nou nou poe poe aartslelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij zo'n lelijk ding pakt als een Renee gunning
http://t1.gstatic.com/ima(...)RianIJo0sSLJh-Q-Pewt
Ik hou toch niet van duimen in mijn anus, dus weinig last van !quote:
fixed.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef basvandalen het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn Maar dat is het risico van een aandachtshoer zijn."
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij zo'n lelijk ding pakt als een Renee gunning
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, hoe je eraan komt....
Was die kerel niet eerst met Lieke van Lexmond toen Linda haar benen opende voor hem?
Een beetje vrouw flikkert zo'n sletterige kerel toch het huis uit!?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Aardig om zo uit de school te klappen, ben benieuwd wat Linda gaat doen? Volgende vent het huis uitgooien?
Hele valide redenen om vreemd te gaan, inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:58 schreef hunter2011 het volgende:
Met alle respect, ze ziet er toch niet meer uit.
Haar gezicht is niet lelijk...maar gewoon vreemd, vooral die ogen.
Daarnaast is die jongen volgens mij heel erg jong, hij zou bijna haar zoon kunnen zijn.
Met 29 reclamepagina's voor Secondlove.nl.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:55 schreef OProg het volgende:
Ik voel een themanummer van de Linda aankomen.
Que?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
Nee, natuurlijk niet altijd, maar soms speelt het wel mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hele valide redenen om vreemd te gaan, inderdaad.
Bedoeld ze niet dat HIJ een leuk persoon is?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef basvandalen het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
wat de neuq
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bedoeld ze niet dat HIJ een leuk persoon is?
Nee kan me ook niet voorstellen, ik vind hem echt een down-hoofd hebben... maar goed smaken verschillen! Als het over haarzelf ging zei ze dat misschien wel met een schuine bek en bedoelde ze het hopelijk sarcastisch...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef basvandalen het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij niet hoor.
Ik vind,Linda wat dat betreft maar fake. Als je haar ook op tv ziet. Altijd overdreven vrolijk en bij oik hou van holland heb ik de indruk dat een hoop van haar vrolijkheid is geacteerd. Alsof ze nooit wat heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Meke het volgende:
Ah, Linda heeft in haar editorial een keer gesneerd naar Sylvie, die in haar column over koetjes en kalfjes praatte terwijl haar privéleven zo'n chaos was. Dit betekent natuurlijk dat Linda in háár editorial natuurlijk nu niet ineens haar mond kan houden
Jij wilt dat ze haar kruisje laat zien tijdens ik hou van Holland?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind,Linda wat dat betreft maar fake. Als je haar ook op tv ziet. Altijd overdreven vrolijk en bij oik hou van holland heb ik de indruk dat een hoop van haar vrolijkheid is geacteerd. Alsof ze nooit wat heeft.
Ieder huisje heeft een kruisje hoor. Ook de hare.
O ik vind haar juist altijd oprecht overkomen, zeker bij Ik Hou van Holland, die gulle lach is niet te acteren. En ze heeft toch vaak genoeg aangegeven ook flinke ellende gehad te hebben van haar scheiding... En dat Jeroen vreemd zou gaan zou ze niet voorzien hebben denk ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind,Linda wat dat betreft maar fake. Als je haar ook op tv ziet. Altijd overdreven vrolijk en bij oik hou van holland heb ik de indruk dat een hoop van haar vrolijkheid is geacteerd. Alsof ze nooit wat heeft.
Ieder huisje heeft een kruisje hoor. Ook de hare.
Yeah right, ik geloof hem niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntkent-affaire.dhtml
Tuurlijk niet. Maar wat had hij anders moeten doen?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yeah right, ik geloof hem niet.
Nee, maar indirect heeft Xenia er wel mee te maken, haar client heeft een relatie met diegene die nu beschuldigd wordt van overspel.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kent-vreemdgaan.htmlquote:Woensdagmiddag liet ook Gunning in een verklaring weten dat het artikel in Weekend niet klopt. "Het artikel zit vol onwaarheden en feitelijke onjuistheden, ik vind het vreselijk wat er over mij en de vriend van Linda de Mol wordt beweerd."
Volgens Gunning zijn er nooit afspraken gemaakt met Rietbergen, ook niet in het geheim. "We zijn elkaar wel eens spontaan tegengekomen, maar er hebben nooit geheime ontmoetingen plaatsgevonden."
Die reacties eronder..quote:Op woensdag 4 september 2013 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)kent-vreemdgaan.html
Tsja, dan snap ik wel waarom Jeroen háár bedroog.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Lange tijd hield actrice Lieke van Lexmond (26) haar lippen stijf opelkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |