gadverquote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, precies, en daarom is ze in de ogen van veel Nederlanders juist wel de ideale schoondochter. Zo lekker gewoon (gebleven), geen kapsones, gewoon een leuke meid waar je een borrel mee kunt drinken en waar je mee kunt lachen. Dat ze bij dat lachen wat rare neusrimpels krijgt, maakt het helemaal af. Heel Nederlands polderachtig allemaal .
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:26 schreef Deckard het volgende:
't Is wel duidelijk, zo hebben wat gedaan.
Of is het wel waar en Renée is bedreigd of heeft een mooie stereo-toren gekregen om haar waffel te houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het is toch niet waar? Of was dat nog niet bekend?
Met cassettedeck?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of is het wel waar en Renée is bedreigd of heeft een mooie stereo-toren gekregen om haar waffel te houden.
Ja... je weethetniet heh...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of is het wel waar en Renée is bedreigd of heeft een mooie stereo-toren gekregen om haar waffel te houden.
Duidelijk maar ik denk meer aan cash. Jeroen heeft echt zitten snoepen hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:
Voortaan effe eerder melden hoor, dit kan iedereen achteraf wel claimenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
En -laat ik het zo zeggen - I heard it through the grapevine dat iedereen om Linda heen al weet dat Jeroen vreemdgaat, maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
Laat dát maar aan 'bitteremeid' over!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat dát maar aan 'bitteremeid' over!
Barry Atsma wil vast wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Ik word hier ook een beetje bitter van, want ik ben een heel leuk persoon maar toch wil niemand met mij vreemdgaan. Zelfs Jeroen Rietbergen niet
Maar die heeft geen relatie, dus is het geen vreemdgaan!quote:
Nee precies, en ik wil vreemdgaan met iemand die vreemdgaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die heeft geen relatie, dus is het geen vreemdgaan!
Ik neem het in overweging.quote:
You heard it through the grapevine?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Vivi het volgende:
Renee is trouwens de stiefdochter van Marga Scheide die het op haar beurt weer een tijd met John de M. Deed. En -laat ik het zo zeggen -[b I heard it through the grapevine[/b] dat iedereen om Linda heen al weet dat Jeroen vreemdgaat, maar niemand de boodschapper vh slechte nieuws wil zijn,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |