SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er dan helemaal geen pluspunten aan Denise? Oh jawel, zo heeft ze een prachtige anus en vagina, en deze is voorzien van de precies juiste hoeveelheid accessoires (lees: gordijntjes).
Nu heb ik vooral gesproken over hoe het niet moet, maar ik heb ook foto's van hoe het wel moet, kijk zie onze buurlanden bijvoorbeeld.
Dit Franse meisje bijvoorbeeld:
Prachtig figuurtje met de juiste rondingen, inmiddels wel siliconen tieten maar het is een geslaagde operatie geweest en het staat haar weliswaar prachtig! Zo doet ze ook aan vuistneuken en kan ter groote van cola blikjes anaal inbrengen, hier heb ik ook foto's van maar ik mag deze niet plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we naar buurland Duitsland dan komen we Mareike tegen, 170 lang, zo kan het toch ook??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een bonus Duitse:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken we iets verder naar buurland Italïe komen we giulia tegen en nog 2 andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Amerikanen zijn altijd goed voor curves:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oostblokkers zijn altijd goed voor die eckte eckte crazy shit. Zo ook deze, ze laat haar baarmoeder zien. Ook hier zijn foto's van maar nogmaals, deze mag ik niet plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit af met de Zweedse Karina:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij doet alleen privé shows via skype dus ik had haar zo toevoegd en haar gevraagd wat zoiets nou kost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is ze nog fucking arrogant ook, de hoer.
Klacht 1:
Nederlandse meisjes plat en niet geil, geen gekke dingen.
Klacht 2:
Zodra meisjes beetje bovengemiddeld zijn worden stijgt de arrogantie naar hun bol.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 20:56:04 ]![]()
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu ben ik al een aantal jaren bekend met de camsites
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik ben nog nooit zo'n geil meisje tegengekomen, ze is ook nog maar 19 jaar... Werkelijkwaar bizar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zeg frans. Op die enge fistfuck en blikjes in de kont gewoonte na.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef Smack10 het volgende:
Laat TS ook foto's van zichzelf zien aan de dames dan?
Ik was van plan wat webcam reviews te lezen en een webcam te kopen maar ik heb de hele middag al trekkend doorgebracht, en ik ga nu voor ronde 2.
Ik ga dan gewoon op de online videochat rondhangen. Zag vandaag 2 Nederlandse meisjes, eentje in dr bh en ander met badjas, met mijn inmiddels athletic body kan ik ze wel uitkleden.![]()
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Ik was van plan wat webcam reviews te lezen en een webcam te kopen maar ik heb de hele middag al trekkend doorgebracht, en ik ga nu voor ronde 2.
Ik ga dan gewoon op de online videochat rondhangen. Zag vandaag 2 Nederlandse meisjes, eentje in dr bh en ander met badjas, met mijn inmiddels athletic body kan ik ze wel uitkleden.![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik heb een paar keer aan webcammen gedaan, niet via die webcamsites, maar via een vriendensite en ben gaan cammen, maar vond er echt niks aan.
Je ziet diegene toch niet in het echt, net zoals op die webcamsites.
En sommige betalen er zelfs voor
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.![]()
Misschien zit er een carrière in als webcammeisjes recensent voor de ts. Kan hij ieder jaar een almanak uitbrengen.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
baas!!
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
Hier dit is de GOAT camgirl, met curves en een kont:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Because you know i'm all about that ass![]()
Bah. Spoiler graagquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ze is heel cute idd. Maar ik ken vrouwen die net zo knap zijn of knapper. En trouwens dima. Wat is er met jou man? Ga naar solomio en neuk wat bitches.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo'n geil meisje tegengekomen, ze is ook nog maar 19 jaar... Werkelijkwaar bizar.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Moet ff cam kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze is heel cute idd. Maar ik ken vrouwen die net zo knap zijn of knapper. En trouwens dima. Wat is er met jou man? Ga naar solomio en neuk wat bitches.![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hihahoquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is een behoorlijke spoiler hoor, die houd je auto wel aan de grond![]()
Met die pretty face van jou regel je zo nummers en van daar uit JWZquote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Beterschap!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja ik ben ziek dus ik moet mijn humor opnieuw calibreren![]()
![]()
En die meiden studeren zeker allemaal psychologie of niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga dan gewoon op de online videochat rondhangen. Zag vandaag 2 Nederlandse meisjes, eentje in dr bh en ander met badjas, met mijn inmiddels athletic body kan ik ze wel uitkleden.
Wat is een goede site dan, ik ben wel benieuwd nu![]()
![]()
Hoezo studeren webcamsletjes psychologie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En die meiden studeren zeker allemaal psychologie of niet?
Wat is een goede site dan, ik ben wel benieuwd nu![]()
ik klap jequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja nee. Nu kan je stikken als je sarcastisch doet. Krijg de aids![]()
![]()
quote:Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
je blijft me altijd verassen dima![]()
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Speciaal voor jou pauze ingelast, handjes gewassen, pics geüpload.ik had niet verwacht dat je dit schreef terwijl je fapte
Laat maar zittenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoezo studeren webcamsletjes psychologie?![]()
![]()
Ik ben ook 1, 70 en plat. (Niet letterlijk plat)
Kom haten dan.
Maar je moet niet verwachten dat tienermeisjes al uitgegroeide vormen hebben aangezien het nog doorgroeit tot je 25.![]()
is niks vergeleken met chaturbatequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Niet weten dat je op MFC moet zijn![]()
maakt mij niks uit, ik wil wel betalen als je cam hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Maar je moet niet verwachten dat tienermeisjes al uitgegroeide vormen hebben aangezien het nog doorgroeit tot je 25.![]()
Was het maar zo een feest! Echt niet hoor, bij mij groeien die dingen al niet meer sinds me 17 a 18e or..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Maar je moet niet verwachten dat tienermeisjes al uitgegroeide vormen hebben aangezien het nog doorgroeit tot je 25.
(alleen de andere lichaamsdelen in de breedte)
Enige moment dat ze nog zullen groeien is als ik ooit zwanger wordt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is niks vergeleken met chaturbate![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Niemand komt haten omdat je niet interessant genoeg bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Dat is jammer, wilde er net de waterpas bij pakken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Ik ben ook 1, 70 en plat. (Niet letterlijk plat)Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Dit vraagt om pics..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Als jij je prettig voelt bij die gedachte ga ik je niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
jij bent asian. Jullie hebben sowieso weinig booty.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
jij bent asian. Jullie hebben sowieso weinig booty.![]()
![]()
Dat ziet al helemaal niet uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Tegenwoordig zijn de asians ook dik. Dus een dikke kont hebben ze zeker![]()
![]()
Er is ook een verschil tussen booty en gewoon dik zijn. Hoewel het ook hand in hand kan gaan. Maar dat weet niet iedereenquote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Hmm, volgens mij is het niet alleen bij een klein aantal vrouwen. Mijn zus was op haar 17e plat. Ze is nu 21 en heeft veelmeer vrouwelijke vormen gekregen. Zo ken ik nog wel meer voorbeelden in mijn omgeving. Ik ben nu uitgegroeid in de lengte en merk nu dat ik in de breedte groei. Overigens is het juist zeldzaam als je op je 16e uitgegroeid bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.![]()
![]()
Zoek eens een vriendin TS. Houd je van de straat.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik had een chinees meisje in me klas met een flinke cup D ... dus het klopt niet helemaal het beeld dat men heeft bij meisjes uit aziëquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
jij bent asian. Jullie hebben sowieso weinig booty.![]()
Wel interessant genoeg dat je me quote. Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niemand komt haten omdat je niet interessant genoeg bent.![]()
Voel je hoe je wil, alleen hoef je het niet te delenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wel interessant genoeg dat je me quote. Ik voel me vereerd.![]()
![]()
Kom over paar jaar terug en dan weten we het.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het niet alleen bij een klein aantal vrouwen. Mijn zus was op haar 17e plat. Ze is nu 21 en heeft veelmeer vrouwelijke vormen gekregen. Zo ken ik nog wel meer voorbeelden in mijn omgeving. Ik ben nu uitgegroeid in de lengte en merk nu dat ik in de breedte groei. Overigens is het juist zeldzaam als je op je 16e uitgegroeid bent.
Tevens hoop ik niet dat je te veel in breedte gaat groeien![]()
![]()
I'm Barack Obama and I approve this message
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 22:05:41 ]![]()
Mooi toch, blowjob voor ene cheeseburgerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ohja.. kwam net een bizar lekker nederlands wijf tegen
zie ik profiel:
favorite food: macdonald
![]()
![]()
Nice, lekker makkelijk toch? Gewoon samen ff Mac halen en thuis op de bank eten. En dan zorgen dat ze een klein vetlaagje krijgt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
zie ik profiel:
![]()
Wat maakt dat nu uit? Alsof je met haar gaat samenwonen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
zie ik profiel:
![]()
Daar begint het mee dat kleine onschuldige vetlaagje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, lekker makkelijk toch? Gewoon samen ff Mac halen en thuis op de bank eten. En dan zorgen dat ze een klein vetlaagje krijgt.Centrum van het universum ben ik..![]()
Alsof jullie mannen nooit bij de mac eten. Zeikerdsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Daar begint het mee dat kleine onschuldige vetlaagje.![]()
![]()
Nooohhquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom over paar jaar terug en dan weten we het.
Tevens hoop ik niet dat je te veel in breedte gaat groeien![]()
![]()
Angel-Joy heeft best dikke tieten geloof ik, ze heeft een foto staan ergens in een of ander nintendo-gerelateerd truitje, best flinke sloffen geloof ik. Dat wou ik even delen. Mijn getuigschrift.![]()
1. Het was een shirt met Yoshi erop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef JedimindhaX het volgende:
Angel-Joy heeft best dikke tieten geloof ik, ze heeft een foto staan ergens in een of ander nintendo-gerelateerd truitje, best flinke sloffen geloof ik. Dat wou ik even delen. Mijn getuigschrift.
2. Nee ik heb geen dikke tetten.
3. Dus laat jouw ogen even checken.![]()
Goed gereedschap hangt onder een afdakjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen nooit bij de mac eten. Zeikerds
Centrum van het universum ben ik..![]()
Laat is zien dan die fotoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Het was een shirt met Yoshi erop.
3. Dus laat jouw ogen even checken.Centrum van het universum ben ik..![]()
Gadverquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdakje![]()
![]()
![]()
Wat is je cupmaat dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Het was een shirt met Yoshi erop.
3. Dus laat jouw ogen even checken.![]()
Duh, het zijn Nederlandse vrouwen. Daar is toch sowieso niets positiefs over te zeggen?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Yoshi is van Nintendo overigens hoor joh, kleine meid. Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!![]()
B80? C75?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga ik toch niet op fok posten. Gekkie.![]()
Ja want Nintendo is wel zo duidelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Yoshi is van Nintendo overigens hoor joh, kleine meid. Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!__!
Had net zo goed een Pokémon shirt kunnen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!![]()
![]()
Ik wou yoshi zeggen maar ik koos de veilige optiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want Nintendo is wel zo duidelijk__!
Had net zo goed een Pokémon shirt kunnen zijn.![]()
![]()
Ik was echt goed ook, niemand kon van me winnen. Zo erg dat mensen niet meer tegen me wilden spelenquote:Super smash brothers was ik ook een kei in.
Tevens; B80? C75?![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik was echt goed ook, niemand kon van me winnen. Zo erg dat mensen niet meer tegen me wilden spelenSuper smash brothers was ik ook een kei in.
Tevens; B80? C75?
En![]()
![]()
Serieus, een mongool komt random met een post over mijn borsten, en nu gaan jullie mijn cupmaat raden?
75B. Zo. Nu kunnen jullie vanavond weer slapen.![]()
Ik ben geen mongool ja, ik ben een ver bovengemiddeld intelligente jongen met een vlotte babbel die er ook nog eens best oké uitziet. Ik heb genoeg te bieden, AJ. Ik ga je vanaf nu trouwens AJ noemen, gezien je aziatisch jongetje-uiterlijk.![]()
![]()
Want je bent nog steeds verzuurd omdat je niet weet hoe ik eruit ziet.
Geen zin in bitch fight. OT maar weer![]()
Ik dacht dat we leuk speels bezig waren? Ik zit breed glimlachend te roken op mn balkon terwijl ik dit type iig. Ik hou heus wel van je, hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Want je bent nog steeds verzuurd omdat je niet weet hoe ik eruit ziet.
Geen zin in bitch fight. OT maar weer![]()
Ik moest kotsen van jouw woorden. Zoveel doe je met me xoxoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dacht dat we leuk speels bezig waren? Ik zit breed glimlachend te roken op mn balkon terwijl ik dit type iig. Ik hou heus wel van je, hoor![]()
![]()
Nee, ik zat er 5 naastquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Serieus, een mongool komt random met een post over mijn borsten, en nu gaan jullie mijn cupmaat raden?
![]()
Haat en liefde zitten dicht bij elkaar lieverd!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van jouw woorden. Zoveel doe je met me xoxo![]()
Geil, even afberen op deze gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Was er niet een klaagbaker een tijd terug verliefd op haar en alles?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Mary Jane niet noemen in je voorbeelden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JedimindhaX het volgende:
Maar echt AJ, ik kan je veel wijze levenslessen leren.![]()
Niet overtuigd, post eens wat meer voorbeelden van mooie uit andere landen.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.![]()
en de 1e levensles die je dan van hem leert:quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Eerst een foto, dan wijze levenslessen
stuur nooit een foto naar iemand die je niet kent!![]()
Lariekoek!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
en de 1e levensles die je dan van hem leert:
stuur nooit een foto naar iemand die je niet kent!![]()
Jezus, wat zijn die mensen duur.
Goede carrieremove wel als je lui bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goede carrieremove als je na je 25e geen enkele ambitie meer hebt in het leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, wat zijn die mensen duur.
Goede carrieremove wel als je lui bent.![]()
Of wanneer je dat wel hebt maar graag iets verdient naast je universitaire studie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Keselo het volgende:
[..]
Goede carrieremove als je na je 25e geen enkele ambitie meer hebt in het leven.![]()
Het was je vriendin?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of wanneer je dat wel hebt maar graag iets verdient naast je universitaire studie.![]()
nouquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.
Daarom ook jouw gezicht niet laten zien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.![]()
Als de vrouw in kwestie die werkgever neukt neemt ie haar wel serieus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.
Nee![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom ook jouw gezicht niet laten zien?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Loop standaard met een papieren zak over mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom ook jouw gezicht niet laten zien?![]()
Lekker vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef Keselo het volgende:
[..]
Loop standaard met een papieren zak over mijn hoofd.![]()
die linker heeft echt de meest waanzinnige tieten die ik ooit heb gezien, groter dan handje vol, strak, niet gevoelig voor zwaartekracht en natty ook nog.quote:
Echt bizar.
Oh en AJ ff opzouten met dat aangedachtsgehoer shit, we weten nu wel dat je kleddernat wordt hiervan, hup naar de ballenbak nu.
Ik kon even niet meer voorbeelden verzamelen, ze zijn allemaal naakt. ;s
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 23:32:15 ]![]()
als ik kijk zijn ze allemaal aangekleedquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die linker heeft echt de meest waanzinnige tieten die ik ooit heb gezien, groter dan handje vol, strak, niet gevoelig voor zwaartekracht en natty ook nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar.
Oh en AJ ff opzouten met dat aangedachtsgehoer shit, we weten nu wel dat je kleddernat wordt hiervan, hup naar de ballenbak nu.
Ik kon even niet meer voorbeelden verzamelen, ze zijn allemaal naakt. ;s. Dm eens links
![]()
Nee:quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog steeds boos dat ik jou een ecto noemde dus
En ik heb overduidelijk geen ecto bouw, eerder meso. Klaar nu.Neuj,quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:38 schreef MAHL het volgende:
Dima topic
Maar je betaalt er toch niet voor?
En idd, die Franse, je voudraisik ben een zogeheten "freeloader".
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 23:43:32 ]![]()
Dat kun je ook niet. Gewoon niet met je gezicht in beeld en op de camsite instellen dat bezoekers uit Nederland en België je profiel niet kunnen zien in het overzicht of kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.![]()
Ja, wel aardig, maar ik ben meer geïnteresseerd in ass dan in tieten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die linker heeft echt de meest waanzinnige tieten die ik ooit heb gezien, groter dan handje vol, strak, niet gevoelig voor zwaartekracht en natty ook nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar.
Ik kon even niet meer voorbeelden verzamelen, ze zijn allemaal naakt. ;sDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
En dat zeg je als de ex van Meloewschka?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, wel aardig, maar ik ben meer geïnteresseerd in ass dan tieten.![]()
Waarom niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
En dat zeg je als de ex van Meloewschka?Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Is moeilijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, wel aardig, maar ik ben meer geïnteresseerd in ass dan in tieten.
Omdat ze dan doorgaans naakt zijn of dit showen in combinatie met hun vagina...
Dat meisje in dat grijsachtige jurkje deed dit net.![]()
Wat is daar moeilijk aan dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is moeilijk.
Omdat ze dan doorgaans naakt zijn of dit showen in combinatie met hun vagina...
Dat meisje in dat grijsachtige jurkje deed dit net.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan dan.
Ik heb weer wat nieuws gevonden.
Die Nederlandse prinsesjes zul je zoiets echt niet gauw zien doen...![]()
Die zijn er wel, hoor. Je gaat ze alleen niet op Fok! vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Nederlandse prinsesjes zul je zoiets echt niet gauw zien doen...
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
beetje overdreven..quote:Op woensdag 4 september 2013 01:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Nederlandse prinsesjes zul je zoiets echt niet gauw zien doen...![]()
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.![]()
![]()
das een dure hobbie vriendquote:Op woensdag 4 september 2013 02:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn fapsessies zijn van 1 minuut naar 4 uur gegaan door de camsites...![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan dan.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 02:12:03 ]![]()
Heb je 'm IRL gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog steeds boos dat ik jou een ecto noemde dus![]()
Die linksboven is mooi ja. Die heb ik ook bij favorieten staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar.
Ik kon even niet meer voorbeelden verzamelen, ze zijn allemaal naakt. ;s![]()
Terechte klacht sws alleen maar Aziatische chicks doen gelijk hun broekje uit. Die Nederlandse willen altijd alleen maar praten. En jou via de cam zien maar die doe ik niet aan hoor. Heb het zelfs wel eens meegemaakt dat ze niks uit wouden doen. MFC it is tegenwoordig lekker gratis en mooie shows.
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
De meeste zijn plat. Niet allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik had een chinees meisje in me klas met een flinke cup D ... dus het klopt niet helemaal het beeld dat men heeft bij meisjes uit aziëDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Als je dit forum moet geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Robophatt het volgende:
Duh, het zijn Nederlandse vrouwen. Daar is toch sowieso niets positiefs over te zeggen?
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
En dat doe ik, uiteraard.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dit forum moet geloven."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Maar zelf wel de hele dag met je hoofd op een scherm kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:19 schreef Confetti het volgende:
Camsites bezoeken![]()
Gast, ben je al 60 ofzo? Doe niet zo triest.![]()
![]()
Het is dan ook zo...quote:
Zag vandaag weer Nederlandse slungel meisjes, ik krijg er altijd zo'n gevoel van:
Heel slungel.
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup.![]()
Waauw jij hebt echt een realistisch beeld van vrouwenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook zo...
Zag vandaag weer Nederlandse slungel meisjes, ik krijg er altijd zo'n gevoel van:
Heel slungel.
[ afbeelding ]
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
klagen over camsletjes, je bent wel heel diep gezonken ts
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
SuperWormJim?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook zo...
Heel slungel.
[ afbeelding ]
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup.
Amerikaanse sletjes doen mij ook niets, zo nep allemaal... Plamuurlaag en siliconentetten, nee, daar houd ik niet van.![]()
Zij was natty.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
SuperWormJim?
Amerikaanse sletjes doen mij ook niets, zo nep allemaal... Plamuurlaag en siliconentetten, nee, daar houd ik niet van.
Ja, SuperWormJim. Deze meisjes waar ik het over heb delen dezelfde benen en kaaklijn gezicht structuur van meneer Jim.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 11:31:28 ]![]()
Is dit echt? jij trollt man![]()
Je moet echt een vlees en bloed meid aan je zijde hebben jonge.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik kies toch voor Denise. Perfect lichaam, vind ik.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
Moest deze toch nog even met jullie delen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...![]()
![]()
Wat is er zo leuk aan haar?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...![]()
0 tokens!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Angel-Joy pleasequote:
Wat niet? Mooie lange donkere haren, geweldig lieve blauwe oogjes, schattig Oostblokneusje, mooi lichaam met leuke fijne tetjes, prachtig gezichtje... Echt, dit is gewoon een 9/10Ja ik ga toch niet betalen voor een webcamsletjequote:(hoewel, als ik tokens zou hebben, zou ze alles mogen hebben
)
![]()
Ik vind haar gezicht mooi hoor. Maar haar lichaam niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Angel-Joy please
Wat niet? Mooie lange donkere haren, geweldig lieve blauwe oogjes, schattig Oostblokneusje, mooi lichaam met leuke fijne tetjes, prachtig gezichtje... Echt, dit is gewoon een 9/10
[..]
Ja ik ga toch niet betalen voor een webcamsletje(hoewel, als ik tokens zou hebben, zou ze alles mogen hebben
)
![]()
Ik kreeg rond mijn 18/19de ineens heupen/ass, qua lengte ben ik niet meer gegroeid sinds mijn 14de. Maar goed, jij bent asian, dus sowieso platquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.![]()
![]()
Bedankt voor jouw vooroordelenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kreeg rond mijn 18/19de ineens heupen/ass, qua lengte ben ik niet meer gegroeid sinds mijn 14de. Maar goed, jij bent asian, dus sowieso plat![]()
![]()
Niet zo happen bbquote:Op donderdag 5 september 2013 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw vooroordelen![]()
![]()
Wat een maagd die TS..en wat is er mis met Denise? Je mag godverdomme blij zijn dat je (uberhaupt) een vriendin kan krijgen met zo'n lichaam!
TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezelf vernoemen naar een videogamekarakterquote:Op donderdag 5 september 2013 17:35 schreef A.Jensen het volgende:
Wat een maagd die TS..en wat is er mis met Denise? Je mag godverdomme blij zijn dat je (uberhaupt) een vriendin kan krijgen met zo'n lichaam!
TS![]()
![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Jij vindt haar toch wel mooi?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kreeg rond mijn 18/19de ineens heupen/ass, qua lengte ben ik niet meer gegroeid sinds mijn 14de. Maar goed, jij bent asian, dus sowieso plat
En wat doe je nou weer in de US?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 17:46:06 ]![]()
Ja ik vind haar wel mooi, en ik woon hier, al 6 maanden.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij vindt haar toch wel mooi?
En wat doe je nou weer in de US?![]()
Ja maar waarom woon je in de US. Hoezo vind je Nederland niet meer leuk? Een importbruid ben je ook niet denk ik, aangezien het in de US niet veel beter of slechter is dan hier...quote:Op donderdag 5 september 2013 17:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik vind haar wel mooi, en ik woon hier, al 6 maanden.![]()
Goeie comebackquote:Op donderdag 5 september 2013 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Jezelf vernoemen naar een videogamekarakter![]()
![]()
Beetje over je tepel wrijven en hopen dat ik daar mijn zaad door kan lozen. Camsites zijn niets voor mij.
Verder: ANGEL-JOY TYF EENS UIT DIT TOPIC MET JE ELLENDIGE AANDACHTSPROSTITUTIE. Je bent een dikke Aziaat, dat weten we nou wel.![]()
Chaturbate kon ik nog niet.
Die tsmistress23/cdmistress26 zit tegelijk op cam4.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...![]()
Gefrustreerdquote:Op donderdag 5 september 2013 18:42 schreef Weka het volgende:
Beetje over je tepel wrijven en hopen dat ik daar mijn zaad door kan lozen. Camsites zijn niets voor mij.
Verder: ANGEL-JOY TYF EENS UIT DIT TOPIC MET JE ELLENDIGE AANDACHTSPROSTITUTIE. Je bent een dikke Aziaat, dat weten we nou wel.![]()
![]()
Ik heb medelijden met je hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Weka het volgende:
[..]
Klopt. Het hele topic doorgespit en steeds die Chinees voorbij zien komen is geen pretje.![]()
![]()
Valt het jou ook al op.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:42 schreef Weka het volgende:
Godverdomme, wat sneu dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:42 schreef Weka het volgende:
![]()
Wen er maar aan. Met hun arbeidsethos kopen die Chinezen straks alles op, krijg je een chinese baas om naar de pijpen te dansen, moeilijke onderhandelaars, en qua aantallen leg je het ook af. Zou maar alvast beginnen wat aardiger te zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Weka het volgende:
[..]
Klopt. Het hele topic doorgespit en steeds die Chinees voorbij zien komen is geen pretje.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4![]()
Hahaha wat zie ik nu weer te kijken, één of ander wijf dat zichzelf onder begeleiding van Star Wars muziek zichzelf met een lightsaber bevredigt?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:02 schreef MAHL het volgende:
Hahaha wat zie ik nu weer te kijken, één of ander wijf dat zichzelf onder begeleiding van Star Wars muziek zichzelf met een lightsaber bevredigt?![]()
![]()
!
![]()
Ik vind Nederland nog wel leuk hoor, ik ben een importbruidje jaquote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar waarom woon je in de US. Hoezo vind je Nederland niet meer leuk? Een importbruid ben je ook niet denk ik, aangezien het in de US niet veel beter of slechter is dan hier...![]()
![]()
Hmm, en wat doe je daar nu? Je blijft er sowieso de komende jaren wonen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind Nederland nog wel leuk hoor, ik ben een importbruidje ja
En niets mis mee hoor, importbruidje zijnBehalve als je een gold- en/of verblijfsvergunningdigger bent.
![]()
Jonge... wat ik vandaag toch eens meegemaakt heb...
Zo'n 19-jarig Frans meisje was aan het spelen met anale kraaltjes, toen ze het eerste kraaltje eruit trok nam ze ook gelijk een drol mee.
Ik was helemaal verbijsterd door dit evenement dus ik was vergeten een screenshot te maken, maar heb wel eentje van de chatlog gemaakt.
Er was ook zo'n gozer die zei: "put it back in".
Sicke mensen.
Normaal vond ik anaal altijd wel geil maar na dit voorval hoeft het van mij niet meer hoor, blijkbaar kan er ook een beetje poep uitkomen bij zulke bezigheden. Ik heb geen zin in stront aan m'n knikker.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 21:56:36 ]![]()
Camvrouwen gaan vergelijken met IRL vrouwen.
Of landen met 300 miljoen inwoners en de vrouwen gaan vergelijken met 16 miljoen inwoners.
Prachtig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef MAHL het volgende:
Oef, deze Russische schone is ook niet mis zeg
[ afbeelding ]
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Wat zijn je ervaringen met Belgisch cam meiden?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
nellyquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ], toch?
![]()
![]()
Wat een spook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kenners wetenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:^99
![]()
En dan? Dan zou jij ze even versieren?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Godver. Waarom wonen zulk soort meisjes niet in Nederland.
En ze zullen er vast zijn hoorKrekker is de bom!![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kenners wetenHahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]^99
Ik kan niet eens meer opgewonden raken van die pornotjes.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 00:25:19 ]![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kenners wetenDat mens heeft volgens mij een enorm gat tussen d'r benen en dan heb ik het niet over d'r kut of sterretje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]^99
Forum Opties Forumhop: Hop naar: