Hmm, jij denkt er het jouwe van?quote:
Dat er nog steeds mensen zijn die vreemdgaan goed praten, met 'argumenten'quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet altijd, maar soms speelt het wel mee.
Maar eerlijk is eerlijk, hij ziet er nog redelijk fris uit en zij is gewoon al een stuk rijper kwa verschijning.
Heb gedacht dat zij veel ouder was, leeftijdsverschil valt wel mee.
Is het alweer winter?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben geen anale sex.
En die is echt gruwelijk, gruwelijk oud geworden zeg. Onherkenbaarquote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Bart Ettekoven was toch ooit soapacteur?
Weet je wat erg is ?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef friekin_ het volgende:
Vooral bittere meid.
28 Bitteremeid 1 uur 23 minuten geleden door Bitteremeid
Jeroen leugenaar! Je doet t al jaren en met heel veel meisjes, met je zielige verhalen over hoe linda je verneukt! Holland Heineken Houdse vergeten? Schoft! Trek je beerput maar open!
30 Bitteremeid 1 uur 21 minuten geleden door Bitteremeid
Je kan beter niet renee kwetsen want ik beloof je al je smsjes online te zetten! En je weet dat ik t doe! Try me
34 Bitteremeid 1 uur 16 minuten geleden door Bitteremeid
@31 ben niet renee, ben 1 van zn andere projectjes geweest. Zielig mannetje
37 Bitteremeid 1 uur 13 minuten geleden door Bitteremeid
Ik ken renee en als hij achter je aangaat dan neem ik contact met je op en lever ik je nog 2 keer bewijs
Ik had er alleen nog een zinnetje bij staan dat die Renee het ontkent. Maar ik was Spuit 116 want ik had niet gezien dat er nog een blz reacties wasquote:
Geen idee, maar als wat ze zegt waar is dan hebben we er zo weer een echt gate bij...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Bitteremeid wie is dat in hemelsnaam
Iemand die het verschil tussen hemmen en haren niet kent.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Bitteremeid wie is dat in hemelsnaam
Het loopt wel een beetje uit de hand met al die sociale media en mensen die boos zijn en niet even nadenken voor ze iets op het interwebz knallen.quote:
Ik weet ook nog niet waar ik de tijd vandaan moet halen om die te volgen hoor. Bij de andere 2 grote gates lig ik al hopeloos achter op het momentquote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
Ik weet trouwens niet zeker of ik kan dealen met nog een gate
Oh, ik volg ook Wes en Yo, waiting for a gate to happenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet waar ik de tijd vandaan moet halen om die te volgen hoor. Bij de andere 2 grote gates lig ik al hopeloos achter op het moment
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
Is dat de man van Linda? Wat een eh.. tja ik vind het niksquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, beetje wel inderdaad.
[ afbeelding ]
Volgens mij is Linda de Mol al geen ideale schoondochter meer sinds haar vorige scheiding, wat zeg ik: scheidingen. Dat deukje zit al in haar imago (en niet alleen daarinquote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Of die Renee heeft zwijggeld gekregen (van Jeroen of wellicht zelfs van de familie de Mol), en zal het nu gewoon blijven ontkennen.
Zou het overigens ook mediatechnisch in het voordeel van Linda werken als dat overspel nooit heeft bestaan?
Ze is natuurlijk de ideale schoondochter met het ideale gezinnetje, wellicht denken ze dat ze hierdoor een deuk in haar imago krijgt.
Het beste voorbeeld is natuurlijk Sylvie.
En jij bent niet eens mod hierquote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
What goes around comes around...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Clavis het volgende:
Goeie uitdrukking blijft dit toch: When a man marries his mistress he creates a vacancy.
doet me eerder denken aan jan klaassenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, beetje wel inderdaad.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |