lijdzaam toezien hoe zewerd ingeruild voor een vrouw van maar liefst achttien jaar ouder.
Dramatische ontwikkelingen die niet op een pijnlijker moment haddenkunnen komen. Terwijl Lieke na jaren zoeken eindelijk een droomhuisvoor haar en Jeroen had gevonden, kreeg ze het deksel keihard op deneus. Jeroen viel tijdens de opnames van het tv-programma Just The Twoof Us als een blok voor de charmes van Linda de Mol en begon later –buiten Lieke’s weten om – een affaire met de tv-diva. Voor Lieke eendrama van ongekende proportie. Niet eerder werd ze zo diep gekwetst.“Ik wil de fijne jaren die we hebben gehad niet vergeten. Alleen zijnvreemdgaan vond ik vernederend,” vertelt Lieke aan Weekend. “De breukmet Jeroen was een klap in mijn gezicht, maar ik ben er klaar mee.”
Eindelijk geeft Lieke dus toe wat de hele showbizzwereld allang wist:Jeroen bedroog haar met Linda. En gezien de tijdslijn lijkt het ersterk op dat Linda ook iets uit te leggen heeft gehad aan haar exSander Vahle. Lieke weigert het bedrog van Jeroen echter nog langer vaninvloed op haar leven te laten zijn. Daarvoor is ze veel te gelukkigmet haar nieuwe liefde Mark van Eeuwen. “Veel mensen vragen mij ook ofik Jeroen ben gaan haten. Dat is absoluut niet het geval. Daar ben ikveel te positief voor ingesteld. Bovendien kost me dat veel te veelenergie,” zegt ze. “Daarbij heb ik natuurlijk het geluk gehad dat ik zosnel weer iemand als Mark ben tegengekomen. Dat gebeurt je toch ookniet elke dag? Het gaat echt fantastisch tussen ons, anders kan ik hetniet zeggen. Vanaf het begin voelt het helemaal vertrouwd. Dat vind ikecht uniek.”
Lees het hele artikel in de Weekend van deze week
Ik hoor dat ook via via. Maar nooit met eigen ogen gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Copycat het volgende:
Zo overduidelijk.
Mijn bronnen zeggen dat hij van meet af aan al aan het schuinsmarcheren was.
Vincent Bijlo maakt er nog een grap over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook via via. Maar nooit met eigen ogen gezien.
Ik vind deze pagina wel wat opmerkelijk. --> http://www.lindanieuws.nl/nieuws/jip-janneke-taal/quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Linda haar blad was gisteren 10 jaar en ze heeft een site: http://www.lindanieuws.nl Heel leuke site.
omdat jij het steeds maar over haar hebt, Tong, dan denken mensen: oh nou, dat moet wel heel wat zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo maakt er nog een grap over.
Nu Lieke van lexmond ook.Waarom denken die mensen dat ze belangrijk zijn ?
Technisch gezien ook niet zo moeilijk, want dag 1 met Linda was dag xxx met Lieke, dus de vraag is meer wie hij bedroog, op dag 1, Lieke of Linda of allebei?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:49 schreef Ole het volgende:
Gister ook weer van een collega van hem gehoord dat hij vanaf dag 1 vreemdging..
Waarschijnlijk allebeiquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Technisch gezien ook niet zo moeilijk, want dag 1 met Linda was dag xxx met Lieke, dus de vraag is meer wie hij bedroog, op dag 1, Lieke of Linda of allebei?
Dat zegt genoeg, toch?quote:Zelfs al zou zich wel iets afgespeeld hebben....
Ik denk dat die vriend van Linda, hoe heet-ie, ook wel met kromme tenen in bed ligtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef Vivi het volgende:
Wat zal de voltallige redactie met kromme tenen hebben gezeten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |