nou nou poe poe aartslelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij zo'n lelijk ding pakt als een Renee gunning
http://t1.gstatic.com/ima(...)RianIJo0sSLJh-Q-Pewt
Ik hou toch niet van duimen in mijn anus, dus weinig last van !quote:
fixed.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef basvandalen het volgende:
Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn Maar dat is het risico van een aandachtshoer zijn."
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij zo'n lelijk ding pakt als een Renee gunning
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, hoe je eraan komt....
Was die kerel niet eerst met Lieke van Lexmond toen Linda haar benen opende voor hem?
Een beetje vrouw flikkert zo'n sletterige kerel toch het huis uit!?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Aardig om zo uit de school te klappen, ben benieuwd wat Linda gaat doen? Volgende vent het huis uitgooien?
Hele valide redenen om vreemd te gaan, inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:58 schreef hunter2011 het volgende:
Met alle respect, ze ziet er toch niet meer uit.
Haar gezicht is niet lelijk...maar gewoon vreemd, vooral die ogen.
Daarnaast is die jongen volgens mij heel erg jong, hij zou bijna haar zoon kunnen zijn.
Met 29 reclamepagina's voor Secondlove.nl.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:55 schreef OProg het volgende:
Ik voel een themanummer van de Linda aankomen.
Que?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |