In de editorial van haar tijdschrift vertelt Linda wat dit verhaal met haar doet/gedaan heeft:
zie
http://noviafacts.digi-magazine.nl/lindamagazine/111/ ik krijg het nu even niet netjes hier in een plaatje.
Mij viel vooral 1 zinsnede op: 'Heel veel vrouwen maken dit soort situaties mee'.
Ik dacht meteen: ah, hij heeft dus idd buiten de deur gerommeld en zij moest daar op een rotmanier achter komen. Dat gebeurt inderdaad bij veel vrouwen.
Maar toen ik verder las, bleek dat niet te zijn wat ze probeerde te zeggen. Ze houdt het verhaal 'meisje wil 15 minutes of fame en verzint een verhaal' verder vol. Ik ken alleen niet zoveel vrouwen bij wie zomaar uit het niets een andere vrouw begint te liegen over dat ze een affaire met hun echtgenoot/geliefde hebben. Dus dat vind ik toch wel opmerkelijk.
Wel moet ik toegeven dat ik het grote klasse vind dat ze er uberhaupt iets over zegt. En ze is pijnlijk eerlijk over het feit dat er nu toch een bepaalde twijfel in haar relatie is en dat ze hoopt die ooit weer kwijt te raken.
Stel dat er echt niks aan de hand was/het allemaal verzonnen is, dan is dat natuurlijk wel heel sneu.