quote:Op woensdag 4 september 2013 19:00 schreef Stroekie het volgende:
meneer vahle zag er beter uit dan deze opvolger
lesbisch stelquote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze nog heel gelukkig waren Linda, Sander met toen hun kleine kinderen.
Je meent het.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sander is haar ex vriend..Niks geen lesbisch stel
't Lijkt wel een spotje voor een wasmiddelreclame. "wij wassen witter dan wit"quote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze nog heel gelukkig waren Linda, Sander met toen hun kleine kinderen.
Ken hem nog als Sandra en anders.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sander is haar ex vriend..Niks geen lesbisch stel
Tja muzikantquote:Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat Linda zo'n vrouw is die er zelden is... altijd druk met TV/blad/etc. En dan is hij blijkbaar zo'n man die buiten de deur snoept..
Mag ik hier op in gaan ?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja muzikantIk ken nogal wat muzikanten. Hartstikke leuk om mee om te gaan, maar begin er geen relatie mee
Hoe bedoel je?quote:
Idem en dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik volg ook Wes en Yo, waiting for a gate to happen
Rock-café Black & Whitequote:
Kwam ik nooit. Wel in de Cave en in Maximquote:
Op een moment dat we het niet verwachtenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Idem en dat gaat ook wel gebeuren.
Je kwam later thuis.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Kwam ik nooit. Wel in de Cave en in Maxim
Ja, precies, en daarom is ze in de ogen van veel Nederlanders juist wel de ideale schoondochter. Zo lekker gewoon (gebleven), geen kapsones, gewoon een leuke meid waar je een borrel mee kunt drinken en waar je mee kunt lachen. Dat ze bij dat lachen wat rare neusrimpels krijgt, maakt het helemaal af. Heel Nederlands polderachtig allemaal .quote:Op donderdag 5 september 2013 02:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Volgens mij is Linda de Mol al geen ideale schoondochter meer sinds haar vorige scheiding, wat zeg ik: scheidingen. Dat deukje zit al in haar imago (en niet alleen daarin) en daar maakt ze zelf ook weer handig gebruik van in haar blad. Daarin schrijft ze regelmatig een heel 'menselijke' en 'kijk eens hoe ook ik gewoon aardappels moet schillen'-achtige column -
De Familie de Mol is in het echt volgens mij een enge familie die veel geheimen in de doofpot stopt en regelmatig met zwijggeld leurt.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, precies, en daarom is ze in de ogen van veel Nederlanders juist wel de ideale schoondochter. Zo lekker gewoon (gebleven), geen kapsones, gewoon een leuke meid waar je een borrel mee kunt drinken en waar je mee kunt lachen. Dat ze bij dat lachen wat rare neusrimpels krijgt, maakt het helemaal af. Heel Nederlands polderachtig allemaal .
Die onzin redenaties om iets verkeerds goed te praten van sommige vrouwen (snollen in questie) ookquote:Op woensdag 4 september 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |